Różnice w Power Tranzystor 6 bolt vs. 7 bolt |
Autor |
Wiadomość |
Mrowa_ns
Nowy Forumowicz
Auto: Misiu Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: NS
|
Wysłany: 05-11-2010, 15:46
|
|
|
A wiecie może czy Power Tranzystor da się jakoś wrzucić z 6 bolt do 7 bolt ?? Wiem że różnią się ilością bolców, ten z 7bolt ma ich siedem a z 6bolt ma ich pięć. Przynajmniej tak wynika ze zdjęć które dodał lombard. |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 05-11-2010, 17:21
|
|
|
Może się da tego nie wiem...Ale po co kombinować sprawdź jaki Power Tranzystor masz u siebie w aucie i takiego szukaj .Wymontowanie PT celem sprawdzenia potrwa może 10 min (w sumie wystarczy wtyczkę odłączyć i sprawdzić ilość wsuwek we wtyczce ).Więc po co cokolwiek przerabiać ?Chyba że robisz swapa jakiegoś bo nie do końca kminie po co przerabiać ??? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-11-2010, 20:54
|
|
|
W 6 bolcie były dwa rodzaje PT, ale nie pamiętam w tej chwili ile miały pinów
Możliwe, że też 5 i 7 |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-11-2010, 10:00
|
|
|
tak jak napisałem do 91 montowane były PT z 5pinami, bramka licząca obroty i filtr do niej był montowany na stelażu cewki, było to złe rozwiązanie ze względu na uszkodzenia bramki i obrotomierza gdy doszło do przebicia na cewce, w 91' przenieśli to do PT. Jeżeli mamy auto z 5 pinowym PT i ulegnie on uszkodzeniu można dokonać przeróbki wiązki na ten 7pinowy i podłączyć się do bramki w nim, natomiast w drugą stronę, jak mamy cewkę bez bramki a chcemy zamontować 5pin PT to nie da rady, trzeba skonstruować własną bramkę NAND bodajże z filtrem dolnoprzepustowym żeby miało co dawać sygnał do obrotomierza |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Mrowa_ns
Nowy Forumowicz
Auto: Misiu Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: NS
|
Wysłany: 09-11-2010, 16:13
|
|
|
chodzo mi o to że mam w domu drugiego power tranzystora tylko że z 5 pinami(razem z wtyczką), a na aucie mam 7 pinowego i chciałem tego 5 pinowego podbiąć na krótko by sprawdzić czy to on się zepsuł. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-11-2010, 02:45
|
|
|
w sumie to nie jest temat do pomagania, odpowiedź jak to podpiąć wysyłam Ci na PW |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-11-2010, 14:32
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | w sumie to nie jest temat do pomagania |
Już jest |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-11-2010, 00:33
|
|
|
ok, jak już to jest temat do pomagania to wklejam wiadomość odnośnie tych PT
a więc tak, tutaj jest ori źródło czyli dsmtuners w którym opisane jest jak to ma być, ja wklejam najważniejsze:
It looks like the early PTM uses different pins for the other signals
1 Yellow/Green OC1
2 Yellow - IB1 (cyl 1 and 4)
3 Black - GND
4 NC
5 Yellow/Red - IB2 (cyl 2 and 3)
6 Yellow/Black - OC2
Where the 91+ is wired
1 Yellow/Black - OC2
2 Yellow/Red - IB2
3 Black - GND
4 White - Tac
5 NC
6 Black/White - Vb
7 Yellow - IB1
8 Yellow/Green - OC1
a więc podpinasz GND do GND (masa) OC1 do OC1 i tak dalej w tym 5 pinowym brakuje pinów więc nie podpinasz Tac ani Vb, nie działa obrotomierz ale silnik pracuje normalnie pozdrawiam, w razie czego służę pomocą |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|