 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego |
Autor |
Wiadomość |
ScOObe
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer [C12A] '87 Silnik:G15B
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-09-2008, 15:47 [G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego
|
|
|
Czy ktoś orientuje się może, czy da radę podłączyć zamiast orginalnego miśkowego regulatora podciśnieniowy aparatu zapłonowego jakiś innej marki (np. BMW, moze są łatwiej dostępne?)? Misiek się dławi, a tego ustrojstwa nigdzie nie mają . |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 08-10-2008, 15:52
|
|
|
Poprawna nazwa "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" jeżeli cięgno spasuje warto spróbować |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2010, 13:05
|
|
|
Czy "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" należy odłączyć przy regulacji kąta wyprzedzenia ? Która to jest dokładnie część?
Silnik: G15B, Lancer '87 1,5 gaźnik. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 04-11-2010, 20:19
|
|
|
ok - dawno tego nie robiłem to znaczy nie ustawiałem kąta wyprzedzenia zapłonu na gaźniku
- czy przy załączonym czy przy odpiętym "przyspieszaczu"
będę chybował chyba przy odłączonym ale zaslepionym a dokładniej po włożeniu śrubki w przewód podsysania - dlaczego bo inaczej będzie się dostawać powietrze do u. podciśnienia
- cały układ to taka mały dysk dochodzi do niego gumowa rurka
Kwestia czemu tyle "żre" -
- regulacja gaźnika
szybki kurs: umyć cały gaźnik płynem do czyszczenia przepustnic tzn i gardziel gaźnika i przepustnice
- zazwyczaj czyszczenie dysz ale nie ryzykował bym przy takim wieku gaźnika ja dodaje do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy
- ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rozkręcić gaźnik śrubki od góry
widać pływak i zaworek iglicowy cała filozofia to na blaszkach przy zaw. iglicowym ustawić kąt 90 stopni oczywiście umyć przedmuchać
- sprawdzić układ podsysania czyli czy te wężyki gumowe są na właściwych miejscach i czy nie ma jakiś przetarć dziur - np z powodu starości
najprawdopodobniej posiadasz wersje elektroniczną gaźnika - a te 2- 3 litry większe spalanie może być spowodowane niesprawną sondą lambda
inny sposób na regulacje konta wyprzedzenia zapłonu bez lampy - przy rozgrzanym silniku - poluzować aparat zapłonowy i tak delikatnie kręcić by obroty jałowe osiągnęły 700- 800obr/min |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|