Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice w Power Tranzystor 6 bolt vs. 7 bolt
Autor Wiadomość
Mrowa_ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Misiu Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: NS
Wysłany: 05-11-2010, 15:46   

A wiecie może czy Power Tranzystor da się jakoś wrzucić z 6 bolt do 7 bolt ?? Wiem że różnią się ilością bolców, ten z 7bolt ma ich siedem a z 6bolt ma ich pięć. Przynajmniej tak wynika ze zdjęć które dodał lombard.
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 05-11-2010, 17:21   

Może się da tego nie wiem...Ale po co kombinować sprawdź jaki Power Tranzystor masz u siebie w aucie i takiego szukaj .Wymontowanie PT celem sprawdzenia potrwa może 10 min (w sumie wystarczy wtyczkę odłączyć i sprawdzić ilość wsuwek we wtyczce ).Więc po co cokolwiek przerabiać ?Chyba że robisz swapa jakiegoś bo nie do końca kminie po co przerabiać ???
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-11-2010, 20:54   

W 6 bolcie były dwa rodzaje PT, ale nie pamiętam w tej chwili ile miały pinów :P
Możliwe, że też 5 i 7
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-11-2010, 10:00   

tak jak napisałem do 91 montowane były PT z 5pinami, bramka licząca obroty i filtr do niej był montowany na stelażu cewki, było to złe rozwiązanie ze względu na uszkodzenia bramki i obrotomierza gdy doszło do przebicia na cewce, w 91' przenieśli to do PT. Jeżeli mamy auto z 5 pinowym PT i ulegnie on uszkodzeniu można dokonać przeróbki wiązki na ten 7pinowy i podłączyć się do bramki w nim, natomiast w drugą stronę, jak mamy cewkę bez bramki a chcemy zamontować 5pin PT to nie da rady, trzeba skonstruować własną bramkę NAND bodajże z filtrem dolnoprzepustowym żeby miało co dawać sygnał do obrotomierza
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Mrowa_ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Misiu Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: NS
Wysłany: 09-11-2010, 16:13   

chodzo mi o to że mam w domu drugiego power tranzystora tylko że z 5 pinami(razem z wtyczką), a na aucie mam 7 pinowego i chciałem tego 5 pinowego podbiąć na krótko by sprawdzić czy to on się zepsuł.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-11-2010, 02:45   

w sumie to nie jest temat do pomagania, odpowiedź jak to podpiąć wysyłam Ci na PW
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-11-2010, 14:32   

zenek_bb napisał/a:
w sumie to nie jest temat do pomagania


Już jest :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-11-2010, 00:33   

ok, jak już to jest temat do pomagania to wklejam wiadomość odnośnie tych PT

a więc tak, tutaj jest ori źródło czyli dsmtuners w którym opisane jest jak to ma być, ja wklejam najważniejsze:

It looks like the early PTM uses different pins for the other signals
1 Yellow/Green OC1
2 Yellow - IB1 (cyl 1 and 4)
3 Black - GND
4 NC
5 Yellow/Red - IB2 (cyl 2 and 3)
6 Yellow/Black - OC2

Where the 91+ is wired

1 Yellow/Black - OC2
2 Yellow/Red - IB2
3 Black - GND
4 White - Tac
5 NC
6 Black/White - Vb
7 Yellow - IB1
8 Yellow/Green - OC1

a więc podpinasz GND do GND (masa) OC1 do OC1 i tak dalej ;) w tym 5 pinowym brakuje pinów więc nie podpinasz Tac ani Vb, nie działa obrotomierz ale silnik pracuje normalnie pozdrawiam, w razie czego służę pomocą
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.