 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CHIP TUNING DO GDI 2,4 |
Autor |
Wiadomość |
amaternus
Nowy Forumowicz
Auto: space wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1 Skąd: łÓDŹ
|
Wysłany: 31-08-2010, 21:02 CHIP TUNING DO GDI 2,4
|
|
|
Może ktoś wie jak wyciągnąć wiecej koników z tego cacka GDI 2.4 bo obecne mi już nie wystarczają a silniczek cyka jak szalony
[ Dodano: 31-08-2010, 23:20 ]
|
_________________ SUPER MISIEK |
|
|
|
 |
szewa21
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceWagon 99 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Szreńsk
|
Wysłany: 10-10-2010, 14:25
|
|
|
Benzyna Chip Tunning?, raczej Diesel, benzyna to raczej mechaniczny... |
|
|
|
 |
Wiedziu
Nowy Forumowicz This is Sparta!
Auto: Primera GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 7 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
LeszsekS [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2010, 23:54
|
|
|
Panowie, GDI 2.4 to benzynka |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2010, 06:39
|
|
|
amaternus napisał/a: | Może ktoś wie jak wyciągnąć wiecej koników z tego cacka GDI 2.4 bo obecne mi już nie wystarczają a silniczek cyka jak szalony | Alternatywa - naprawić (wymienić) popychacze i doprowadzić wszystko do porządku, albo SWAP na V6 z Galanta. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|