Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jestem nowym posiadaczem pajero II 2,8 TD GLS
Autor Wiadomość
bogdanz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2,8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Jawornik Polski
Wysłany: 10-10-2010, 20:07   Jestem nowym posiadaczem pajero II 2,8 TD GLS

Witam szanownych mitsumaniaków.
Po wielu dylematach i długich poszukiwaniach stałem się posiadaczem pajero II 2,8 TD GLS z 1999 r. w wersji krótkiej. Autko jest w dobrym stanie, zostało sprowadzone jako samochód ciężarowy, nie ma więc z tyłu siedzeń ani szyb bocznych (otwory okienne są zaślepione), co z czasem zamierzam uzupełnić. Proszę o informacje jakie mogą być przybliżone koszty zakupu kanapy i szyb bocznych? Proszę również o kilka praktycznych rad, na co zwracać uwagę w czasie eksploatacji. Pozdrawiam wszystkich.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-10-2010, 22:14   

bogdanz napisał/a:
jakie mogą być przybliżone koszty zakupu kanapy
oj kanap tylnych na Allegro jest Ci dostatek. Nie zapomnij o pasach na tylne siedzenia zakładanych :wink: przez warsztat który ma odpowiednie uprawnienia odnośnie homologacji z ciężarowego na osobowy. Szyby też znajdziesz na Allegro->> wymontowane (zazwyczaj) z anglika. Kupuj tylko z uszczelkami i powodzenia :mrgreen: w wyjmowaniu tego co jest wstawione w miejsca bocznych szyb->> jakiś strasznie mocny klej do tego jest używany.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-10-2010, 00:37   

Nie wiem z jakiego kraju kupiles to auto ale w irlandii jak ktos przerabia z osobowego na ciezarowe to kaza zaspawac otwory w ktore sa mocowane pasy i siedzenia zeby ktos pozniej ich nie zamontowal. W sumie nie wiem jaki to ma cel ale tak tu jest.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 11-10-2010, 07:36   

Faraonix napisał/a:
to kaza zaspawac otwory
no to mamy pierwszą paranoję z wspaniałego miodem płynącego kraju
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-10-2010, 12:40   

Jest napewno wiecej jak np ograniczenie predkosci na drodze N7. Mamy 3 pasy + pobocze rozdzielone pasem zieleni i barierkami - ograniczenie predkosci 100 km/h, a na drodze gdzie sa ostre zakrety i ledwo moga sie minac 2 osobowki, ciezarowka to juz po krzakach musi jechac 80km/h ale tez i widzialem na takiej drodze rowniez 100km/h
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.