Jedzie tylko na jednym |
Autor |
Wiadomość |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 12-09-2010, 20:27 Jedzie tylko na jednym
|
|
|
Witam,mam problem następujący.
Po uruchomieniu silnika i wrzuceniu pozycji D zaraz poczułem swąd jakby się coś fajczyło zza deski albo z nadmuchów.Później jak ruszyłem to nie miała jakby mocy,a na dłuższym odcinku zauważyłem że jedzie tylko na jednym biegu. Generalnie nie reaguje ani na OD,ani na PWR. Jak się jedzie stówkę to ma jakieś 3,5 tysiąca obrotów. Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-09-2010, 20:38
|
|
|
Chyba strzelił kondensator w kompie jeśli był smród. Wyjąć kompa. Wczesniej przed tą czasochłonną czynnością sprawdź bezpieczniki ale skoro smierdzito prawdopodobnie kondensator lub coś się przyfajczyło. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 12-09-2010, 20:55
|
|
|
Dziękuję za tak szybką odpowiedź !
Czasochłonna czynność, to mało powiedziane,ja nie wiem gdzie go szukać. Autko jest z 92r. 12V śmierdziało przez dłuższy czas,i to nie takimi palonymi kablami tylko inaczej tak ostro. Jakbyś podpowiedział co trzeba zdjąć,zdemontować,byłbym wdzięczny.Bardzo. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-09-2010, 21:15
|
|
|
adpiekar napisał/a: | Dziękuję za tak szybką odpowiedź !
Czasochłonna czynność, to mało powiedziane,ja nie wiem gdzie go szukać. Autko jest z 92r. 12V śmierdziało przez dłuższy czas,i to nie takimi palonymi kablami tylko inaczej tak ostro. Jakbyś podpowiedział co trzeba zdjąć,zdemontować,byłbym wdzięczny.Bardzo. |
To już było opisane...tutaj
http://forum.mitsumaniaki...omputer+skrzyni
i tu:
http://forum.mitsumaniaki...omputer+skrzyni
i tu:
http://forum.mitsumaniaki...omputer+skrzyni |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 13-09-2010, 09:23
|
|
|
No dzięki bardzo !!
Szukałem,szukałem i szukałem , ale tych postów za CHRL nie znalazłem. Jeszcze raz dzięki idę zaraz walczyć.
Wyjąłem i rozebrałem i kondesator się załatwił na druki płytki.Druki ponadpalane,gdyby wymiana kondesatora się nie powiodła,ma ktoś taki komp. do sprzedania?? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-09-2010, 13:22
|
|
|
Zależy czy nie poczynił szkód. Jeśli tylko on wystrzelił i nie ma uszkodzeń scieżek to można spróbować wymienić na nowy o odpowiednich parametrach i zobaczysz. Tylko ostrożnie żeby nie uszkodzić więcej bo wtedy tylko inny komputer uratuje sytuację. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-09-2010, 16:29
|
|
|
Jak coś to mam |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 13-09-2010, 17:16
|
|
|
Slaw, Numer znalazłem jak się nie da uratować to będę dzwonił. Od góry ścieżki są w porządku,ale od spodu chyba poprzepalane.Ano nic popatrim uwidzim.
Dzięki jeszcze raz za pomoc.
Zrobione i chodzi,Druki popalone tak były,że musiał kabelkami pomostkować ale wszystko ok. Działa.
Jeszcze raz dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
|