Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MITSUMANIAK Z UK
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-10-2010, 21:06   

Chwilowo, czy na stałe?
Jak widzę "trójkąt londyński" się powieksza... :D

Co do potencjalnego nabytku. Na korki raczej odradzam automat. Szkoda paliwa, a to kosztuje w UK. Lepiej manuala.
Najtańsza opcja Miśkowa to Carisma - najwięcej części i używek. Spali też podobnie do Colta.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 31-10-2010, 13:29   

Na stałe. patrze za koltem bo w 3-5 grupie insurance jest. A cari troszkę wyżej, ale to za pół roku jak się trochę odkuję. Co do paliwa... w Polsce za godzinę pracy wlewałem 3 litry 95, tutaj wlewam 8 :d.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-10-2010, 14:42   

Dobra Colcina nie jest zła... :D

W lutym znowu się szykuje dzień na rolkach w Eurospec, więc będzie okazja się spotkać :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 02-11-2010, 18:27   

taaa. o ile bede juz zmotoryzowany, dzisiaj przeleciało mi kilka fajnych ofert pracy przez głupi NIN, bez którego ani karty CSCS nie dostane ani jako self employer się nie zarejestruje. Jestem udupiony przez system do 18 listopada.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-11-2010, 22:29   

Jak to "przez NI"?
Przecież masz temporary NI do czasu oficjalnego nadania.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 09-11-2010, 19:03   

swinks_UK napisał/a:
Jak to "przez NI"?
Przecież masz temporary NI do czasu oficjalnego nadania.

"Rules are changed" i nie zarejestruje sie jako self employed(większość interesujących mnie posad tego wymaga) zni nie dostanę stałego NIN tak samo z CSCS - stały albo zaponij. od czerwca br tak porąbali.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-11-2010, 10:39   

To spróbuj się zarejstrować w jakiejkolwiek agencji pracy jako mobile worker i przepracować chociaż u nich jedną zmianę. Z automatu nadadzą ci NI (w ciągu miesiaca od wykonanej pracy będziesz musiał się zgłosić do JobCentera po NI). Potem możesz powiedzieć agencji bye-bye.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.