 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Żarówki świateł mijania |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-10-2010, 18:43
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | To nie wyglądało jak zmatowienie klosza. Po wewnętrznej stronie pojawiły się jakby mikropęknięcia, dokładnie w miejscu gdzie snop światła przechodził przez klosz reflektora. | na początku mocniejsze żarówki szły ze szkłem nie blokującym UV, bo przy szklanych szybkach nie było problemów. Dopiero po kilku latach na opakowaniach pojawiły się napisy, że blokują UV. Efekty wzmożonego działania UV na plastik to mniej więcej takie, jak opisuje mitsu00, albo matowienie. Czyli może za bardzo wyprzedzałeś epokę bejcą - większość wozów miała jeszcze szklane klosze? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-10-2010, 18:47
|
|
|
rezon napisał/a: | Efekty wzmożonego działania UV na plastik to mniej więcej takie, jak opisuje mitsu00, albo matowienie. Czyli może za bardzo wyprzedzałeś epokę bejcą - większość wozów miała jeszcze szklane klosze? |
Klosz był z jakiegoś tworzywa, robiony chyba przez ZF. Furmanka byla z 2002r. i poszla w rozliczeniu za miśka. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-10-2010, 07:19
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Furmanka byla z 2002r. | No i wszystko jasne. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-10-2010, 09:26
|
|
|
rezon napisał/a: | No i wszystko jasne. |
Bez jaj, klosze szklane nie są juz montowane od Wielu lat i nawet wcześniej niż 2002 Mówimy tu o latach 80- 90-tych. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 15-10-2010, 12:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Bez jaj, klosze szklane nie są juz montowane od Wielu lat i nawet wcześniej niż 2002 Mówimy tu o latach 80- 90-tych. |
i tu kolego masz w 100 % rację. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-10-2010, 16:28
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Bez jaj, klosze szklane nie są juz montowane od Wielu lat i nawet wcześniej niż 2002 Mówimy tu o latach 80- 90-tych. | Skoda zeszła ze szklanych w Octavii w 2000/01 przy okazji liftu. A żarówki +30, czy +50% to nie są lata 80-te, tylko końcówka 90-tych, co w połączeniu z jazdą 24h na dobę na światłach wprowadzaną w różnych krajach zaczęło dawać efekty uboczne w postaci mikropęknięć czy matowienia tworzywa. Żarówki z blokadą UV dostępne powszechnie to też chyba coś koło 2002 wcześniej nikt nie zwracał uwagi na skutki UV. Nie jest problemem samo tworzywo, tylko połączenie tworzywa, bardziej wydajnych żarówek i 24h trybu świecenia - zwłaszcza w dzień, kiedy tworzywo dostaje UV i z tyłu, i z przodu.
TomiF19 napisał/a: | Czy warto zastąpić oryginały tymi philipsami?? | sam zobacz różnicę http://forum.octaviaclub....t=729&start=615 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|