Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań odnośnie lantry J1 1.8 G4CN
Autor Wiadomość
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 17-10-2010, 10:45   Kilka pytań odnośnie lantry J1 1.8 G4CN

Witam. Pytałem o to już na forum hyundaifanklub i uzyskałem odpowiedzi, ale chce się upewnić.
1. Jakie przyśpieszenie powinna mieć lantra w automacie? Bo mi wychodzi słabo (film http://www.youtube.com/watch?v=YB9s6gyxwEc ) i widzę że silnik nie dochodzi nawet do 6 tyś obrotów, gdzie przed wymianą silnika kręcił się nawet w czasie jazdy do 7500 obr. Czy przyczyną jest to że jest niewyregulowany? czy wystarcz go podpiąć pod kompa i poustawiać/skasować błędy?
2. problem z odpaleniem na zimnym, muszę go dłuuugo jądać aby załapał, natomiast gdy potrzymam go z 15 sekund na zapłonie (pozycja on) a potem pozycja do zapalania, to pali lepiej, ale i tak nie to co na ciepłym, na ciepłym na dotyk. czy przyczyną może być pompa paliwa?
3. Falowanie obrotów na biegu jałowym, czy może to być spowodowane wadliwym silniczkiem krokowym? A może sonda lambda?
4. Zapach benzyny w spalinach, czy to przez to że mam wybite wnętrze katalizatora? a może przez sondę?
Silnik był wymieniany z 1.8 na 1.8 dlatego że stary był zajeżdżony, ten jest w dobrej kondycji.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 19-10-2010, 13:00   

Spróbuj podłączyć się pod komputer, to może wiele wyjaśnić, a tak to wróżymy z fusów.
matunio20 napisał/a:
czy to przez to że mam wybite wnętrze katalizatora?
napewno nie.
Myślę, że jest, to kwestia złego spalania paliwa-na wiele pytań odpowiedziałeś sobie sam i teraz po kolei musisz sprawdzać kolejne te rzeczy, jednak zacznij od podłączenia pod kompa.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.