[Cari 1.6 r.97'] Silniczek krokowy? |
Autor |
Wiadomość |
elita222
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 r.97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-10-2010, 16:37 [Cari 1.6 r.97'] Silniczek krokowy?
|
|
|
Witam od jakiegoś czasu mam taką rzecz w mojej Carismie gdy ją odpalam to zaraz mi gaśnie zero obrotów chyba, że lekko trzymam gaz i puszczam to nie zgaśnie. I tak zakażdym razem przy pierwszym odpalaniu jak sie rozgrzeje to już jest ok. zaprowadziłem do naprawy powiedzieli, że silniczek krokowy może to być to? i teraz druga sprawa chciał bym zamówic ten silniczek ma ktoś jakiś tani szrot?
z góry dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
michu_221
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16v GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 24 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2010, 22:08
|
|
|
A powiedz mi jak było ciepło to też tak robiła czy odpalała normalnie ale z zaniżonymi obrotami? |
|
|
|
 |
elita222
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 r.97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2010, 11:31
|
|
|
Jak jest ciepło to też zgaśnie jak nie trzymam delikatnie gazu ale tylko przy pierwszym odpalaniu później jest dobrze w zime np. to musze jechac i trzymac ciągle na gazie bo zgasnie i ma niskie obroty minimalne jak sie rozgrzeje to juz ma dobre obroty niema sensu podnosic obrotów bo jak sie rozgrzeje to będą wysokie
[ Dodano: 03-10-2010, 11:39 ]
ogólnie ostatnio juz mnie denerwuje to auto tak samo jak wjade w dziure to jest odgłos jak blacha o blache jak by taczką wjechał w dziure na dobrej drodze jest ok. ale jak dziura to wali pojechałem na stacje diagnostyczną całego mi przerypali i gumki na stab. wymieniłem pojechałem na stacje mówią że zawieszenie całe super jak nówka na wykresach super wyjeźdzam na droge i co jest dobrze wjeźdzam w dziure wali jak taczka straciłem już chęci do tego miałem narazie same japany nissana almere honde civic teraz mitsu i wszystkie japonczyki nie do zajechania nic sie nie psuło w carismie też niby nic ale trace cierpliwośc przez te pierdoły! teraz chce sobie kupić mazde 626 2.0 diesel ale to jeszcze trzeba doskładać.. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2010, 12:25
|
|
|
elita222, to jedź do mechanika, który wie co robi. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Charlie
Mitsumaniak

Auto: Carisma GL 1.6 sedan '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 129 Skąd: Malinowice
|
Wysłany: 03-10-2010, 12:47
|
|
|
Ten sam problem mam już od jakiegoś czasu.... Na zimnym silniku nie trzyma obrotów i gaśnie, czy zima czy lato. Przepustnica po przeczyszczeniu, nowe świece i kable. Jakieś rady? U mechaników byłem dwóch, żaden nie znalazł rozwiązania....:/ |
_________________ Carisma Sedan 1.6 16V 1997 + LPG
 |
|
|
|
 |
elita222
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 r.97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2010, 17:18
|
|
|
Niemam szczęscia do takich mechaników
może to fakrtycznie silnczek krokowy...jak sie nie wymieni to sie nie przekonam |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2010, 18:49
|
|
|
KOMPUTER!!! ECU przerabiałem to lepiej wydać na ECU ok 70 zł niż na przepustnice z krokowym 250zł jeżeli czyszczenie nie pomaga to będzie to ECU .... |
|
|
|
 |
elita222
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 r.97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2010, 19:29
|
|
|
Gdzie można zrobić ECU w Łodzi serwis? |
|
|
|
 |
Charlie
Mitsumaniak

Auto: Carisma GL 1.6 sedan '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 129 Skąd: Malinowice
|
Wysłany: 03-10-2010, 21:51
|
|
|
Ok, Ecu znalazłem o takich samych numerach jak mój za 50zł.... Tyle, że nie wiem jak się do niego dostać ;/ a mam go po prawej stronie od pasażera:/ |
_________________ Carisma Sedan 1.6 16V 1997 + LPG
 |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2010, 14:43
|
|
|
mhhh ja swój wymieniałem zimą w ekstremalnych warunkach było ciężko ale w 40 minut się wyrobiłem i autko odpaliło jak nowe... , odkręcasz schowek i dwa plastiki przy drzwiach, i ukazuje ci się ECU |
|
|
|
 |
Charlie
Mitsumaniak

Auto: Carisma GL 1.6 sedan '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 129 Skąd: Malinowice
|
Wysłany: 04-10-2010, 16:41
|
|
|
Dwa plastiki przy drzwiach? Jak odkręciłem schowek to owszem , zobaczyłem ECU, ale zasłaniał mi go jeszcze cały kokpit i jeszcze klima. :/ |
_________________ Carisma Sedan 1.6 16V 1997 + LPG
 |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 04-10-2010, 17:16
|
|
|
mi sie zdarzyło to póki co na przestrzeni dwóch lat dwa razy tylko, raz na zimnym silniku, i raz po przejechaniu kilku km, zatrzymałem sie na swiatłach obroty spadły do zero i zgasła ale odpaliłem, troche przegazowałem i do dzis chodzi loox. |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2010, 18:51
|
|
|
ja też mam klimę i jakoś dałem rade cały zmarznięty wyciągnąć ECU bez problemu. Dla chcącego nic trudnego |
|
|
|
 |
|