Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego
Autor Wiadomość
ScOObe 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer [C12A] '87 Silnik:G15B
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-09-2008, 15:47   [G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego

Czy ktoś orientuje się może, czy da radę podłączyć zamiast orginalnego miśkowego regulatora podciśnieniowy aparatu zapłonowego jakiś innej marki (np. BMW, moze są łatwiej dostępne?)? Misiek się dławi, a tego ustrojstwa nigdzie nie mają :( .
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 08-10-2008, 15:52   

Poprawna nazwa "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" jeżeli cięgno spasuje warto spróbować
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2010, 13:05   

Czy "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" należy odłączyć przy regulacji kąta wyprzedzenia ? Która to jest dokładnie część?

Silnik: G15B, Lancer '87 1,5 gaźnik.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-11-2010, 20:19   

ok - dawno tego nie robiłem to znaczy nie ustawiałem kąta wyprzedzenia zapłonu na gaźniku
- czy przy załączonym czy przy odpiętym "przyspieszaczu"
będę chybował chyba przy odłączonym ale zaslepionym a dokładniej po włożeniu śrubki w przewód podsysania - dlaczego bo inaczej będzie się dostawać powietrze do u. podciśnienia
- cały układ to taka mały dysk dochodzi do niego gumowa rurka

Kwestia czemu tyle "żre" -
- regulacja gaźnika
szybki kurs: umyć cały gaźnik płynem do czyszczenia przepustnic tzn i gardziel gaźnika i przepustnice
- zazwyczaj czyszczenie dysz ale nie ryzykował bym przy takim wieku gaźnika ja dodaje do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy
- ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rozkręcić gaźnik śrubki od góry
widać pływak i zaworek iglicowy cała filozofia to na blaszkach przy zaw. iglicowym ustawić kąt 90 stopni oczywiście umyć przedmuchać
- sprawdzić układ podsysania czyli czy te wężyki gumowe są na właściwych miejscach i czy nie ma jakiś przetarć dziur - np z powodu starości

najprawdopodobniej posiadasz wersje elektroniczną gaźnika - a te 2- 3 litry większe spalanie może być spowodowane niesprawną sondą lambda

inny sposób na regulacje konta wyprzedzenia zapłonu bez lampy - przy rozgrzanym silniku - poluzować aparat zapłonowy i tak delikatnie kręcić by obroty jałowe osiągnęły 700- 800obr/min
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.