Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:56 |
[Cari 1.9DI-D] Mitsubishi Carisma 1.9DID 102KM z 2001r, Krak |
Autor |
Wiadomość |
nanuko
Nowy Forumowicz
Auto: Daihatsu Charade
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2010, 12:47 [Cari 1.9DI-D] Mitsubishi Carisma 1.9DID 102KM z 2001r, Krak
|
|
|
Witam,
szukając samochodu znalazłem oto taką Carisme:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C14548405.html
Czy ktoś już może oglądał to auto, czy na zdjęciach widać coś podejrzanego?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 22-08-2010, 15:16
|
|
|
Przebieg zupełnie niewiarygodny jak dla mnie
Silniczek umyty i żadnych wycieków nie widać. To aż nienormalne w przypadku tej wersji
Przód jest od wersji przed liftingiem, a wnętrze - po liftingu
Mogę się mylić ale wydaje mi się, że wersja przed liftingiem miała inne fotele (dokładniej: logo bocznej poduszki powietrznej). Takie, jak na zdjęciu (metki) występowały po liftingu. Wcześniej był kawałek plastiku wprasowany w materiał... No ale mogę się mylić |
|
|
|
 |
nanuko
Nowy Forumowicz
Auto: Daihatsu Charade
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2010, 16:10
|
|
|
138 tys km za 9 lat to około 15 tyś rocznie. Ja poprzednim samochodem robiłem około 13tys rocznie.
silnik rzeczywiście wypolerowany
W informacjach jest info że wersja po liftingu, chyba że tylko z zewnątrz. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-08-2010, 20:37
|
|
|
Faraday napisał/a: | Przód jest od wersji przed liftingiem, a wnętrze - po liftingu |
No popatrz... a ja widzę, że i silnik jest z wersji po liftingu, wnętrze po liftingu, przód po liftingu, ogólnie całe auto po liftingu!
I nawet zgadzało by się że rok 2001 bo jeszcze lampy nie przydymione. |
|
|
|
 |
shymo
Mitsumaniak

Auto: Carisma 2002 DID, 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2010, 21:17
|
|
|
Saqu napisał/a: | I nawet zgadzało by się że rok 2001 bo jeszcze lampy nie przydymione. |
Potwierdzam słowa Saqu, to pierwsza wersja po liftingu - od 2002 r lamy były przyciemnione bez srebrnej lamówki, a "trzy diamenty" na masce srebrne.
Silnik pięknie umyty i nabłyszczony, wycieki są na 99% w tym samym miejscu co we wszystkich DIDach i Renówkach - zawór gaszący za turbiną, ale to już taki urok.
Przebieg jak dla mnie zupełnie nierealny - nie po to kupuje się diesla, żeby robić 15tys. rocznie tym bardziej na zachodzie, gdzie za diesle są większe opłaty, ale oczywiście może być to jakiś rodzynek bo w środku całkiem ładny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
domel_radom
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 46 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-08-2010, 23:01
|
|
|
co do przebiegu. ja wychodze z zalozenia, ze skoro Carisma jest tak duzym rodzinnym samochodem (do tego dieslem) to nie stoi ona w garazu jako trzeci samochod. jest eksploatowana jako pierwszy samochod i to nim robi sie najwiecej kilometrow.
obstawiam, ze ma ok. 300.000km |
Ostatnio zmieniony przez domel_radom 17-09-2010, 18:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-08-2010, 23:10
|
|
|
domel_radom napisał/a: | - a belka przednia pod maska nie wydaje sie byc bordowa? | fioletowa - taka jaki kolor auta.
Przebieg równie dobrze mółby wynosić 90tys km, ale zas by nikt nie kupil, bo podejrzanie za mało, 200tys km to za duzo, ciezko dogodzic, w zasadzie, znajac obecny rynek sprzedazy aut uzywanych, to tak naprawde, obiecanki handlarzy to taki pic na wode, trzeba sie wybrac z kims kto ma glowe na karku i w razie przyplywu emocji bedzie w stanie ostudzic zapał, przy okazji pomoze w ogledzinach auta, auto moze miec rownie dobrze przejechane 500 tys km i jezdzic jak perełka, na to nie ma reguły, najważniejszy stan techniczny i blacharski auta, wiadomo, że wraz ze wzrostem przebiegu elementy eksploatacyjne padaja, ale nie wymagajmy cudów, to wkoncu uzywane auto. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Ulf
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '00 Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Posty: 63 Skąd: To-ruń
|
Wysłany: 23-08-2010, 00:29
|
|
|
Po zdjeciach odnioslem wrazenie, ze przod zwlaszcza lewy lezy na glebie, moze to tylko kwestia terenu i perspektywy.
Z reguly carismy maja z przodu wiekszy przeswit opona - nadkole. Wiekszy niz z tylu, a tu jest podobnie z obu stron zwlaszcza na zdj nr 3. Byc moze wlascicielowi sie nie podobala asymetria i cos z tym zrobil, uwazam ze powinno sie temu bardziej przyjzec, moze tylko kwestia sprezyn albo wieksze laczki. Chyba ze w 2001 fabrycznie to wyrownali.
PS Zgadzam sie z przedmowca, auta sie nie kupuje ze wzgledu na przebieg a na stan techniczny. Trzeba podchodzic z dystansem nawet do ksiazek serwisowych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 23-08-2010, 08:02
|
|
|
Cytat: | kierownica wielofunkcyjna | Ciekawe jakie to funkcje ma oprócz kręcenia kierownicą
I ciekawe co z tym ASR |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
nanuko
Nowy Forumowicz
Auto: Daihatsu Charade
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Tomashi
Forumowicz

Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 391 Skąd: R.Śl.
|
Wysłany: 16-09-2010, 13:44
|
|
|
Hehe. jacy niektórzy z Was są... śmieszni.
Sam robię ok. 10 tys rocznie i MAM DIESLA. Mało tego - w rodzinie i wśród znajomych mam 2 osoby, którzy robią podobny przebieg (11 i 14 tys/rok).
Tak jak pisałem wcześniej: z Waszych "obserwacji" widać, że nie ma aut zadbanych - wszystkie są bite i mają kręcone liczniki.
Już wiem, że na tym Forum swojego autka nie sprzedam.
pozdrówka i powodzenia w szukaniu idealnego auta. |
_________________ *** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka ***
...i wróciłem znów do Niemca |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 17-09-2010, 09:24
|
|
|
A ja robię 13tyś. rocznie i też ma diesla.
I nawet kręconego |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
kamasxxx
Mitsumaniak Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 72 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-09-2010, 20:57
|
|
|
Ech widzę sam będę mieć problem ze sprzedażą auta... kupiłem ze stanem licznika 95 tys (potwierdzone i sprawdzone wszystko) auto kupiłem ponad rok temu a teraz mam przebieg 104 tys ktoś uwierzy ? |
_________________ Renault 19 GTD ---> Mitsubishi Carisma GDI---> ??
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 20-09-2010, 02:40
|
|
|
Tomashi napisał/a: | Hehe. jacy niektórzy z Was są... śmieszni.
Sam robię ok. 10 tys rocznie i MAM DIESLA. |
Śmieszni to są Ci, którzy przyjeżdżają z przebiegiem 90tys na liczniku, a pod pokrywą rozrządu mają naklejkę z 3krotnie większym przebiegiem…
Tomashi weź cenę z krajowego ogłoszenia, zobacz gdzie lezy kraj z którego auto przyjechało, przelicz kilometry na litry paliwa, odejmij pewną kwotę „do negocjacji”, odejmij „parę złotych” zarobku tego, kto auto sprowadził, odejmij jeszcze z „tysiaka” na niezaplanowane koszty, a kwotę która Ci zostanie przelicz na Euro.
Jak już ją będziesz miał wejdz na jakiś portal zachodni i zobacz co za takie pieniądze można kupić.
Jak to zrobisz-powinieneś zrozumieć dlaczego w naszym kraju z reguły można powiedziec o aucie, że albo „kręcony”, albo „bity”
|
|
|
|
 |
|