Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
[I 2.0T] czynnosci serwisowe |
Autor |
Wiadomość |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29-07-2010, 11:20 [I 2.0T] czynnosci serwisowe
|
|
|
moze ktos bedzie wiedzial, co poza standardowa wymiana oleju i filtrow powinno sie wymienic przy przebiegu 75tkm. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
vo2max [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2010, 23:10
|
|
|
na mitsubishi.pl znajdziesz czynności serwisowe,
link
Ostatnio sobie drukowałem, tam jest wszystko czarno na białym |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 30-07-2010, 13:27
|
|
|
vo2max napisał/a: | na mitsubishi.pl znajdziesz czynności serwisowe,
link
Ostatnio sobie drukowałem, tam jest wszystko czarno na białym |
to to mam i ja, tylko myslalem, ze moze jest cos specjalnego co trzeba zrobic spoza tej lity.
[ Dodano: 06-08-2010, 11:34 ]
to znowu ja
w ksiazce serwisowej nigdzie nie pisza jakie oleje stosowali do skrzyni, mostow,itp. a na stronie mitsu nie umiem odnalezc co polecaja.
jak ktos bedzie mial takie dane i zechcial sie podzielic bede wdzieczny |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
furman [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:20 Przegląd w turbo po 90 kkm
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj o przegląd po 90 000 km.
Kto z Was już robił i może podzielić się wiedzą,bo będę go robił poza ASO.
Interesuje mnie głównie kwestia rozrządu.
W standardzie jest: wymiana paska rozrządu i balansów a w opcji:(i tu się zaczyna) rolka paska rozrządu,rolka napinacza ,uszczelniacz wału korbowego , paska balansów i wałka rozrządu,napinacze -paska rozrządu i paska balansów.
Od czego zależy czy wymiana tylko pasków czy całej reszty z opcji.Domyślam się,że chyba od oceny ich stanu przez mechanika ?
Może podacie też informację o kosztach jakie ponieśliście ?
Z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
Gwidi
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 13 Skąd: Kazimierz Dolny
|
Wysłany: 18-10-2010, 20:54
|
|
|
Witam ja mam 2.0 bez turbo i rozrzad kosztuje mnie 2500 zl z robota nojdrozszy jest napinacz hydrauliczny 800 zł i tylko orginał jest dostepny ta cena jest na orginalnych czesciach tyle ja place w lubelskim Pozdrawiam |
_________________ Dawid |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 19-10-2010, 20:26
|
|
|
Gwidi napisał/a: | Witam ja mam 2.0 bez turbo i rozrzad kosztuje mnie 2500 zl z robota nojdrozszy jest napinacz hydrauliczny 800 zł i tylko orginał jest dostepny ta cena jest na orginalnych czesciach tyle ja place w lubelskim Pozdrawiam | Napinacz hydrauliczny? A może jeszcze przyczłapy do bulgulatora? |
|
|
|
 |
mrno
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 8 Skąd: lidzbark warmiński
|
Wysłany: 20-10-2010, 18:49
|
|
|
Nie czepiaj się kolegi, podał informację jaką uzyskał w ASO. Tam ceny podają z kosmosu i u nich oczywiście zachodzi konieczność wymiany części zgodnie z ich instrukcją. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:51
|
|
|
mrno napisał/a: | Nie czepiaj się kolegi, podał informację jaką uzyskał w ASO. Tam ceny podają z kosmosu i u nich oczywiście zachodzi konieczność wymiany części zgodnie z ich instrukcją. | To też, ale mnie się wydaje że tam nie ma napinacza hydraulicznego, tam powinien być chyba taki mechaniczny ze sprężyna. |
|
|
|
 |
mrno
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 8 Skąd: lidzbark warmiński
|
Wysłany: 20-10-2010, 20:34
|
|
|
Niestety - kolega miał rację jest tam napinacz hydrauliczny. Ale jeżeli jest suchy i nie cieknie nie zachodzi potrzeba wymiany. Ściskamy delikatnie w imadle i zakładamy zawleczkę i dalej hula. Co do jego ceny, można znaleźć w rozsądniejszej kwocie. |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-10-2010, 14:50
|
|
|
Witam,
W lipcu robilem rozrzad u siebie w Outlanderze 2.0 136 KM.
Koszt 3 rolek GMB plus 2 paski Mitsuboshi koszt 330pln. Dodatkowo pompa wody tez GMB, bo po rozebraniu okazalo sie ze cieknie. Napinacz hydrauliczny tylko w orginale nie wymienialem, bo stary sie nadawal. koszt 460 pln najtaniej z tego co pamietam. Uszczelniaczy nie wymienialem bo nie cieklo, koszt niewielki ale duzo roboty przy tym. Na pewno 2.5 tys to cena duzo zawyzona, co widac po marzy na czesciach w ASO (napinacz +75% ceny w hurtowni)
Pzdr
dinero47 |
|
|
|
 |
furman [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2010, 16:38
|
|
|
Dziś dzwoniłem do Mitcar'a i podali mi przybliżoną cenę za przegląd po 90 000 km w kwocie
około 3500 PLN.Dowiedziałem się ,że rolki i inne napinacze wymieniają wtedy kiedy wykazują cechy świadczące o tym,że już czas na nie.
Z kolei mechanik,który ma robić mi ten przegląd twierdzi,że trzeba wymienić wszystkie elementy rozrządu,bo inaczej nie udzieli mi gwarancji na rozrząd. Trochę ma racji (chyba) |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2010, 19:04
|
|
|
Jesli ktos koniecznie chce robic w ASO, zawsze mozna przyjechac z wlasnymi czesciami, jak ktos chce tylko "orginalne", trzeba sie dowiedziec jakiego producenta fabrycznie byly montowane i takie kupic. przy takiej cenie za przeglad to juz jest oszczednosc kilkuset zlotych. Co do rolek, paskow i napinaczy to rozne szkoly juz slyszalem. Ja wymienialem wszystko, oprocz hydraulicznego , w manualu tez zalecaja wymiane hydraulicznego jesli jest juz wysluzony.
Tak samo z pompa wody, nietkorzy twierdza ze powinna byc wymieniana co rozrzad, a niektorzy, ze co drugi chyba ze cieknie. Dodatkowej robocizny przy wymianie rozrzadu jest zero, a jak trzeba wymienic sama pompe to i tak trzeba caly rozrzad rozbierac.
Pzdr
dinero47 |
|
|
|
 |
aaa_1
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,4 158KM 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2011, 09:11
|
|
|
Ceny do outlandera I 2.4 160km
Napinacz hydrauliczny620zł , rolka 205zł , pasek 360zł , części nowe oryginalne MMC |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2011, 22:40
|
|
|
Jutro odbieram TurboCzarnucha z serwisu od Steca. Robiony między innymi rozrząd z pompą wody. Jak zobaczę fakturę, to napiszę jaki koszt tej operacji:) |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29-06-2011, 20:30
|
|
|
macia napisał/a: | Jutro odbieram TurboCzarnucha z serwisu od Steca. Robiony między innymi rozrząd z pompą wody. Jak zobaczę fakturę, to napiszę jaki koszt tej operacji:) |
czyzbys zaniemogl po odebraniu faktury |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
|