| 
		[E3x] Różnica w błotnikach przednich - wąska/szeroka listwa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Serek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Grand Voyager Limited AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-09-2010, 09:34   [E3x] Różnica w błotnikach przednich - wąska/szeroka listwa
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam. To pytanie szczególnie dla tych, którzy mają dostęp do części lub to przerabiali. Szukam przedniego błotnika ale mam szerokie listwy. Czy taki zwykły z wąską listwą będzie pasował, tzn. czy wystarczy przewiercić dodatkowy otwór w błotniku na montaż szerokiej listwy czy ewidentnie kształt błotnika nie pozwoli na montaż innej listwy ?
 
 
Dla przykładu fotki obu przypadków
 
 
zderzak - listwa szeroka 
 
 
błotnik - listwa wąska
 
 
P.S. Są różnice między HB a Sedan ? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 09-09-2010, 11:52, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-09-2010, 19:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jutro postaram się rzucić okiem.
 
Ale z tego co patrzyłem na drzwi, wystarczy przewiercić otworek i już    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Serek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Grand Voyager Limited AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-09-2010, 08:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Będę very, very wdzięczny     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-09-2010, 20:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i mieliśmy taki fajny dzień w pracy, że nie miałem nawet czasu obejrzeć    Ale jutro powinno się już udać. W końcu będzie piątek    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Serek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Grand Voyager Limited AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-09-2010, 12:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czekam, czekam...    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-09-2010, 21:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wyglądają tak samo, ale nie wiem jak będzie z chlapaczem...
 
Jeszcze nie demontowałem po prostu    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Serek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Grand Voyager Limited AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-09-2010, 09:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               I tu jest problem. Mam na przykład przednie słupki plastikowe od hb, na pierwszy rzut oka wszystko ok, po przymiarce...kicha. Inny kąt nachylenia szyby i nie pasują. Dlatego to takie ważne. Z jednej strony szeroka-wąska listwa, z drugiej sedan-hb. Patrząc w katalog części wg oryginalnych numerów niby się krzyżują, tzn. i hb i sedan mają te same numery ale kto tam wie...
 
 
Może ktoś jeszcze wie jak to jest ? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-09-2010, 21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Serek, Wszystko pasuje. Sprawdzone dziś   
 
Tzn wystarczy tylko dziurkę dorobić    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Serek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Grand Voyager Limited AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-09-2010, 18:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                  Siupeeerrr      Dzięki serdeczne. Powiedz tylko czy błotnik z sedana czy hb ? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-09-2010, 21:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z hb do hb. Nie wiem jak z sedanem wygląda niestety... | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |