Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 po naprawie - nadal kłopoty
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-09-2010, 16:11   

ja bym obstawiał wydmuchniętą uszczelkę z pod głowicy biorąc pod uwagę to jak ją maltretowałeś i fakt sprawdzenia głowicy w warsztacie
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2010, 17:03   

hmm ja jej wcale nie maltretowałem :P - dokręcałem ją dokładnie w/g "podręcznikowych" zasad dokręcania głowicy...
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 25-09-2010, 18:02   

Mighn napisał/a:
otwory szpilek czyściłem, ale szczerze mówiąc o tym że się mogły oprzeć o dno to nie pomyślałem... a splanowane jest ostro, i nie wiadomo czy to był pierwszy jej raz. Zbyszku, czy są może jakieś grubsze uszczelki? - bo wiem że do wielu aut są w paru grubościach...
Nie z uszczelką kombinuj, a ze szpilkami. Dla pewności to bym spróbował założyć głowicę bez uszczelki i po próbie skręcenia będzie widać czy szpilki ściągają głowice do bloku. Jak bez uszczelki głowica nie da się dokręcić to stąd prawdopodobnie pojawiają się problemy z uszczelką. Jak będzie luz to zawsze możesz pokombinować ze "specjalistycznymi" powiedzmy :wink: podkładkami.
Powierzchnia bloku a dokładnie okolice tulei też muszą być gładkie jak pupcia niemowlaka. Nie ma mowy tutaj o żadnych rysach bo komprecha wcześniej czy później znajdzie sobie w tym miejscu przejście. Wszystko w tej części silnika też trzeba dokładnie papierem ścierny oczyścić. :arrow:
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-09-2010, 20:34   

Mighn napisał/a:
otwory szpilek czyściłem, ale szczerze mówiąc o tym że się mogły oprzeć o dno to nie pomyślałem... a splanowane jest ostro, i nie wiadomo czy to był pierwszy jej raz. Zbyszku, czy są może jakieś grubsze uszczelki? - bo wiem że do wielu aut są w paru grubościach...

W zasadzie producent określa minimalna grubość głowicy i ile można ją splanować, Uszczelki grubsze daje się przeważnie jeśli planowany jest blok.
Otwory pod szpilki są głębsze o ok 5 mm.
Najlepiej sprawdź grubość głowicy. Możesz tez położyć uzbrojona głowicę na bloku na starej uszczelce i zobacz czy tłok będzie uderzał w zawory.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 25-09-2010, 20:57   

zbyszekm2 napisał/a:
Możesz tez położyć uzbrojona głowicę na bloku na starej uszczelce i zobacz czy tłok będzie uderzał w zawory.

Zapewne miałeś na myśli uzbrojoną głowicę ale bez wałka...bo jak z wałkiem to otwarte zawory będą nieco przeszkadzać... :wink:
 
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 25-09-2010, 23:35   

Z tego co sie orientuje to przy zwaleniu glowicy szpilki powinny byc nowe, mnie rowniez niedlugo to czeka wiec przekazuje to czego dowiedzialem sie wczesniej. Pozdrawiam
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-09-2010, 15:52   

Zrobie tak, głowicę dam jeszcze raz do innego warsztatu na sprawdzenie - rozmawiałem już z nimi i powiedzieli że się wezmą za nią porządnie... jak głowica przejdzie te testy to dopiero będę się główkować co dalej ;) przy okazji będę widział po zdjęciu głowicy w jakim stanie jest nowiuśka jeszcze parę dni temu uszczelka - bo jak będzie nadal "dziewicza" a głowica okaże się być sprawna to... (to lepiej nie myśleć :P )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.