 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wysokie spalanie, zapach benzyny, utrata mocy |
Autor |
Wiadomość |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 12-10-2010, 14:06 Wysokie spalanie, zapach benzyny, utrata mocy
|
|
|
Witam, jestem świeży na tym forum i jestem świeżym posiadaczem Mitsubishi Lancera 1.6 16v 1993r.
Mam parę problemów z którymi chciałbym się do was zwrócić i prosić o radę a mianowicie:
-na Pb powyżej 4.5tys/obr auto przestaje przyspieszać, szarpie nim i czuć zapach benzyny
-pali naprawdę dużo Pb ok.14l/100km
-trzyma nierówne obroty na luzie, czasem zgaśnie itp.
-ostatnio po wymianie wszystkich filtrów, oleju, świeć i kabli zapalił się Check i auto przestało jeździć na gazie i jeździ tylko na Pb
Z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-10-2010, 11:10
|
|
|
Sprawdź sondę lambda. |
|
|
|
 |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 07-11-2010, 12:19
|
|
|
Okazało się że była wydmuchana uszczelka pod dolotem i nie palił 4 cylinder przez to ;] musiałem zregenerować wtrysk i teraz na benzynce pali ok 10l, ciągle dużo i nadal nie chce jechać powyżej 5 tys/obr, czasem przerwie na LPG, więc zapewne apart zapłonowy już kicha...a co do Checka, to najbardziej banalna rzecz na świecie, zwykłe wypięcie się wtyczki od przepływki ;/
Teraz chce doprowadzić Lancerka do czasów świetności cała zawiecha pójdzie do roboty z tego co przeczytałem na forum wszystkie sworznie są wymienne więc tym więszka ulga dla potrfela ;P
P.S. zdjąłem dzisiaj boczki drzwi z przodu, ponieważ elektryka nie działała i okazało się że linki są zerwane ;/ czy da się samemu jakoś wymienić te linki ? |
|
|
|
 |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-11-2010, 23:34
|
|
|
Ja bym się nie brał za wymianę linek, bo można się tylko poplątać, a na koniec i tak się coś ułamie, a to tego skąd wziąć taką linkę... Szukaj używanego, sprawnego mechanizmu. Ja znalazłem rok temu za 70zł prawy tył. |
|
|
|
 |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 10-11-2010, 23:57
|
|
|
W sumie racją, szkoda się bawić teraz dopiero skończyłem wymiane wszytkich żarówek w konsoli środkowej, wymianie bezpieczników itp. Mam tylko problem z zegarem, nie świecił odkąd kupiłem auto, czasem w którychś momentach tylko na moment się zapalał, nie wiem czym to jest spowodowane ale poszukam przyczyny W piątek wymiana rozrządu go czeka również ;D A jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu sworznie przód i drążki, choć nie wiem skąd jeszcze wytrzasne sworznie, ale to też się jakoś wykombinuje |
|
|
|
 |
|
|