Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana łożysk w przednim kole SS
Autor Wiadomość
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 16-11-2010, 15:01   Wymiana łożysk w przednim kole SS

Po podniesieniu auta i ruszaniu przednim kołem lewo/prawo góra/dół wyczuwalny jest luz. Wskazuje to na łożyska. Czy wymieniał już to ktoś? Ile jest łożysk. Jak się dobrac do nich, widziałem ze jest pierscien segera i 2 rzędy śrub dookoła, Czy trzeba zdjąc zacisk, tarcze hamulcową. Prosze o opis jak to zrobic, abym nie porozbierał za dużo. SKrzynie mam SS a bardzo chciałbym zeby napędy po mojej wymianie łożysk jeszcze działały:)

pozdr
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 16-11-2010, 18:18   

Witaj, temat byl juz przerabiany, poszperaj troche w arhiwum. Lozyska sa katowe i nie ma tu wielkiego problemu aby je zmienic. :mrgreen:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-11-2010, 18:28   

hajmanek napisał/a:
Witaj, temat byl juz przerabiany, poszperaj troche w arhiwum.
no konkretnie i na temat->> wspaniały instruktaż wymiany łożyska :shock: .
doomster napisał/a:
Prosze o opis jak to zrobic, abym nie porozbierał za dużo.
może podpowiem Ci troszkę więcej ale niestety nie będzie to pełen instruktaż ale na jedno uważaj->>> jak będziesz montował z powrotem to zwróć uwagę na prawidłowe włożenie na swoje miejsce (może to i nazywa się pierścień segera) inaczej przed demontażem umyj wszystko benzyną abyś wiedział jak leżą oryginalnie ->>> nie jest to nic skomplikowanego->> nie robiłem tego sam a w warsztacie zajęło im to nie całą godzinkę. Dasz radę ->>> szkoda że się nie przyglądałem jak to robili :oops:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 16-11-2010, 18:45   

ZAcytuje tu jednego z szanowanych kolegow na forum
"Zdejmij nakładkę blokująca półoś (6 śrub), jak zdejmiesz i zbaczysz podkładkę i zabezpieczenie (zabezpieczenie ma takie dziurki do okoła), odkręć cztery śrubki, zdejmij podkładkę zabezpieczającą, i kręcą nakrętką, w prawo kasujesz luz na łożysku, lekki luz zostaw bo w czasie jazdy łożysko się nagrzewa i powiększa swoją objętość."

Powodzenia. Ps poszukanie podobnego tematu zajelo mi mniej niz minute (To do kolegi jawaldek) :mrgreen:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-11-2010, 20:16   

hajmanek napisał/a:
Ps poszukanie podobnego tematu zajelo mi mniej niz minute (To do kolegi jawaldek) :mrgreen:
no widzisz można było tak od razu->> popatrz kto ile ma wpisów i każdemu nowicjuszowi trzeba na wprost powiedzieć, pomóc a nie odsyłać do opcji "
hajmanek napisał/a:
temat byl juz przerabiany, poszperaj troche w arhiwum
kliknął bym Ci POMÓGŁ :mrgreen: ale może to "założyciel" tematu. Właśnie o
hajmanek napisał/a:
podkładkę zabezpieczającą
tym pisałem bo są tam wycięcia/ząbki które muszą trafić na swoje miejsce i zwróć na to szczególną uwagę.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 16-11-2010, 21:19   

:mrgreen:
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 16-11-2010, 21:32   

Dzieki, tamten post ominąłem bo był przyklejony do Pajero IV, dlatego nie znalazłem. Jezeli luz idzie skasowac to super, moze obędzie sie bez wymiany łożysk.
pozdrawiam

ps Tak, jestem tu nowy:)
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 16-11-2010, 21:39   

Taka moja dobra rada, nie zawezaj wyszukiwania do jednego dzialu, bo ludzie sa "rozrzutni". Pozdrawiam i powodzenia :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.