Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprężyny wzmacniające
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-08-2009, 12:36   Sprężyny wzmacniające

Heloł,

Czy ktoś z was zwrócił może uwagę jak miękki jest tył Outka po załadowaniu? Szczególnie dotyczy to wersji Instyle gdzie tylna ławka waży dodatkowe 30 kg. W moim przypadku prześwit miedzy tylną oponą a błotnikiem zmniejsza się do około 7-8 cm i czuć wyraźnie że tył auta jestmiękki i zachowuje się inaczej (dobija często przy przejeźdżaniu przez leżących policjantów etc). Z racji tego źe często jeżdźę z boksem dachowym do którego dostaję się wchodząc na tylne koło, fakt małego prześwitu po załadowaniu bagażnika nieco mnie denerwuje. Znalazłem jednak na niemieckim forum Outlandera (www.outlander-forum.de) link do producenta sprężyn wzmacniających: http://www.mad-vertrieb.d...roducts_id=2154

Czy ktoś z was wie czy warto w coś takiego zainwestować? Chodzi mi głównie o zachowanie auta w trasie,trakcję etc.


Pozdrawiam

[ Dodano: 10-08-2009, 21:48 ]
To jak panowie, ma ktoś jakieś sugestie codo zakupu i zamontowanie tego cuda? :rolleyes:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
TomiF19 
Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 11-10-2010, 18:59   

Witaj. Również rozważam kupno tych sprężyn i raczej się na nie zdecyduje. Posiadam Outlandera z USA z silnikiem 3,0 i tam również jest miękki tył (jak w kazdym). Sprowadzę je tymbardziej że ich włożenie wcale niejest takie trudne i naprawdę dużo daje. Tutaj masz link z instrukcją i zdjęciami :
http://outlander-forum.de...ad-federn-1.php
_________________

 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2010, 21:17   

Ciekawe jak będzie się prowadzić samochód po takiej zmianie, w końcu przód pozostaje bez zmian po tej operacji.
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 11-10-2010, 21:57   

ja bym poszedł bardziej w HR i sprężyny obniżające bankowo lepiej by się prowadził tylko dla posiadaczy 2.2 hdi -40 mm mogło by być niebezpieczne :lol: :lol:
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2010, 22:29   

Grzesq napisał/a:
Ciekawe jak będzie się prowadzić samochód po takiej zmianie, w końcu przód pozostaje bez zmian po tej operacji.

Tak jak pisałem w innym wątku, auto prowadzi się idealnie a tył nie siada przy załadowaniu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
TomiF19 
Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 11-10-2010, 23:02   

Dokładnie. Różnicy w prowadzeniu nieodczujemy dlatego że sprężyny zdadzą swoj egzamin tylko przy obciążeniu tyłu, poprostuł tak nisko nieusiądzie.
_________________

 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-10-2010, 23:04   

janekzpolic napisał/a:
ja bym poszedł bardziej w HR i sprężyny obniżające bankowo lepiej by się prowadził tylko dla posiadaczy 2.2 hdi -40 mm mogło by być niebezpieczne :lol: :lol:


nie rozumiem po co obnizac? niemal kazdy kto kupuje tego typu auto raczej chcialby zwiekszyc przeswit zeby mozna bylo razniej wedrowac po bezdrozach :biggrin:
po co robic z outka wyscigowke? 8) Jak ktos chcial autko rzucone na glebe to po kiego go kupowal? :P Trzeba bylo sobie kupic np. lagune coupe :badgrin:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2010, 23:09   

TomiF19 napisał/a:
Dokładnie. Różnicy w prowadzeniu nieodczujemy dlatego że sprężyny zdadzą swoj egzamin tylko przy obciążeniu tyłu, poprostuł tak nisko nieusiądzie.

Dodam też że prześwit z tyłu zwiększa się o jakieś 2 cm.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 11-10-2010, 23:13   

chyba niekoniecznie ludzie kupują np x5 w paku żeby jeździć nim po bezdrożach bo na 21 cali ciężko wjechać na krawężnik nie wspominając o jakimś terenie :mrgreen:
Outek to suv a nie terenówka i ja żebym nie jeździł bo tych wertepach a używał go tylko do miasta od razu założył bym HRy
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2010, 23:16   

janekzpolic napisał/a:
chyba niekoniecznie ludzie kupują np x5 w paku żeby jeździć nim po bezdrożach bo na 21 cali ciężko wjechać na krawężnik nie wspominając o jakimś terenie

Nie wszyscy kupuja 21'' gangstafele. Brat jeździ na 19'' w X5 i dają radę idealnie i na szuterkach i pod krawężniki. Większe rozmiary w Polsce to tylko pozerstwo, bo walorów praktycznych brak :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 12-10-2010, 09:51   

Witam. Czy ktoś z "naszych" już te sprężynki założył. Myślę, że też bym się pisał na tą dokładkę. Mi akuratnie zależy na tym, aby misiek był jak najwyżej, gdyż moja praca wymaga jazdy w terenie.

[ Dodano: 12-10-2010, 09:52 ]
Witam. Czy ktoś z "naszych" już te sprężynki założył. Myślę, że też bym się pisał na tą dokładkę. Mi akuratnie zależy na tym, aby misiek był jak najwyżej, gdyż moja praca wymaga jazdy w terenie. I jeszcze jedno. Czy ta firma wysyła do PL - mój niemiecki jest fatal.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
wowo 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2010, 19:58   

Witajcie

Założyłem wczoraj przy okazji przeglądu w RM Filipowicz. Tył faktycznie poszedł do góry o jakieś 2 cm i teraz tył ma podobny prześwit do krawędzi błotnika jak przód i moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej. Nie jest to oczywiście prawdziwy lift :0

Nie stwierdziłem jakiegoś specjalnego pogorszenia komfortu jazdy, więc mogę z czystym sumieniem polecić (oczywiście biorąc pod uwagę dość krótki okres użytkowania)

Kupiłem w niemieckim sklepie poleconym kiedyś przez mitsu00 - http://www.ego-carstyle.d...fdb4f1b88bdbaa1

Bez problemu przysłali do Polski.
_________________
W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór :-)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-12-2010, 20:17   

wowo napisał/a:
Założyłem wczoraj przy okazji przeglądu w RM Filipowicz. Tył faktycznie poszedł do góry o jakieś 2 cm i teraz tył ma podobny prześwit do krawędzi błotnika jak przód i moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej. Nie jest to oczywiście prawdziwy lift :0

Mam pytanie: ile kosztował montaż i czy musieli ci przestawiać ksenonki?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
wowo 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2010, 21:15   

mitsu00, wydaje mi się, że liczyli ok. 180PLN, ale zapłaciłem to razem z przeglądem po 2 latach - w sumie (własny olej - Motul, własny płyn hamulcowy - też Motul) wyszło 1080PLN (z filtrami)

Jeśli chodzi o Xenony to nie pytałem :-( Ale jeśli nawet ich nie ruszali to dobrze, ponieważ miałem ustawione za wysoko - co zgłaszali mi inni kierowcy.
_________________
W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór :-)
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 06-12-2010, 09:20   

No fajnie. Jestem już na kupnie sprężynek, ale może ktoś wytłumaczy, które kupić, bo się trochę zamotałem jak zobaczyłem to: sprężynki, ale które?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.