 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PILNIE potrzebna pomoc, najlepiej kogoś z komputerem |
Autor |
Wiadomość |
mls
Forumowicz

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 100 Skąd: Warszawa Bielany
|
Wysłany: 29-10-2010, 09:26 PILNIE potrzebna pomoc, najlepiej kogoś z komputerem
|
|
|
...w celu sprawdzenia błędu w prawie uziemionym Space Starze, na krakowskim Salwatorze.
Prosi o to Warszawiak, który chciał miło spędzić rocznicę ślubu z żoną, a cały urok popsuła awaria auta...
Pilnie, czyli dziś (29 października) lub jutro (30 października). |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-10-2010, 09:54
|
|
|
Jakie objawy, który rocznik Spejsa? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mls
Forumowicz

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 100 Skąd: Warszawa Bielany
|
Wysłany: 29-10-2010, 10:19
|
|
|
Co do objawów - po przejechaniu trasy z Warszawy do Krakowa, całą drogę autko ładnie jechało, aż utknąłem w Kraku w koreczku. I w tymże koreczku, stojąc, "idąc", pełznąc, nagle zapaliła się kontrolka silnika, a co za tym idzie, spadła moc. Na tyle, że poza korkiem ciężko byłoby normalnie jechać. Więcej jak 40 km/h nie jedzie, a rozpędza się w takim tempie, że o jakimkolwiek szybkim manewrze można zapomnieć. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika kontrolka świeci nadal i nadal mocy brak.
Jakieś dwa tygodnie temu, w AutoTW w Warszawie czyszczona była przepustnica (aczkolwiek, ja do tego bezdotykowego czyszczenia wielkiego zaufania nie mam), wymieniane były też wszystkie filtry POZA filtrem paliwa, który może ogólnie być w średnim bądź marnym stanie (biorąc pod uwagę to jak wyglądały pozostałe).
Rocznik 1999. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-10-2010, 10:52
|
|
|
Odłącz klemę na 15 s. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mls
Forumowicz

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 100 Skąd: Warszawa Bielany
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:48
|
|
|
Hmm... Generalnie, bez odłączania klemy, po około półtorej godziny postoju odpalił bez problemów i bez kontrolki, moc normalna. Więc nie wiem już co to było i jak prędko się powtórzy (po kilkunastominutowej jeździe nic złego się, odpukać, nie działo). Niektórzy tu, na forum, pisali o zapowietrzeniu pompy bądź filtra paliwa, może tu był problem właśnie (kontrolka zapaliła się na równo 1/2 baku wg wskaźnika, kiedy auto stało na pochyłości)?
[ Dodano: 30-10-2010, 09:35 ]
Po wizycie w ASO (Filipowicz) stwierdzono błąd od strony przepustnicy. Na razie działa OK, więc spróbuję do Warszawy z tym dojechać, ale co później z nią zrobić? Czyszczona już była, nie wiem czy AutoTW zechce się jej bardziej przyglądać poprzez wymontowanie. Może jakieś inne propozycje rozwiązania problemu ktoś ma? |
|
|
|
 |
|
|