Problemy czas zacząć |
Autor |
Wiadomość |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-09-2010, 13:40
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Tam raczej powinno być 140 KM |
może brakować kilku kucyków / tak jak u mnie / ale według oferty jest 140 |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
Wysłany: 25-09-2010, 13:50
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | janekzpolic napisał/a: | niestety francuska myśl techniczna nie oferuje gifów a raczej prawie zawsze niedobór
u mnie zamiast 130 koni było 115 |
Masz na myśli T-34 vel. glonojad? Tam raczej powinno być 140 KM
Aha, dzisiaj rano jak odbierałem swojego z ASO w stolycy po wymianie przeplywomierza, dowiedzialem się od szefa serwisu, że MMC Europe masowo pozbywa się glonów z silnikiem "Rudego 102" żeby w końcu móc wprowadzić wlasnego CR z motorkiem 2.2 i 190KM. Podobno w Europie 90% wszystkich glonów z 2.0 TDI sprzedaje się w naszym kochanym kraju | w Outku wyszło 152 konie także tyle i powinien mieć ten francuski cud techniki
BTW Mitsu wprowadzi do Outka silnik 1.8 150 koni ,znając oszczędność tego japońskiego koncernu nie będą projektować silnika specjalnie dla jednego modelu ,tym bardziej że już zrobili tą super nowoczesną konstrukcje 1.8
i akcyza by zabiła sprzedaż takiego auta bo kosztowałby tyle i te 2.2 obecnie
a za 150 tys kupować cerate i twarde plastiki to trzeba mieć zaburzenia psychiczne
to że wyprzedają to wiem bo dzięki temu udało mi się kupić Instyle za 90 netto |
_________________ 10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-09-2010, 14:04
|
|
|
janekzpolic napisał/a: |
w Outku wyszło 152 konie także tyle i powinien mieć ten francuski cud techniki
BTW Mitsu wprowadzi do Outka silnik 1.8 150 koni ,znając oszczędność tego japońskiego koncernu nie będą projektować silnika specjalnie dla jednego modelu ,tym bardziej że już zrobili tą super nowoczesną konstrukcje 1.8
i akcyza by zabiła sprzedaż takiego auta bo kosztowałby tyle i te 2.2 obecnie
a za 150 tys kupować cerate i twarde plastiki to trzeba mieć zaburzenia psychiczne
to że wyprzedają to wiem bo dzięki temu udało mi się kupić Instyle za 90 netto |
A więc jak znam życie to dzięki naszemu choremu systemowi podatkowemu, w PL nowi wlaściciele glonów będą się "męczyć" silniczkiem 1.8, a reszta Europy "delektować" silniejszą i większą wersją. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
Wysłany: 25-09-2010, 14:10
|
|
|
Mitsu nie ma obecnie swojego 2.2 ,także ten szef coś ma błędne informacje bo tak jak napisałem nie zrobią specjalnie drugiego diesla tylko do jednego modelu ,gdyż to jest ekonomicznie bez sensu .
Tego 1,8 też pewnie da się dłubnąc i wtedy będzie te 180 koni a to i tak lepszy wynik niż 143 konie silnika 2.2 od PSA |
_________________ 10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-09-2010, 14:13
|
|
|
janekzpolic napisał/a: | Tego 1,8 też pewnie da się dłubnąc i wtedy będzie te 180 koni a to i tak lepszy wynik niż 143 konie silnika 2.2 od PSA |
Zgoda, ale i 2.2 da się dłubnąć i to ze znakomitym rezultatem |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-09-2010, 15:07
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | MMC Europe masowo pozbywa się glonów z silnikiem "Rudego 102" żeby w końcu móc wprowadzić wlasnego CR z motorkiem 2.2 i 190KM | EURO5 też temu sprzyja. CR Mitsu w ASX całkiem ładnie chodzi |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
|
|
|
 |
gajduss [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2010, 20:00
|
|
|
nie wiedziałem gdzie mam to przykleic wiec napisze tu. Kiedy otworze klape bagznika na dłuzszy okres czasu, to pozniej mam problem z jego zamknieciem. Teleskopy trzymaja bardzo mocno i trzecza jak cholera podczas zamykania. Jezeli ją otworze i za chwilke zamkne wszystko jest ok. u was jest tak samo? |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 27-09-2010, 11:52
|
|
|
gajduss napisał/a: | nie wiedziałem gdzie mam to przykleic wiec napisze tu. Kiedy otworze klape bagznika na dłuzszy okres czasu, to pozniej mam problem z jego zamknieciem. Teleskopy trzymaja bardzo mocno i trzecza jak cholera podczas zamykania. Jezeli ją otworze i za chwilke zamkne wszystko jest ok. u was jest tak samo? |
Ja mam tak samo. I chyba TTTM - było już gdzieś o tym na forum. |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-09-2010, 13:35
|
|
|
janekzpolic napisał/a: | 40 tys euro |
he he he...tez sie usmialem
prawie 170tys za ta wersje to jakas paranoja
cerata poszla w gore |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|