 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jaką instalację gazową założyć do Lancera 1,6 GLI z 1995 ?? |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander D. [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2006, 19:31 Jaką instalację gazową założyć do Lancera 1,6 GLI z 1995 ??
|
|
|
Witam wszystkich znawców LPG
Od niedawna mam wspomnianego Lancerka. Chciałbym do niego zainstalować gaz. Byłem u gazowników (renomowany zakład) którzy stwierdzili, że do tego silnika to tylko IGS ze względu na możliwość uszkodzenia przepływomierza powietrza przy zastosowaniu zwykłego miksera. Zaśpiewali mi za to 4300 zł.
Czy jest możliwość założenia czegoś tańszego? Może ktoś ma taki sam model z inną instalacją? |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 05-10-2006, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2006, 19:34
|
|
|
Olo, mają rację - III lub IV gen ale cena coś strasznie wygórowana...
Poczytaj forum zwłaszcza dział gdzie napisałeś - powinno Ci sie sporo wyjasnić. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Aleksander D. [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2006, 19:58
|
|
|
OK, dzięki za odpowiedź. 4300 z toroidalnym. Na pytanie o sekwencję kręcili nosem. Gdybym miał pewność że taka może być to mam możliwość instalacji za 2800 z polskim komputerem, a za 3200 z oryginalnym włoskim. Co o tym myślisz? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2006, 20:02
|
|
|
Aleksander D. napisał/a: | Co o tym myślisz? |
Jakby to powiedzieć - na co dzień jeżdżę dieslem rodem z VW Group a do Miśka gazu nie założę choćby mnie kroili.
Moja edukacja "gazowa" zakończyła się na instalce II gen ale wiem jedno - co zresztą chyba Krzyżak dziś na forum napisał - 80% sukcesu to porządny montaż. Ja miałem instalację dobrze założoną, regularnie serwisowaną i oprócz jednej wadliwej membrany (wymienionej na gwarancji) nic jej nie dolegało.
Poczekaj trochę - chłopaki "gazownicy" na pewno coś Ci doradzą. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 06-10-2006, 10:45
|
|
|
W 1.6 to silnik 4g92? ja mam taki w carismie i smigam na 2 generacji, ponad 67kkm bez najmniejszych problemow, zero strzalow, wszystko jest dobrze dobrane, zamontowane i wyregulowane. Ale przede wszystkim w momencie instalowania lpg silnik byl w idealnym stanie technicznym, no i oczywiscie jest nadal. Niestety mikser w dolocie robi swoje i pare kucykow ucieklo, roznicy pomiedzy pb a lpg zasadniczo nie widac, ale benzyna tez jest przeciez zdlawiona mikserem. Przyzwoita 2 generacje treraz mozna zalozyc za 1.6 -1.8kpln, sa i za 1.5, ale ja pisze o przyzwoitych. Tyle, ze ja bede Cie jednak namawial na sekwencje, ceny spadly, sa duzo nizsze niz pisales, za porzadna i sprawdzona polska instalke zaplacisz nie wiecej niz 2.5kpln, kme diego lub stag 200/300.
Poniewaz zastanawiasz sie nad gazem to znaczy, ze jezdzisz sporo i bedzie to mialo ekonomiczne uzasadnienie, a im wiecej jezdzisz tym bardzie warto dolozyc te 800pln na sekwencje. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Aleksander D. [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 13:54
|
|
|
Dzięki za radę krzysio1972 . Ten co Ci zakładał nie ostrzegał Cię przed uszkodzeniem tego nieszczęsnego przepływomierza? |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 06-10-2006, 14:04
|
|
|
Aleksander D. napisał/a: | Ten co Ci zakładał nie ostrzegał Cię przed uszkodzeniem tego nieszczęsnego przepływomierza? |
Nie musial, ja o tym wiedzialem i sie zdecydowalem na 2 generacja. Przeplywka jest 'chroniona' (musze to napisac w cudyslowiu) bum klapka, jest i przynajmniej ja sie czuje lepiej Prawda jest taka, ze jak silnik jest w dobrym stanie, dobrany jest odpowiedni mikser, reduktor i instalacja jest poprawnie wyregulowana nie ma prawa strzelic, tak samo jak nie ma prawa gasnac przy wysprzegleniu, tyle w tym temacie.
EDIT Tylko, ze jak widzisz jest duzo warunkow do spelnienia, a przy dzisiejszych cenach sekwencji, to bym sie raczej nie zastanawial nad podcisnieniowka. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Aleksander D. [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 23:09
|
|
|
Fajno, jak zainstaluję - dam znać |
|
|
|
 |
old [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2006, 07:55
|
|
|
jaki kolwiek gaz byś nie zakładaj to pamiętaj o porządnych kablach i świecach.i najpierw zdiagnozuj motorek na benzynie czy mu coś nie dolega jeżeli dolega usuń usterki i dopiero do gazownika.powodzonka.(GAZOWNIK) |
|
|
|
 |
|
|