Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opóźnienie startu po przekręceniu kluczyka
Autor Wiadomość
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 19-09-2010, 16:39   Opóźnienie startu po przekręceniu kluczyka

Witam kolegów, ostatnio podczas odpalania zimnego silnika zauważam dziwny objaw. Otóż po przekręceniu kluczyka na pozycję start następuje sekunda zwłoki, a po tym czasie rozrusznik zaczyna kręcić i samochód odpala i chodzi normalnie. Co to może być? Nie chciałbym doczekać czasów w których w ogóle będzie cisza po przekręceniu kluczyka więc proszę bardzo o pomoc:)
P.S. Na ciepłym silniku objawu nie stwierdzono.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-09-2010, 17:13   

Poczyść styki masowe silnika, oraz prądowe przewody rozrusznika, moze automat zaczyna mieć jakieś trudności, ewentualnie sprawdź kostke stacyjki, czy przypadkiem coś tam się nie przygrzewa.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-09-2010, 22:23   

Miałem podobnie jak miałem stary akumulator. Po wymianie objaw wsiąkł :)
Ale zacznij od sprawdzenie tego o czym mówi robertdg.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 20-09-2010, 00:26   

Hornet napisał/a:
Miałem podobnie jak miałem stary akumulator. Po wymianie objaw wsiąkł :)

To by się nawet zgadzało, bo mam stary akumulator i przydałoby mu się dolanie elektrolitu...
Hornet napisał/a:
Ale zacznij od sprawdzenie tego o czym mówi robertdg.

Tak też zrobię jak tylko wrócę do domu gdzie mam najazd (dojście do rozrusznika jest dość kłopotliwe bez kanału/najazdu czyż nie?).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-09-2010, 08:09   

idas napisał/a:
dojście do rozrusznika jest dość kłopotliwe bez kanału/najazdu czyż nie?
wogodniej na czymś takim ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-09-2010, 12:44   

robertdg napisał/a:
wogodniej na czymś takim ;-)

ten rozrusznik jest tam pod kolektorem wlotowym weic wygodniej od dołu :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 20-09-2010, 18:23   

Ciężko go w ogóle dojrzeć, ale po manualu zorientowałem się gdzie jest:-) dzisiaj przeczyściłem styk masowy na rozruszniku z góry jest nawet nawet dostęp ale trzeba zdemontować rurę powietrza i pół puszki filtra. Nie wiem tylko gdzie leci plus, bo tego już z góry za diabła nie widziałem... Przeczyściłem również styki masowe silnika i budy. Zobaczymy czy to coś da. Akumulator daje 12,8V więc jeszcze nie umarł.
Za problemami z masą przemawia również fakt że od jakiegoś czasu wskaźnik paliwa zaczął się dziwnie zachowywać. Czasami potrafi zjechać nagle o ok. jedną kreskę w dół, po czym za krótką chwilę wraca na swoją pierwotną pozycję (i dodam że ma to miejsce przy spokojnej jeździe, a nie przyspieszaniu i hamowaniu).

[ Dodano: 21-09-2010, 21:12 ]
Przeczyszczenie styków pomogło!:-) Objawu nie zauważono, dzięki Robert!
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.