Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Koło dwumasowe
Autor Wiadomość
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-11-2010, 17:42   

Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... :wink: ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
bonito
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 02-11-2010, 22:45   

bonito napisał/a:
Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... :wink: ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
bonito
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-11-2010, 09:40   

janekzpolic napisał/a:
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??


kup sobie drugi na zapas bo pierwszy zawsze może pierdyknąć :evil:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 03-11-2010, 14:12   

13zbyszek13 napisał/a:
janekzpolic napisał/a:
a jak pierdyknie 5 tys wcześniej to będziesz się włóczył po sądach i tracił nerwy na ASO i importera??


kup sobie drugi na zapas bo pierwszy zawsze może pierdyknąć :evil:
wole wymienić pasek nawet przy 60 kkm niż mieć do czynienia z wszystkowiedzącymi ludźmi z centrali
edit by Jackie
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
Ostatnio zmieniony przez Jackie 03-11-2010, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-11-2010, 20:20   

janekzpolic napisał/a:
wole wymienić pasek nawet przy 60 kkm niż mieć do czynienia z wszystkowiedzącymi edit z centrali


Ups...........
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 03-11-2010, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-11-2010, 20:29   

janekzpolic, hamuj się chłopie bo następnym razem będzie pasek. Po co ta agresja?
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-11-2010, 20:41   

Jackie, podaj proszę numer koła dwumasowego do 2.0DiD i zamknij proszę temat. Wszystko właściwie już powiedziane.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-11-2010, 20:54   

rezon napisał/a:
Jackie, podaj proszę numer koła dwumasowego do 2.0DiD i zamknij proszę temat. Wszystko właściwie już powiedziane.

Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 03-11-2010, 22:48   

Jackie napisał/a:
janekzpolic, hamuj się chłopie bo następnym razem będzie pasek. Po co ta agresja?
Pozdrawiam
przecież nie napisałem nic obraźliwego ,rozumiem że tym editem sam wyraziłeś swoją opinie o tych ludziach ,może trochę niefortunnie ,ale dzięki Zbyszkowi zostanie dla potomnych :lol: :lol: :lol:
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-11-2010, 07:44   

nie, nie zostanie, tam tez zostalo wyedytowane :butthead: :mrgreen:
i gdzie tu wolnosc slowa? :badgrin:
Pamietaj ze o ASO/MMC nie mozna tu mowic brzydkich rzeczy... :twisted:
Swoiscie pojmowana demokracja :badgrin:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-11-2010, 07:58   

mitsu00 napisał/a:
Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp
a jednak coś nowego się dowiedziałem. dzięki.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-11-2010, 08:20   

rezon napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Na stronie LUCAS-a podają coś takiego:
http://toc.luk-as.de/toc/...ndexFramesetJsp
a jednak coś nowego się dowiedziałem. dzięki.

No i co ty byś chłopie beze mnie zrobil......? :wink: BTW. Na 90% ori zestaw sprzegla to LUK albo SACHS. Na stronie tego ostatniego też możesz posprawdzać nr częsci które są oferowane dla danego modelu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 04-11-2010, 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 04-11-2010, 09:19   

Czy dostalem sie na strone ASO MMC?

:shock:
--------------------------------------------------------------------------------

Gunner - po co komplikować sobie życie i bawić się w inżyniera-konstruktora silników? W instrukcji serwisowej stoi 120 tys km i co tyle należy wymieniać pasek rozrządu z przyległościami (rolki + pompa wody). Ci co wymieniają wcześniej robią to bez sensu (ale kto bogatemu zabroni... ), co co później - hmm... nowy silnik kosztuje znacznie drożej niż wymiana paska...
Ja sobie nie komplikuje ,to sa fakty,sprzeglo pada roznie,EGR szfankuje,pasek jest obliczony od dawna na "gorke".Chce tylko powiedziec ze nie warto wywalac zlociszy tysiace ot tak bo w ksiazce stoi!


No.kazdy ma punkt widzenia i odniesienia ,kupiles autko za 125tys to teraz plac bez sensu...(bylem jednym z pierwszych w 3city ktory kupil outka -tyle kosztowal.)
A jak teraz spojrzycie na ceny sprzegla do ASXa-13000tysiecy!!!
I co to tez jest oki?
JAPONSKIE AUDI
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2010, 09:43   

Właśnie z tym paskiem rozrządu w 2.0 TDI bywa różnie. Volkswagen wydłużył okres wymiany w nowszych modelach tego silnika (Common Rail) do 150 tys, ale my mamy jeszcze pompowtryski, które są sterowane paskiem rozrządu (większe obciążenie tegoż), ja osobiście nie chciałem ryzykować.

No ale z drugiej strony koszt jest niemały (wymieniałem wczoraj to niestety wiem :( ) i chciałoby się trochę zaoszczędzić, a nie notorycznie zwiększać wartość samochodu...

bonito
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 04-11-2010, 09:54   

WSPOLCZUJE
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.