 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Trochę sprzęgła , trochę biegu...POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
Blackbas
Nowy Forumowicz Blackbas
Auto: Galant 2.0 16 V,1996 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: Gniezno/Trzemeszno/Ochodza
|
Wysłany: 27-10-2010, 21:38 Trochę sprzęgła , trochę biegu...POMOCY!
|
|
|
[ b] niestety ....kupiłem Galanta z Pewną Wadą,mianowicie w momencie całkowitego puszczania sprzęgła ,bieg jakby chwyta na 30 %,ale nadal trzyma sprzęgło,czuć i słychać jakbym jeździł w Automacie,dodatkowo towarzyszy temu smród palącego się sprzęgła,niezależnie czy mam 4000,7000 czy 8000 obrotów auto jedzie mozolnie maksymalnie 80 - 100 km/ h ,dodatkowo wyskakuje wsteczny bieg ,zaznaczam że przy wduszonym sprzęgle jest możliwa normalna Zmiana Biegów.Czy jest możliwa regulacja?czy może już jest po sprzęgle?,jedyne co znalazłem to odpowietrznik sprzęgła,jednak przy odpowietrzaniu wylatywała jakby woda,choć mogę się mylić. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.Pozdrawiam![/b] |
_________________ black |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 27-10-2010, 23:17
|
|
|
Można spróbować regulacji ale ślizgające się sprzęgło, to najczęściej objaw zużycia okładzin sprzęgła. Niestety w takim przypadku konieczna jest wymiana całego elementu. |
_________________ E33 1991
EA5W 1997
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 28-10-2010, 00:01
|
|
|
Przede wszystkim napisz jakiego galanta posiadasz, bo nie wiadomo czy na dobrym podforum piszesz...
Druga sprawa to to, że sprzęgło jest hydrauliczne, i możesz mieć problem z pompą lub wysprzęglikiem, a nie koniecznie z samym sprzęgłem.
Na początek proponuje płukanie i porządne odpowietrzenie, jeżeli to nie pomorze to zestaw naprawczy wysprzęglika - najczęściej pada. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|