Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI
Autor Wiadomość
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-09-2010, 11:23   Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI

Czy ktoś z kolegów forumowiczów wymieniał już pasek rozrządu w 2.0 TDI (z rolkami i pompą wody o ile się nie mylę)? Jeżeli tak to jakie były koszty całości (materiały + robocizna)?
bonito
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 09-09-2010, 17:10   

Bonito.
U Plichty wołaja 3200 zeta.I nic cie nie obchodzi..
Ja bede robił u kolegi.Mam u niego zrobiony rozrzad pare razy.(INNE AUTA)Wszystko było oki.
koszt robocizny u niego to 350zł.(900 aso :shock: )Jesli chodzi o czesci to no problem.ma swoj warsztat i po dobrych cenach sciaga orginalne czesci w 2 dni.Obliczyłem wstepnie ze ok.800zł zostanie w kieszeni-wiec daje do myslenia.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2010, 22:36   

2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-09-2010, 22:42   

Grzesq napisał/a:
2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi...

Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jaskozbochni 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTEK 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Uć
Wysłany: 10-09-2010, 00:17   

mitsu00 napisał/a:
Grzesq napisał/a:
2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi...

Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km.
to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce :lol:
 
 
K.K 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Stargard SZczeciński
Wysłany: 10-09-2010, 07:14   

jaskozbochni napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Grzesq napisał/a:
2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi...

Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km.
to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce :lol:



2.0 jest na pasku, a 2.2 prawdopodobnie na łańcuszku rozrządu, stąd ta różnica w ilości przejechanych km
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-09-2010, 08:28   

Gunner - dziękuję za informację, mnie u Plichty powiedzieli 2700, ale i tak uważam że to za dużo... Autoryzowane serwisy VW, Skody na ogół nie biorą się za Mitsubishi (inne numery części), pozostają nieautoryzowane warsztaty.
A co do częstotliwości wymiany - nie ma tutaj wielkiej reguły, w starszych Oplach zdarzało się co 60 tys, w niektórych silnikach VW jest to 180 tys.
Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys., ale producent musi też przecież coś zarobić na częściach (roczne obroty centralnego magazynu części koncernu VAG w Niemczech w Baunatal to około 4,5 mld (miliarda!) EURO rocznie)...
bonito
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 10-09-2010, 13:02   

2.0 hdi i 2.2 hdi są na pasku też
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 11-09-2010, 20:01   

bonito napisał/a:
Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys


Ale on się zużywa ,rozciąga i chyba to jednak nie jest takie proste.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 11-09-2010, 20:32   

Masz przecie "łańcut"
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 12-09-2010, 08:46   

a jaki przebieg sugeruje mitsu do wymiany paska ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 12-09-2010, 16:44   

120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 12-09-2010, 17:21   

Gunner napisał/a:
120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej.


DZIĘKI ZA INFO
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.