| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| moje przemyślenia po sprzedaży outladera |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | radek1111   Nowy Forumowicz
 
 Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Sie 2009
 Posty: 16
 Skąd: szczuczyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2010, 19:26   moje przemyślenia po sprzedaży outladera |   
 |  
               | 
 |  
               | Napisze parę swoich obserwacji,może komuś pomogą,outka 2.2 kupiłem w 2009 roku,miesiąc temu sprzedałem ,bo słabo znoszę badziewie: -przy przebiegu 21000 wymiana klocków przednich
 -przy około 20000 wyciek płynu eolis,serwis nie wymienił na gwarancji, bo podobnież był na obudowie ślad bo kamyku,dodam że po wyjęciu worka wyciek był po przeciwnej stronie-przy wentylu -nie wywołało to reakcji ASO, zapłaciłem 1200 zeta,-  jest  ewidentna wada konstrukcyjna -zbiornik jest za nisko -- poniżej wahacza,serwis twierdzi że zapasowe zbiorniki idą jak ciepłe bułeczki....
 -w zimie non stop zamarzanie paliwa w filtrze poniżej 20 stopni mrozu mimo że moje inne auta na tym samym paliwie śmigały,
 -fatalna jakość plastików we wnętrzu,
 -notorycznie duże spalanie,w zasadzie nigdy poniżej 9l/100 nie da się zejść,
 -masakrycznie słabe sprzęgło-w zimie wystarczy 5 cm śniegu żeby przy jeżdzie przez tak małą pokrywę śniegu -śmierdziało spalonym,
 -brak czujnika poziomu płynu spryskiwaczy,
 -kij zamiast amortyzatora podpierający maskę,
 -roszenie kloszy lamp tylnych- wymiana na gwarancji,
 -jakiś porąbany komputer główny ,-trzeba kombinować na postoju żeby wejść w prawdziwe średnie zużycie paliwa
 -dość słaby lakier i tapicerka skórzana,
 -mocno słabe wyciszenie wnętrza
 
 ogólnie wg mnie auto co najwyżej średnie, więc być może moje uwagi pomogą komuś w podjęciu decyzji, ja już pozbyłem się problemu
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-09-2010, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to kilka moich uwag po prawie 3 latach uzytkowania i przejechaniu 90 tys. km: 
 
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | w zimie non stop zamarzanie paliwa w filtrze poniżej 20 stopni mrozu mimo że moje inne auta na tym samym paliwie śmigały, | 
 U mnie co prawda tez zamarzło, ale dopiero przy -30 stopni. Powyżej śmigał bezproblemowo
 
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | -notorycznie duże spalanie,w zasadzie nigdy poniżej 9l/100 nie da się zejść, | 
 Masz ciężką nogę chyba
  U mnie w mieście 9-10, w trasie 7,5-8l 
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | -masakrycznie słabe sprzęgło-w zimie wystarczy 5 cm śniegu żeby przy jeżdzie przez tak małą pokrywę śniegu -śmierdziało spalonym, | 
 Jak nie wyłączysz ASC w kopnym śniegu to się nie dziwię. Jeżdziłem w gorszych warunkach i zadnych problemów ze śmierdzącym sprzęgłem. Frajda z jazdy kiedy inni się męczą - nieopisana
   
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | dość słaby lakier i tapicerka skórzana, | 
 U mnie jasna skórzana tapicerka i lakier są jak nowe
 
 [ Dodano: 30-09-2010, 21:03 ]
 
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | roszenie kloszy lamp tylnych- wymiana na gwarancji, | 
 Tez mi wymienili i jest teraz OK. Z drugiej strony całkiem częsta przypadłość m.in w BMW
 
  	  | radek1111 napisał/a: |  	  | mocno słabe wyciszenie wnętrza | 
 Fakt, mogłoby być lepiej
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | skaut   Mitsumaniak
 per aspera ad astra
 
 Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Cze 2010
 Posty: 292
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 08:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  No i do której wersji będzie mi bliżej po przejechaniu 100kkm? do radka1111, czy mitsu00? Oto jest pytanie.
 Póki co 2kkm - brak większych uwag. Wiadomo, jakby chciał się czepiać to i w nie jednym luksusowym aucie znajdziemy minusy.
 Tak się teraz produkuje samochody to raz, a dwa klienci są bardziej wybredni.
 Pożyjemy zobaczymy. Póki co cieszę się nowym autkiem
   |  
				| _________________ Auta obecnie:
 Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
 Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
 Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ
   VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 09:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | skaut napisał/a: |  	  | :?  No i do której wersji będzie mi bliżej po przejechaniu 100kkm? do radka1111, czy mitsu00? Oto jest pytanie.
 Póki co 2kkm - brak większych uwag. Wiadomo, jakby chciał się czepiać to i w nie jednym luksusowym aucie znajdziemy minusy.
 Tak się teraz produkuje samochody to raz, a dwa klienci są bardziej wybredni.
 Pożyjemy zobaczymy. Póki co cieszę się nowym autkiem
   | 
 Dobra rada wójka Sam-a jeśli nie chcesz mieć problemow z zamarzniętym filtrem paliwa (wymiana na własny koszt - 600zł) zimą, tankuj od pierwszych dni zimy tylko i wyłącznie LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C.
 W kopnym śniegu/piachu/błocie natomiast ZAWSZE wyłączaj system ASC.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Rotax   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: seat ibiza
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Wrz 2010
 Posty: 14
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 12:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | To Lotos jest taki dobry? bo osobiście nigdy z tej stacji nie korzystałem, a nawet omijałem ja z daleka. No ale człowiek uczy się całe życie jak widać. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | skaut   Mitsumaniak
 per aspera ad astra
 
 Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Cze 2010
 Posty: 292
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 13:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C. | 
 mitsu na stornie Statoila znalazłem info:
 "Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
 Tylko co to znaczy "wybrane stacje"?
 |  
				| _________________ Auta obecnie:
 Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
 Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
 Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ
   VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | venglin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 15:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | skaut napisał/a: |  	  |  	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C. | 
 mitsu na stornie Statoila znalazłem info:
 "Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
 Tylko co to znaczy "wybrane stacje"?
 | 
 
 Ja tankuję na Statoilu w Warszawie przy Grochowskiej. Zeszłej zimy spokojnie śmigałem w największe mrozy. Ruszałem przy -27 i nic się nie działo. W nocy pewnie było jeszcze zimniej.
 
 Natomiast późną jesienią, chyba w listopadzie, kiedy temperatura spadała już poniżej 0 zatankowałem raz na Lukoilu na Trakcie Brzeskim i od razu check engine - na szczęście dotankowanie paliwa ze Statoila i chwilowe ocieplenie rozwiązało problem bez konieczności wymiany filtra.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2010, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | venglin napisał/a: |  	  | Ja tankuję na Statoilu w Warszawie przy Grochowskiej. Zeszłej zimy spokojnie śmigałem w największe mrozy. Ruszałem przy -27 i nic się nie działo. W nocy pewnie było jeszcze zimniej. | 
 Ostatnio zeszłej zimy w styczniu jak mi zamarzło paliwo w filtrze przy -28 st.C, tankowałem Golda na Statoilu na Toruńskiej. Nie będę juz ryzykował bo wymiana filtra to 600zł w plecy
    	  | skaut napisał/a: |  	  | mitsu na stornie Statoila znalazłem info: "Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
 Tylko co to znaczy "wybrane stacje"?
 | 
 Można pewnie sprawdzić na ich stronie. Normalny Diesel Gold Statoil-a zamarza przy -26st. C.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | didku   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 03 Mar 2009
 Posty: 141
 Skąd: Wrocław-Zgorzelec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2010, 12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to ja tez dopisze przy -28 st zamarzl filtr, paliwko Orlen, potem raz zatankowalem BP ultimate, a pozniej cala zime bezproblemowo Statoil Gold. na stronie Statoila zeszlej zimy byla mapka, w jakich wojewodztwach jaka ma temp. zatkania filtra. Najlepiej tankowac na Mazurach i Suwalszczyznie  . w roznych wojewodztwach byly rozne temperatury. Filtr Purflux jak w oryginalnym aucie w Niemczech 48 EUR+ koszt przesylki (mam teraz zapasowy) |  
				| _________________ jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2010, 13:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | didku napisał/a: |  	  | no to ja tez dopisze przy -28 st zamarzl filtr, paliwko Orlen, potem raz zatankowalem BP ultimate, a pozniej cala zime bezproblemowo Statoil Gold. na stronie Statoila zeszlej zimy byla mapka, w jakich wojewodztwach jaka ma temp. zatkania filtra. Najlepiej tankowac na Mazurach i Suwalszczyznie  . w roznych wojewodztwach byly rozne temperatury. Filtr Purflux jak w oryginalnym aucie w Niemczech 48 EUR+ koszt przesylki (mam teraz zapasowy) | 
 Zapodaj proszę namiar na ten sklep:-)
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | janekzpolic   Forumowicz
 
  
 Auto: Outek
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 181
 Skąd: ten błąd
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2010, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Skoro oryginał z wysylka z Niemiec kosztuje około 240zl to płacić 220zl za zamiennik to jakieś nieporozumienie.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | didku   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 03 Mar 2009
 Posty: 141
 Skąd: Wrocław-Zgorzelec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2010, 20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.autoteilestore.com 
 cos pod 48 eur i do tego wysylka (do Niemiec od pewnej ceny za darmo)
 
 wchodzic w konfigurator 1 Schritt Mitsu i Out CWO/MMC dla 2.2 wybrac i potem filterki albo klocki hamulcowe ...
 |  
				| _________________ jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | janekzpolic   Forumowicz
 
  
 Auto: Outek
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 181
 Skąd: ten błąd
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-10-2010, 23:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | a co to za różnica, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Skoro oryginał z wysylka z Niemiec kosztuje około 240zl to płacić 220zl za zamiennik to jakieś nieporozumienie.
 | 
 |  
				| _________________ 10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
 I'm lost control again
 http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Hiszpan 03-10-2010, 10:04, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | 13zbyszek13   Forumowicz
 
  
 Auto: 2,0 DID outlander 2009
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 12 Lis 2009
 Posty: 2450
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2010, 08:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | janekzpolic napisał/a: |  	  | a co to za różnica chyba ze wolisz wspierać hitlerowców zamiast polaków, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus | 
 
 prawie żadna ale jednak chyba jest.
 |  
				| _________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |