 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Drgania samochodu |
Autor |
Wiadomość |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-10-2010, 10:16 [1G 90-94] Drgania samochodu
|
|
|
Drgania samochodu ?
Otóż mam taką przypadłośc ........ jadę sobie swoim codziennym odcinkiem autostrady i przy zbliżaniu się do 110 km/h samochód zaczyna wpadac w wibracje które czuje pod tyłkiem i jakby z tyłu samochodu , puszczam nogę z gazu i drgania ustają dodaje gazu wibracje wracają objawy te nasilają sie głównie rano ( mocniej na zimnym silniku na ciepłym mniej) gdy dodam gaz do dechy to jakby drgania mniejsze a przy 140km/h ustają ale w tym przypadku jak puszczę nogę z gazu to wraz ze spadkiem prędkości drgania wracają i bez gazu ...ponizej 110km/h zaczyna byc ok , kierownica w tym momencie nie bije ........................ co to moze byc ????? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-10-2010, 12:02
|
|
|
jakie masz fele i opony? problemem może być bicie opony bądź przykrzywiona fela + luz w zawieszeniu np. końcówki drążków, wtedy w zależności od tego czy koła przednie ciągną czy hamują zmienia się ich ustawienie, bicie czuć mniej lub więcej, miałem tą przypadłość (luz na maglownicy fele 17 z biciem wewnętrznej strony i opony 205/40) pomogła wymiana maglownicy i prostowanie felgi
[ Dodano: 16-10-2010, 12:04 ]
podnieś przód odpal i wbij jedynkę popatrz czy ok, poszarp kołami poszukując luzów, potem z tyłu pokręć |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-10-2010, 22:58
|
|
|
Ja miałem podobnie jak zapiekło mi tylny zacisk hamulcowy, regeneracja zacisku, nowe tarcze tył, nowe klocki tył i problem zniknął. Oczywiście przyczyn może być sporo, spróbuj zamienić koła tył przód i zobacz czy coś się zmieniło, może być krzywa fela, krzywa opona. Czasem również taki efekt bicia daje kończący się przegub wewnętrzny na półosi, wybity sworzeń, wybite końcówki drążka. Przyczyn może być wiele, musisz po kolei eliminować to co Ci z Zenkiem napisaliśmy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-10-2010, 22:01
|
|
|
Problem rozwiazany ...... wymieniłem opony na zimowe było troche lepiej ....pojechałem na geometrie i okazało sie końcówki drążkówn i minęło ....auto płynie ...................... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-10-2010, 10:02
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | + luz w zawieszeniu np. końcówki drążków |
zenek_bb napisał/a: | poszarp kołami poszukując luzów |
widzisz trzeba było poszarpać i byś znalazł 'sam' super że ustało, tak czy inaczej sprawdź te letnie koła, bo różnice w szarpaniu mogły wynikać z ustawienia koła które dawało mniej lub więcej znać że ma bicie szerokości |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-12-2010, 16:47
|
|
|
kurde teraz pszedł przegub wenętrzny z prawej strony ten od skrzyni ...... szukam i nic .... kupiłem w intercarsie i klapa niby od tego modelu a inna liczba zebów i nie pasuje .... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|