Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Wycieraczka tylna i skrzynia biegów
Autor Wiadomość
PeterM5 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-10-2010, 23:10   [CAxA] Wycieraczka tylna i skrzynia biegów

Hej !
Poprawiam kilka rzeczy w samochodzie i mam pytanie co do wycieraczki - nie wiem czemu ale spada ona z klapy jak ją włączam i chodzi jak chce, bez żadnych granic. Z tego co widziałem to chyba odpowiednio przylega do szyby, to znaczy odpowiednio mocno, ale jednak spada i wisi więc jej nie używam póki co.
Druga sprawa to skrzynia biegów. Wsteczny mi haczy, również czwórka i trójka jak się szybciej wrzuca to wydają taki charakterystyczny odgłos tarcia i wchodzą z lekkim oporem. Czy wiecie może co się mogło w skrzyni wyrobić lub rozwalić, czy może wystarczy wymienić olej lub jest to naturalne bo auto przecież 17 lat już ma :)
Proszę o pomoc i dzięki wielkie z góry ! POZDRO
Ostatnio zmieniony przez harpagan 20-10-2010, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2010, 08:51   

Wieloklin na którym ramię wycieraczki jest osadzone wyciął się wskutek luźnego przykręcenia, lub sprawdź mechanizm ten przy silniczku, mogło jakieś ramię się wyrobić. Najlepiej odkręć ramię wycieraczki i sprawdź wieloklin, jak nie to przytrzymaj palcami wystający wałeczek z tym wieloklinem i będziesz wiedział czy coś przeskakuje w mechanizmie czy nie. Sposób demontażu powinien być w manualu.
 
 
PeterM5 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-10-2010, 15:25   

Dzięki wielkie za odpowiedź. A przyczyną był jak pisałeś wieloklin właśnie, który się wytarł. Wszystko już gra. Dzięki !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.