 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: londolut 26-10-2010, 19:33 |
[CJ4A 1.6] Raz na jakiś czas nie pali na 2 cylindry (2 i 3) |
Autor |
Wiadomość |
siegu
Nowy Forumowicz
Auto: colt CJO 1,6; 626 GW DITD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 26-10-2010, 17:07 [CJ4A 1.6] Raz na jakiś czas nie pali na 2 cylindry (2 i 3)
|
|
|
Nie znalazłem odpowiedzi na forum więc pozwoliłem sobie złożyć nowy temat
Problem powstał ponad tydzień temu. Żona rano uruchomiła silnik bez problemu dojechała do szkoły zaprowadziła syna i chciała wrócić silnik nie odpalił po trzeciej próbie odpalił na 2 cylindry i zgasł więc go pozostawiła. Po południu podjechałem po samochód i uruchomiłem go bez problemu i tak było dobrze przez 2 dni po czym historia się powtórzyła.
Myślałem że to cewka ale obie podają iskrę (pomyślałem może jak odpalił na dwa to w tym momencie ta odpowiadająca za 2 i 3 musiała nie podawać iskry ) więc je dla próby zamieniłem miejscami (jeżeli to cewka szwankuje to następnym razem jak nie odpali to na 1 i 4 cylinder) oraz wymieniłem świece bo widać że miały już dosyć miały a przewody wysokiego napięcia są dobre.
I jak ręka odjął do dzisiaj rano bo znowu nie odpalił na dwa cylindry 2 i 3 czyli na te gdzie teoretycznie mam dobrą cewką przełożoną z 1i 4 cylindra. ale po odczekaniu 5 minut odpalił bez problemu
Nadmienię że silnik jak odpali na 4 cylindry pracuje idealnie
Ponadto kasowanie błędu przez rozłączenie klem tez nie pomogło czujnik położenia wałka rozrządu z tego co wyczytałem na forum jak by padł to by wcale nie odpalał.
Pozostaje moduł (komputer) sterowania silnikiem lub zapłonem (cewkami) ?? o ile coś takiego jest to gdzie szukać
Może zna ktoś rozwiązanie tej zagadki ?? |
Ostatnio zmieniony przez londolut 26-10-2010, 19:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 27-10-2010, 22:52
|
|
|
Skad wiesz ze odpalil na 2 a nie na 3 cylindry? Moze byc ktorys wtryskiwacz przypchany. Filtr paliwa byl wymieniany? |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
siegu
Nowy Forumowicz
Auto: colt CJO 1,6; 626 GW DITD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 28-10-2010, 09:53
|
|
|
pierafal napisał/a: | Skad wiesz ze odpalil na 2 a nie na 3 cylindry? Moze byc ktorys wtryskiwacz przypchany. Filtr paliwa byl wymieniany? |
Bo jak odpali na dwa cylindry to na 2i3 są zawsze zimne rury kolektora wydechowego a jednocześnie na 1i4 ciepłe co oznacza że pracował tylko na 1i4
Filtr był wymieniany niedawno
Edit: Po dzisiejszej porannej zabawie z coltem doszedłem do wniosku, że to chyba komputer szwankuje bo wszystko inne wydaje się być ok. |
|
|
|
 |
|
|