Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
STUKI LEWE KOŁO
Autor Wiadomość
tedi58 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 77
Skąd: Wrocek
Wysłany: 11-09-2010, 14:42   STUKI LEWE KOŁO

Pozdrawiam zacne forum i proszę o poradę co to może być,gdy skręcam w prawo lub w lewo na nierównościach, bruku słychać stuki odchodzące tylko z lewego koła . Czy to może być uszkodzone coś w zawieszeniu, lewa strona.Nadmieniam że jadąc na wprost czy po bruku , lub po równej drodze praktycznie nic nie słychać.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-09-2010, 20:33   

Do spradzenia łożysko skrętne amortyzatora, oraz reszta elementów zawieszenia z danej strony, najlepiej udaj się do jakiegoś warsztatu, albo stacji diagnostycznej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Ulf 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '00 Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 63
Skąd: To-ruń
Wysłany: 12-09-2010, 08:57   

Ja miałem stuki przy max skręcie po bruku w prawym kole. przyczyną było łapanie luzu przez sworzeń wahacza. Co ciekawe po szarpakach i oględzinach zawieszenia pan ze stacji nic nie znalazł i twierdził ze wszystko jest w jak najlepszym porządku..... natomiast w serwisie szybko wykryli problem, jak podnieśli auto był wyczuwalny luz przy lekkim poruszaniu kołem na boki.
_________________

 
 
XQuant 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogun Warrior 3.2 DI-D 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Londyn
Wysłany: 12-09-2010, 12:27   

Witam.
Tez mialem Carisme, i tez mialem ten klopot co jakies 2 lata.
Zawsze trzeba bylo wymienic takie - nie wiem jak to sie nazywa - chyba tak jak kolega wyzej poda lozysko amorka. Bylo to takie siodelko w ksztalcie tloka od Wankla z 3ma srubami.
Z doswiadczenia wiem, ze lepiej kupic od volvo s40 bo dluzej sluzy a pasuje jak ulal.
Pozdrowki
 
 
tedi58 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 77
Skąd: Wrocek
Wysłany: 12-09-2010, 13:44   

Dzięki koledzy za podpowiedzi odnośnie mojego problemu związane z tymi stukami w lewym kole. Wasze spostrzeżenia przeniosę w czyn jutro na kanale oby nie za duże koszta mnie dosięgły. Jeszcze raz Dzięki pozdrawiam z Wrocka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.