[Cari 1.8 GDI] Rozrząd padł |
Autor |
Wiadomość |
LordSQN1 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2010, 15:01 [Cari 1.8 GDI] Rozrząd padł
|
|
|
Jak w temacie, jechałem, pyknęło i pasek rozrządu do góry nogami. Jest szansa że silnik bezkolizyjny i znaki ustawić i będzie dobrze? Rok temu zmieniałem, przejechałem 25tys. Jakie przyczyny tego pecha, jeśli ktoś tego doświadczył? Jak patrzą na to Ci co to robili odnośnie jakieś reklamacji o ile coś takiego istnieje? ;-( Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
LordSQN1 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2010, 15:08
|
|
|
Miał być lepszy, niby na 90tys, mechanik raczej dobry. Na temat firmy nic nie wiem. |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 08-08-2010, 15:53
|
|
|
Niestety małe szanse by skończyło się na wymianie paska. Bardzo mi przykro, sam miałem rok temu taką akcję. Niestety na wszystkich tłokach były odbite zawory, prawie wszystkie koniki były pęknięte, na pewno 10 zaworów wykrzywionych, na domiar złego uwalony pasek zniszczył czujnik położenia wału. Musiałem kupić cały silnik by wymienić głowicę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gitarr
Forumowicz
Auto: Mitsu Carisma 1,9TD 1999r Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 70 Skąd: S-dz
|
Wysłany: 08-08-2010, 16:40
|
|
|
trzeba zdjac glowice i sprawdzic co sie uszkodzilo w najlepszym wypadku 8 zaworow do wymiany, uszczelka pod glowica i pasek. koszty czesci przelicz sobie sam. Jak kupisz nowy silnik i tak bedziesz musial rozrzad wymenic. |
_________________ Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r.
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r. automat
Mitsubishi Carisma 1,8GDI 2001r.
Mitsubishi Carisma 1,9TD 1999r. - obecnie
Mitsubishi Colt GLi 1,3 1996r. - obecnie
Mitsubishi Space Star 1,3 1998r. - obecnie |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2010, 21:13
|
|
|
LordSQN1, zazwyczaj reklamacja jest do roku czasu. Musieli coś zwalić, albo kupić lipne graty. Czapka do zdjęcia. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
LordSQN1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2010, 17:39
|
|
|
na dziś wiem że rolka się zatarła, rolki firmy Koyo a pasek był Gates. Chyba nie jest to najniższa półka? Zawory też do roboty, tylko jakbyście dali na kogoś namiary kto może mieć w sprzedaży zawory to będę wdzięczny. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-08-2010, 18:00
|
|
|
gates to jest najniższa półka.... Koyo natomiast nie, więc
Hipol na Staniewickiej powinien stanąć na wysokości zadania co do zaworów, uszczelek, śrub głowicy itp. Połamało dźwigienki? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
LordSQN1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2010, 18:23
|
|
|
prawdopodobnie będzie abstrakcja. A jakiej firmy pasek proponujesz? Ewentualnie rolki lepsze jak koyo? nawet jak mówisz, nie najgorsze rolki, a sie zatarły. Wszystko teraz na sztukę. I wszystko Japan. |
|
|
|
 |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-08-2010, 19:56
|
|
|
Piwor napisał/a: | zazwyczaj reklamacja jest do roku czasu |
Reklamacje to lipa. Jeśli nawet wina rolki, paska czy innej części to w ostateczności dostaniesz nową część a koszty to już Twoje zmartwienie. |
_________________ kosek
http://emoty.blox.pl/resource/jeep.gif |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2010, 22:21
|
|
|
kosek, zależy. Co do paska, Mitsuboshi. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-10-2010, 01:35
|
|
|
bo ja wiem czy GATES to najniższa półka? kupiłem chryslera z 3,5l silnikiem poprzedni właściciel zapierał się że serwisowany wszystko na czas wymieniane niemniej nauczony wcześniej na własnej skórze postanowiłem wymienić rolki napinacza pompę wody i pasek samochód miał najechane 200 tys km, pasek z pierwszego montażu gates oczywiście nie wymieniany wizualnie w idealnym stanie nawet napisy było dokładnie widać z data produkcji samochodu wydaje mi się że problem z wytrzymałością zależny jest od tego w jakim stopniu kontrolują proces technologiczny, już na poziomie podwykonawcy i firm które dostarczają materiały do jego produkcji. później kontrola sprawdza i te ze znakiem jakości "Q" trafia na pierwszy montaż do fabryk produkujących samochody a te gorsze na rynek wtórny. |
|
|
|
 |
|