[Cari 1.8 GDI] [przed liftem] Tylnie zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
maxblink
Mitsumaniak own3r!
Auto: Passat B6 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 103 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-10-2010, 17:37 [Cari 1.8 GDI] [przed liftem] Tylnie zawieszenie
|
|
|
Witam, mam pytanie do kogos kto ma troche wiedzy na temat zawieszenia. Jakos w lutym zakupilem to autko i mialem problem z tylnym zawieszeniem, w takim sensie ... ze jak wjechalem na jakakolwiek nierownosc, male dziury etc to tak jakby one nie odbijaly [to moje zdanie bylo i kumpla - ale obaj mamy male doswiadczenie z autami]... po jakims czasie kupilem amorki KYB-a myslalem ze bedzie juz normalnie - a dalej jak wjade w jakas dziure [plytka] to tak jakby nie "amortyzowaly" tego. Wie ktos co jeszcze moze byc przyczyna ? Bo normalnie to chyba tak nie powinno byc. |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-10-2010, 18:01
|
|
|
Najlepiej podjedz do jakiegoś zakładu gdzie sprawdzą ci całe zawieszenie i będziesz wiedział co i jak. Zapłacisz za to ze 20zł. Przyczyn może być wiele: wyrobione tuleje na wahaczach, gumy na drążku stabilizatora, łączniki stabilizatora. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
maxblink
Mitsumaniak own3r!
Auto: Passat B6 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 103 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-10-2010, 18:08
|
|
|
tzn. wraz z amorkami mechanik dostal 2 tuleje na drazek i 2 laczniki ;] i to od razu zrobil
a co do mechanika to, bede w sobote tylko nie mam takie przeczucie ze powie mi to samo co ten, ktory mi to wymienial. "Pana auto ma twarde zawieszenie i to co pan mowi to normalna sprawa" |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-10-2010, 21:00
|
|
|
Tam tulei jest trochę więcej, możliwe że to któraś inna będzie a prawda jest taka że najlepiej widać co jest do wymiany na trzepakach. Podjechać na stację diagnostyczną niech przetrzepią zawieche.
Fakt faktem Cari ma dosyć twardy zawias i możliwe że po przesiadce z jakiegoś innego auta, które jest dosyć miękkie wydaje Ci się, że jest to coś dziwnego. Również możesz odezwać się na forum regionalnym żeby ktoś z mitsumaniaków posiadających cari się z Tobą przejechał i stwierdził czy faktycznie coś nie tak czy tak już jest. i również w drugą stronę, Ty możesz się przejechać z kimś żeby zobaczyć jak chodzi inna cari i porównać |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-10-2010, 21:58
|
|
|
W tylnym zawieszeniu masz łącznie 14 tuleii, 2 gumy na stabilizatorze i 2 łączniki stabilizatora więc opcji stuków jest dużo. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
maxblink
Mitsumaniak own3r!
Auto: Passat B6 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 103 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-10-2010, 17:51
|
|
|
Saqu napisał/a: | Tam tulei jest trochę więcej, możliwe że to któraś inna będzie a prawda jest taka że najlepiej widać co jest do wymiany na trzepakach. Podjechać na stację diagnostyczną niech przetrzepią zawieche.
Fakt faktem Cari ma dosyć twardy zawias i możliwe że po przesiadce z jakiegoś innego auta, które jest dosyć miękkie wydaje Ci się, że jest to coś dziwnego. Również możesz odezwać się na forum regionalnym żeby ktoś z mitsumaniaków posiadających cari się z Tobą przejechał i stwierdził czy faktycznie coś nie tak czy tak już jest. i również w drugą stronę, Ty możesz się przejechać z kimś żeby zobaczyć jak chodzi inna cari i porównać |
A no to by bylo nie glupie, bo jest kilka innych dzwiekow ktore mnie draznia:)
a wczesniej jezdzilem ojca Sharanem i Toyota Carina E
ps. umowilem sie na sobote z mechanikiem, jak sprawdzi to napisze w temacie czy juz po klopocie. Dzieki za podpowiedzi. |
|
|
|
 |
|