Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1G Eclipse pare pytań
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-11-2010, 18:07   1G Eclipse pare pytań

Witam, stałem sie niedawno posidaczem nietypowe Eclipse 1G GS 4x4 1991 rok w ładnym stanie.
(opis, zdjecia w temacie nasze miski ,,moja historia'' )
Mam do was pare pytań;
1.Jaka kompresje powiniem miec silnik 4g63 150kM (wolnossacy)
2.Czy w układzie wydechowym oprócz katalizatora macie pomiedzy kolektorem wydechowym a katalizatorem jakis tłumik (niewiem co to mam u mnie ???)
3.jakie sa najczestsze usterki i o czym warto pamietać
4.jakie macie spalanie (pewnie inne nieco bo FWD)
5.orientujecie sie jakie numery ma skrzynia w GSXIe ??
POZDRAWIAM
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 11-11-2010, 18:33   

za kolektorem najpredzej plecionka stalowa potem kat i tlumiki
najczesciej balanse siadaja i pasek wkreca sie w rozrzad
ja w fwd kolo 10 litrow mialem
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-11-2010, 19:40   

kafar_1989 napisał/a:
za kolektorem najpredzej plecionka stalowa potem kat i tlumiki

ja mam tak kolektor jakis dziwny tłumik albo strumienica ?? :shock: potem kat a potem tłumik końcowy... chyba ze w 4x4 tłumik jest z przodu bo z tyłu most itp ????
kafar_1989 napisał/a:
najczesciej balanse siadaja i pasek wkreca sie w rozrzad

domyslam sie ze wtedy rozrzad szlak trafia :roll: :roll: :roll:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 11-11-2010, 21:26   

GS 4x4, hmm troche to dziwne bo masz zderzak od turbo przedni z tego co patrze po zdjęciach ,a wersje albo kanadyjską albo austryjacką, ...bo tylko takie GS 4x4 wychodziły...

co do usterek to cieżko określić ,ale moim zdaniem głównie to elektryka,rozruszniki alternatory,kondensatory w ECU ,silniczki krokowe itp, mechanika zależy od użytkowania z tego co patrze Twój jest w super stanie, jak bedziesz wymieniać rozrząd to pamietaj o pompie wody, paski to minimum Mitsuboshi wsadz bo i tak nie sa drogie a bardzo dobre,
patrzyłem że zastanawiałeś się nad olejem , wieć do skrzyni i dyfra Redline a do silnika Valvoline ,L.Moly czy Millers można zalać filtry polecam Knechta nie wiele droższe niż filtron a już inna jakość,

a ile misiek spala, mi akurat przy normalnej jeździe miasto 10-11/100 ,trasa 7-9/100, u Ciebie pewnie bedzie wiecej ze względu na napęd.....


Nawet nie wiesz jak Ci zazdrosze tego napędu :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-11-2010, 00:30   

MATi1G napisał/a:
GS 4x4, hmm troche to dziwne bo masz zderzak od turbo przedni z tego co patrze po zdjęciach ,a wersje albo kanadyjską albo austryjacką, ...bo tylko takie GS 4x4 wychodziły...

z vinu wynika ze wyprodukowane w USA ale na rynek europejski. Konkternie w 2008 przyjechało z Austrii :wink: Wiec rozszyfrowałes pięknie 8)
MATi1G napisał/a:
jak bedziesz wymieniać rozrząd to pamietaj o pompie wody

ponoc nie jest na rozrzadzie ???
MATi1G napisał/a:
, wieć do skrzyni i dyfra Redline

redline co to za olej, nie słyszałem o nim a na allego nie widze, generalnie do skrzyni wleje co najlepsze nie patrzac na koszta bo w końcu to trudnodostepna i droga a jakze wazna czesc w moim przypadku (4x4)
MATi1G napisał/a:
Nawet nie wiesz jak Ci zazdrosze tego napędu :)

MATi1G napisał/a:
u Ciebie pewnie bedzie wiecej ze względu na napęd.....

:P nie ma co zazdrosic bo pali wiecej ale jak spadnie snieg to mozna 8)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 12-11-2010, 08:24   

rosomak1983 napisał/a:
redline co to za olej

Najlepszy olej do skrzyń i dyfrów w eclipsie..
http://www.topendpower.pl...d+line+mtl.html dp skrzyni to MTL ,do Dyfra nie pamietam który,

rosomak1983 napisał/a:
z vinu wynika ze wyprodukowane w USA ale na rynek europejski.

bo klipery robią tylko w USA ,cały czas w tej samej fabryce :)
 
 
MELON 
Forumowicz

Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Skąd: TARNÓW
Wysłany: 12-11-2010, 11:10   

mam taka sama wersje tylko ze czerwona jest bardzo nie typowa nie wiem jak ty ja mam jeszcze regulowane zagłówki i kilka regulacji siedzenia bardzo fajne autko nie źle trzyma się drogi na śliskim idealnie się prowadzi czekam na zimę zęby poszaleć na jakimś parkingu

a co do usterek ja mam wal przeniesienia napędu do wymiana poprzedni właściciel wymieniał już komputer i aparat zapłonowy a ja teraz musze jeszcze przy wydechu pogrzebać marzy mi się cały z nierdzewni o średnicy 2,5 cala
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-11-2010, 12:49   

MELON napisał/a:
jest bardzo nie typowa nie wiem jak ty ja mam jeszcze regulowane zagłówki i kilka regulacji siedzenia

mam to samo regulacja ledzwiowa i zagłowka :wink: tapicerka czarno szara i brak przeciwmgnielnego tylnego ??? :D
MELON, mamy bardzo rzadka wersje eclipsy (dzwonie po czesci po doswiadczonych sprzedawcach i pierwsze słysza o takiej) moja jest czarna. orientujesz sie czy skrzynia i napedy sa takie same jak w GSXie z turbo???

PS mieszkamy całkiem niedaleko moze kiedys sie stykniemy na zlociku podkarpackim :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
MELON 
Forumowicz

Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Skąd: TARNÓW
Wysłany: 12-11-2010, 14:41   

no ja tez nie mam wogule przeciwmgłowych tapicerka taka jak ty i tez mam problem z częściami nikt sie nie spotkał z taka wersja moje jest czerwone z czarnym dachem niestety nie mam pojęcia czy skrzynia i napęd jest taka sama jak w GSX

było by milo spotkać się bo mamy naprawdę nie typowe eclipsy ale to dopiero moze po nowym roku bo ja muszę moja eclipse wziasc na warsztat bo poprzedni właściciel wogule o nią nie dbał i teraz się sypie

właśnie nie wie ktoś ile może kosztować szyba czołowa i czy kupić nowa czy używkę???
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-11-2010, 16:44   

MELON, moja jest prawie igła :)
Cytat:
właśnie nie wie ktoś ile może kosztować szyba czołowa i czy kupić nowa czy używkę???

uzywki szukaj na allegro i najlepiej jakos w pobliżu bo wysyłka to duze prawdopodobieństwo ze szyba dojdzie w 500 kawałkach :P
Ostatecznie nowa, ciekawe ile kosztuje :?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 12-11-2010, 16:51   

Opowiadając na pytania- kompresja 192psi w standardzie, ale bać się należy, jeśli jest niższa niż 145psi, albo jeśli różnica między cylindrami jest większa niż 14psi. Dla 2.0 turbo odpowiednio 164psi i 121psi, różnica taka sama jak NA. Między kolektorem, a katem nic nie ma. Najczęstsze usterki to crankwalk w 7boltach, idiotyczne problemy z wolnymi, w tym gaśnięcie, siłowniki tylnej klapy, hydraulika sprzęgła. Sam zresztą zobaczysz. Na pewno nie powiedziałbym, że pękający pasek balansu to częsta usterka. Warto pamiętać o tym, żeby utrzymywać auto w dobrym stanie. Spalanie do 10l. Numery skrzyni nie mam pojęcia.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
MELON 
Forumowicz

Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Skąd: TARNÓW
Wysłany: 12-11-2010, 17:57   

moja nie ma śladów rdzy ale muszę przeglądnąć cale auto zawieszenie i silnik przede wszystkim niby banalne rzeczy ale jak nie zadba to lipa a co do szyby słyszałem ze używka przy zakładaniu morze prysnąć i boje się wolał bym kupić nówkę niż bulić dwa razy za urzywke
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2010, 20:58   

MELON napisał/a:
boje się wolał bym kupić nówkę niż bulić dwa razy za urzywke


Kup nówkę, ja dwa lata temu miałem opcje 430 zł z założeniem nówka lub 150 zł używka z allegro + 150 zł założenie. Na nówkę masz gwarancję, a na używkę nie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-11-2010, 00:22   

Adaho_krak napisał/a:
MELON napisał/a:
boje się wolał bym kupić nówkę niż bulić dwa razy za urzywke


Kup nówkę, ja dwa lata temu miałem opcje 430 zł z założeniem nówka lub 150 zł używka z allegro + 150 zł założenie. Na nówkę masz gwarancję, a na używkę nie.


Z tego co wiem to obecnie nowa szyba czołowa kosztuje - 730 zł przynajmniej w moim regionie.
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-11-2010, 09:12   

1. za katalizatorem siedzi podłużny tłumik, wyglądający jak strumienica - standard w wersji 4x4
2. spalanie - miasto 14-15/trasa 8-9 L/100
3. tylne zawieszenie - części podejdą z Galanta E38A/E39A, z przodu część z Gala część z Eclipse FWD
4. skrzynia inna niż w FWD GS, GSX
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.