 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Owczar 26-09-2010, 14:06 |
Wymiana pompy wody bez wymiany rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
trajano
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-09-2010, 19:14
|
|
|
Rany boskie!!! O_o teraz mi wstyd, widzę że dłuuuga droga przede mną. Za wczasu proszę o wyrozumiałość bo widzę że często będę pytał o rzeczy bardzo oczywiste. Taeraz dopiero widzę po zdjęciu, że połączona jest ze zbiorniczkiem z "dupnym" napisem STEERING WHEEL FLUID pozatym, właśnie z tego zbiorniczka wychodzą dwa przewody, które powinny być podłączone do aluminiowej rurki osadzonej przed chłodnicą, ale z jakiegoś powodu ktoś odłączył je od niej i połączył razem, domyślam sięże rurka ta miała za zadanie chłodzić ten płyn, ale być może przeciekała i ktoś ją odłączył i połączyl razem. Chciałbym wymontować tę aluminiową rurkę aby ją sprawdzić, ale nie chcę jej wyrywać "na chama" zanim się nie upewnię że to jedyna droga
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-09-2010, 20:06
|
|
|
trajano, dokładnie, ktoś najwidzoczniej ominął te rurke, gdyz przeciekała, ona oryginalnie powinna byc przykrecana, no chyba ze ktos zastosowal jakies opaski montazowe, czy cos podobnego, jakby coś dorobienie takiej rureczki aluminiowej jakis czas temu kosztowalo okolo 80zł. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2010, 07:14
|
|
|
normalnie jest przykręcana - jak pisze robertdg
jednak - jak wszystkie chłodnice i chłodniczki - jest z przodu, więc często staje się pierwszą ofiarą dzwona... wtedy się właśnie drutuje i w sumie nie wiadomo, jak jest mocowana obecnie
powiem jeszcze, że u mnie ciekło przy samym wejściu do niej (tym dolnym) i ciekł wąż a nie chłodniczka - może wystarczy zmienić wężyk i będzie OK
oczywiście dałem nowe opaski zaciskowe - teraz są po 2 na końcu (sprężynujący oryginał + taka śmieszna skręcana, co to ich pełno w niemieckich autach) |
|
|
|
 |
|
|