MITSUMANIAK Z UK |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-10-2010, 21:06
|
|
|
Chwilowo, czy na stałe?
Jak widzę "trójkąt londyński" się powieksza...
Co do potencjalnego nabytku. Na korki raczej odradzam automat. Szkoda paliwa, a to kosztuje w UK. Lepiej manuala.
Najtańsza opcja Miśkowa to Carisma - najwięcej części i używek. Spali też podobnie do Colta. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 31-10-2010, 13:29
|
|
|
Na stałe. patrze za koltem bo w 3-5 grupie insurance jest. A cari troszkę wyżej, ale to za pół roku jak się trochę odkuję. Co do paliwa... w Polsce za godzinę pracy wlewałem 3 litry 95, tutaj wlewam 8 :d. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-10-2010, 14:42
|
|
|
Dobra Colcina nie jest zła...
W lutym znowu się szykuje dzień na rolkach w Eurospec, więc będzie okazja się spotkać |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 02-11-2010, 18:27
|
|
|
taaa. o ile bede juz zmotoryzowany, dzisiaj przeleciało mi kilka fajnych ofert pracy przez głupi NIN, bez którego ani karty CSCS nie dostane ani jako self employer się nie zarejestruje. Jestem udupiony przez system do 18 listopada. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-11-2010, 22:29
|
|
|
Jak to "przez NI"?
Przecież masz temporary NI do czasu oficjalnego nadania. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 09-11-2010, 19:03
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Jak to "przez NI"?
Przecież masz temporary NI do czasu oficjalnego nadania. |
"Rules are changed" i nie zarejestruje sie jako self employed(większość interesujących mnie posad tego wymaga) zni nie dostanę stałego NIN tak samo z CSCS - stały albo zaponij. od czerwca br tak porąbali. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-11-2010, 10:39
|
|
|
To spróbuj się zarejstrować w jakiejkolwiek agencji pracy jako mobile worker i przepracować chociaż u nich jedną zmianę. Z automatu nadadzą ci NI (w ciągu miesiaca od wykonanej pracy będziesz musiał się zgłosić do JobCentera po NI). Potem możesz powiedzieć agencji bye-bye. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|