Zamknięty przez: londolut 18-10-2010, 22:46		 | 
	
			Civic EG4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 emzet  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-08-2010, 16:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pyjte napisał/a: | 	 		  | wyprzedziłem zapłon do 11 stopni | 	  
 
A czemu to ma służyć?? | 
             
						
				_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mkm  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Colty 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 03:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pyjte, tanim kosztem chce "budowac moc"   
 
Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 09:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | emzet napisał/a: | 	 		  | A czemu to ma służyć?? | 	  
 
 
Może jakieś poprawie charakterystyki silnika.
 
 
 	  | mkm napisał/a: | 	 		  | Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze... | 	  
 
 
 
    | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morfi  		  
		 
         Mitsumaniak Street Hunter
  
  
                  Auto: Opel OPC i FORD KA 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 11:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mkm,  Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody. | 
             
						
				_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
 
 
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. 
 
----------------------------------------------- 
 
Mark Twain | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 14:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wóz został przez hondę przystosowany do jazdy na 91 oktan a ja jeździmy na 95 i temu to uczyniłem. | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mkm  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Colty 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 17:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Morfi napisał/a: | 	 		  | mkm,  Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody. | 	  
 
Ja bym raczej napisał, ze juz całkowicie odkryte/poznane   , bo czy "najłatwiej" to moznaby dyskutować... 
 
No i jeszcze kwestia wyboru, ktory silnik jest "najłatwiej" tuningowalny    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 22:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mkm,  wiesz odkryte i nie odkryte, ludzie ciągle eksperymentują. Honda w przeciwieństwie do Mitsu ma dużo bardzo podobnych rozwiązań w silnikach przykład masz silnik d15b2 -> 1.5 na jednopunktowym wytrysku. 90km. Kupujesz pare pierdółek za 400 zł i robisz MPFI i juz masz ok. 110km do tego już masz start na głowice z d16z6 tj. vtec sohc 1.6. i uzyskujesz juz ok 120km za ok 1200zł. Potem dolot z h22a i kolejne parę km, porządny wydech i kolejne km. Albo idziesz inna droga i na poczatku kupujesz turbo kit'a gotowego. To jest fajne że jest dużo pokrewnych silników. Które się czasem wałkami różniły a moce były większe    no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy. | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2010, 22:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pyjte napisał/a: | 	 		  | no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy. | 	  
 
A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ? 
 
Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ? | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-09-2010, 14:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ? | 	   tak.
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ? | 	   czemu ? działa a map sensorze.
 
 
 
 
Chciałoby się napisać Honda is shit.
 
 
Po wymianie wcześniej zatkanego Filtru Paliwa Honda dzielnie przejechała do Węgier i spowrotem i ok ~400km na miejscu. Aż tu znów podobne objawy co opisywałem wcześniej, wymiana filtru i  wyczyściłem troche bak, po 50km zdechł. Zimny pracuje, ciepły gaśnie. Szybka diagoza. Pompa Paliwa.  Zmieniona, usmiech na twarzy, civic znów będzie jeździł i jeździł tyle że nagle gaśnie.
 
 
Postanowiłem wsadzić butelke z paliwem pod maskę. Auto jeździ smiga, pali. Wczoraj z racji chwili czasu napełniłem kompresor i podmuchałem w sztywne przewody. Powietrze przelatuje, chociaż i tak wymienie ten przewód. Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ? | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 londolut  		  
		 
         jradmin Colt
  
  
                  Auto: FK2 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-09-2010, 12:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pyjte napisał/a: | 	 		  | Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ? | 	  Brót    Hahah
 
 
A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie    Najlepiej jakbyś przepłukał przewody wachą pod dużym ciśnieniem (z kompresora) tylko nie wiem czy masz możliwość.
 
 
Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik. | 
             
						
				_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 
Turbofrytkownicom mówimy nie     
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2010, 13:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | londolut napisał/a: | 	 		  | A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie | 	   No własnie też mam takie myśli. Nic jutro będę działał zobaczymy co i jak.
 
 
 	  | londolut napisał/a: | 	 		  | Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik | 	   Gaśnięcie na ciepłym zostało już rozwiązane. Pompa Paliwa była padnięta. Nie ECU nie ma     | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 londolut  		  
		 
         jradmin Colt
  
  
                  Auto: FK2 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2010, 21:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane? | 
             
						
				_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 
Turbofrytkownicom mówimy nie     
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2010, 17:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | londolut napisał/a: | 	 		  | Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane? | 	   Czujnik cieczy, ale to podaje tylko info na wskaznik na desce. Czujników położenia wału, sond lambda to przecież nie ma    | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pyjte  		  
		 
         Mitsumaniak Klaun Szyderca
  
  
                  Auto: demo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-10-2010, 21:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               http://img221.imageshack.us/g/dsc09721k.jpg/
 
 
 Zdjęcia pożegnalne civica. Sprzedany zostazał, więc proszę o zamkniecie tematu    | 
             
						
				_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 londolut  		  
		 
         jradmin Colt
  
  
                  Auto: FK2 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |