Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Lewego CE9A :-)
Autor Wiadomość
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 28-05-2009, 10:48   Mitsubishi Lewego CE9A :-)

Cała historia zaczęła się od potrzeby zmiany wysłużonej corsy na coś bardziej rodzinnego.
Wyjazdy na giełdy, szukanie w ogłoszeniach, na szczęście nic się nie trafiło.
Dopiero 26 marca 2003 roku gdy chodziliśmy z tatą i bratem po giełdzie w Pruszczu Gd.
praktycznie na sam koniec giełdy pojawił się niebieski sedan (właściciel wyglądał co najmniej jak by go mafia przysłała, aż Stach było podejść). Nieśmiało podchodząc
okazało się że to Mitsubishi Lancer 1,3 Gli, z zamontowany podtlenekiem gazotu,
Tatcie się spodobał i po powierzchownych oględzinach powiedział „Dobra bierzemy”.
Pojęcia nie mam jak mogliśmy mieć tyle szczęścia bo ma 233tys przebiegu licznikowego i jeździ bez żadnych napraw czy remontów.
Nie jest idealny bo w przeszłości miał wypadek i lewy przedni narożnik trochę rdzewieje, ale i tak jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Zawsze jak gdzieś jedziemy to mamy pewność że uda nam sie wrocić na kołach, doskonale sprawdził się też na wakacyjnych wyjazdach.
Tak zasłużył się dla rodziny że zapadła decyzja o tym że u nas zostaje i doczeka się wielkiego remontu, ale to za rok.



W 2007 zdałem maturę i zacząłem załatwioną przez KUNE prace,
Od dawna strasznie czekałem na swoje pierwsze auto,
wcześniej marzyłem o Starionie, Galu SE, Pajero
ale niestety nic z tego nie wyszło.
Z KUNĄ szukaliśmy czegoś ciekawego w komisach i strasznie zwrócił moją uwagę eclips, przejechałem się i w sumie decyzja zapadła,
już wiedziałem czego będę szukał (niestety egzemplarz testowy nie wchodził w grę).
W domu przy przeglądaniu allegro zobaczyłem swój pierwszy samochód,
Piękne czarne 1g
z Brodnicy szybki Tel i umówiliśmy się na drugi dzień na oględziny.
Po przyjeździe wyróżniał się na tle vectry i transita
wyglądał Bosko.
Jazda próbna to była tylko formalność bo już był mój,
przyjechał prosto z Niemiec i był bez tablic, więc wieczorem wróciliśmy po niego już nie Lancerem tylko lawetą by zabrać go do nowego domu.
Tak 1 czerwca 2007 (czwartek) miałem swój pierwszy samochód,
Niestety przywieźliśmy go w nocy a Mnie czekały 3 dni pracy od 6 do 23 wiec nawet nie miałem kiedy się nim zająć.
W niedziele po pracy poszedłem się trochę nacieszyć moją czarną prełą.
W między czasie trwało załatwianie papierków i w poniedziałek z rana założyłem tablice umyłem moje pierwsze auto i najpierw do CPN i do mechanika tam okazało się że drugi raz miałem więcej szczęścia niż rozumu bo,
Trafiła mi się naprawde niezła sztuka przy wymianie oleju odbyły się oględziny dowiedziałem się że mam nowy wydech z tłumikiem Remusa zrobione tylnie zawieszenie.
Miał też trochę wad bo
-pocił się na misce olejowej
-miał luzy w przednim zawieszeniu
-problemy z krokowym
Pierwsza wypłata poszła na
-amortyzatory
-tulejki
-łączniki itp. itd.
Po za tym miał (i ma ) swój kapryśny charakter Tu podziekowania dla Cy_cka(Dominika) I BARTKA za zajęcie się moim kompem w expresowym czasie bym mogł pojechać na zlot.
Wyjazd na mój pierwszy zlot do Łodzi z całą ekipą (AKBI, CZERWIEŃ, KRZYŻAK, NOVY),
to było niezapomniane przeżycie dla gówniarza który pierwszy raz jechał w taką trasę,
na sój pierwszy zlot.

Przez długi czas wszystkie wypłaty szły na części i paliwo bo zależało mi na tym by była to igła.
Swój plan wypełniłem bo inwestowałem w niego wszystko co zarobiłem przez pół roku niestety na marne.



By zbytnio nie przeciągać ( do meritum)
miałem w planach zrobienie prezentu klipsowi i przed świętami wymienić rozrząd bo zbliżał się przebieg na jego wymiane
a przed pierwszymi śniegami wykosztować się na zimowki.
Z Krzyżakiem na wymianę rozrządu umówiłem się na sobotę, ale jadąc w czwartek 19 grudnia do pracy nie spodziewałem się że na zakręcie może być lód,
wpadłem w poślisk i niestety drzrewo ( a to ja miałem mu zrobić prezent na gwiazdkę).
Dzień tragiczny choć miałem dużo szczęścia bo nikomu nic na szczęście się nie stało.
Po chwili pojawił się kumpel (KUNA) załatwił lawetę bo nie mogłem tak stać w rowie z tyłem na drodze,
Prosto pojechaliśmy do blacharza by go rozebrał i powiedział co jest.
Pojechałem do domu po kilku godzinach.
Telefon od mechanika że moje chwile temu sprawne 1g do niczego nie nadaje skrzynia pękła i uszkodzenia są za duże i nie opłaca się go naprawiać.
Miałem przyjechać i go zabrać, bo na solidną naprawę nie miałem pieniędzy,
więc auto stanęło u kumpla na podwórku.
To były moje najgorsze święta ale teraz wiem że nic się bez przyczyny nie dzieje.
I tak 29 grudnia równe 10 dni po tragedii do naszej rodziny dołączyła Carisma tym razem miało to być oszczędne auto do jeżdżenia.
Pojechaliśmy Lancerem po mój drugi samochód krótkie obejrzenie i stała się moją własnością.




Na razie nie trafiło nam sie mitsubishi z którego nie bylibyśmy zadowoleni.
Cari to mój pierwszy diesel i po za tankowaniem i pakietem startowym nic nie musiałem w nią wkładać, dzięki temu udało mi się kupić inne fajne zabawki jak np.
skrzynia awd do 4g63


kompletne zawieszenie z gsx-a 1g


Jeżeli ktoś ma troche czasu i naprawde nudził się siedząc w pracy a ma niedosyt
to tu jest krótki film z moim 1g które
(Mówcie co chcecie nie powiedziało ostatniego słowa).
http://www.youtube.com/watch?v=I7jGBSRXdAw

Bardzo dziekuje za przeczytanie i mam nadzieje w miare przychylne komentarze.

Pozdrawiam LEWY.
_________________
Ostatnio zmieniony przez LEWY 03-11-2010, 20:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Navynov 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Invite 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 70
Skąd: Hel/Reda
Wysłany: 31-05-2009, 21:15   

Twoja opowiesc mnie wzruszyla - no i ten filmik dobil mnie - nie naleze do wrazliwych - ale kocham samochody i zal mi sie zrobilo tego autka - rozumiem, ze teraz gonisz innym samochodzikiem ze stajni Misiakow, ale moje pytanie co z tamtym nieszczesnikiem? czy serduszko ci nie pika jak sobie wspomnisz? :?
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-05-2009, 21:29   

LEWY, no własnie ta skrzynie rozumiem kupiłes zeby go wskrzesić :D :D :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 01-06-2009, 21:51   

dziś mijają dwa lata jak mam eclipsa.
Nie chce mowić za dużo bo jak sie na opowiada to zazwyczaj się nie sprawdza, teraz jeżdze carismą i zbieram fundusze bo szkoda jak stoi tak w garazu ale spoko pożyjemy zobaczymy.
_________________
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 30-10-2010, 09:50   

Witam, po bardzo długiej przerwie.
Dużo się pozmieniało jeszcze więcej planów nie wyszło ale w skrócie to tak
-eclipsa oddałem kumplowi i służy mu jako magazyn części zapasowych
-carisme sprzedałem
-lancera odziedziczyłem po rodzicach i by dawał więcej frajdy z jazdy szukałem dawcy części dla niego, bo miał przejść reinkarnacje i odmłodzenie.
Więc by z moich planów coś wyszło udało się zakupić takie oto autko.












Pierwsze plan miały być taki by graty z evo wrzucić do mojego lancera,
ale już mam mętlik w głowie bo to evo okazało się naprawdę zdrowe,
a co najważniejsze bez wcześniejszych dachów czy dzwonów.
Wiec już kompletnie nie mam pojęcia czy bawić się w sentymenty z lancerem i jego rdza i wskrzeszać lancera czy przeszczepić części z niego do evo,
bo jeżeli chodzi o rdze to nie wiem może w Anglii nie sypią aż tyle soli.
Nie jest też bez wad,
-ma alarm który jest beznadziejny,
-ma problemy z zapalaniem ( coś czasem nie daje prądu na rozrusznik)
-ktoś ukradł mi tłumik w drodze samochodu z Anglii

Więc bardzo proszę radźcie co robić
-swap czy przekładka
-jaka przekładnia
- jak ogarnąć temat klimatronika

Pozdro
_________________
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-10-2010, 10:13   

ja bym przełożył kiere na bożą strone :)
_________________

 
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 30-10-2010, 15:52   

tak też raczej zrobię,
ale chciałbym tak samo jak jeździć z dobrej strony mieć działający klimatronik
_________________
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-10-2010, 11:49   

LEWY, temat z klimatronikiem ogarnął Kleju - jego pytaj co i jak. Co się stało z lewym bokiem?

Gratuluję EVOlucji :!: Poka foty tyłu :!: :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 02-11-2010, 22:17   

Witaj,
oto fotki tyłu,





Z Klejem tak wstępnie rozmawiałem o tym,
ale dzięki za czujność.
Z tym bokiem to już tak przyjechał, ale myślę że nie będzie z tym problemu,
najprościej było by wymienić drzwi nawet na te z mojego lancera,
ale po tym jakie te w evo są lekkie innych nie chce zobaczymy
najpierw przekładka.

Pytanie do Was panowie
-co decyduje o snopie padania świateł odbłyśnik czy szkło ?
-magiel z 1g da rade?
_________________
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-11-2010, 22:57   

LEWY napisał/a:
-co decyduje o snopie padania świateł odbłyśnik czy szkło ?
Oba.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-11-2010, 17:54   

LEWY napisał/a:
Pierwsze plan miały być taki by graty z evo wrzucić do mojego lancera

I tego się trzymaj.
Przekładka kierownicy nie jest prosta w Miśkach :evil:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-11-2010, 00:58   

mkm napisał/a:
Przekładka kierownicy nie jest prosta w Miśkach :evil:

niby czemu... jest pare eVo III po przekładce
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-11-2010, 01:35   

mkm
Cięcie podłogi pod wał dla 4x4 i wspawywanie mocowań wału też do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy

Na upartego da się zmieścić wał i wydech w tunelu pewnie ale to już będzie wszystko na jajko mm od siebie

Do tego zainteresował bym się kwestią różnic konstrukcyjnych.... w Galancie 7generacji VR4 a zwykłym jest ich sporo podwójne poszycie nadkoli wzmocniona konstrukcja itp. tu mogą takie niuanse też wystąpić które przemawiają za zostaniem przy evo
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 05-11-2010, 01:38   

rosomak1983 napisał/a:
mkm napisał/a:
Przekładka kierownicy nie jest prosta w Miśkach :evil:

niby czemu... jest pare eVo III po przekładce

Przecież nie napisałem, że niemożliwa :mrgreen:
Nie jest prosta i tyle.
Jak LEWY zdecyduje się na przekładanie kierownicy i będzie to opisywał w temacie, to będziesz wiedział czemu :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-11-2010, 11:45   

mkm napisał/a:
Przecież nie napisałem, że niemożliwa :mrgreen:

przekładka gratów tez wcale prosta nie bedzie :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.