Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Ile najlepiej na obrotomierzu ??
Autor Wiadomość
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2010, 19:54   

Panowie,
Diesla mam pierwszy raz w życiu, jest teraz na "dotarciu" do ilu obrotów go kręcić i przez jaki przebieg, no i do ilu po dotarciu go kręcić. Jedni piszą do 2000 obr/min to maks.
W tym wątku jest napisane ze lajtowa jazda przypieka łopatki.

Pozdrawiam
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-11-2010, 21:08   

na dotarciu to tak bez czerwonego pola, raczej poniżej 3tys. obr., dużo poniżej 2tys. to męczenie silnika - turbinę zaczynasz czuć od ok. 2tys., najlepiej bez długiej jazdy ze stałą prędkością. A po dotarciu, to jak chcesz - ale od czasu do czasu warto dać popracować turbinie dla profilaktyki zapiekania sterowania geometrią. Ładny opis tego co się może dziać z turbiną jest na forum paska http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
Ostatnio zmieniony przez rezon 18-11-2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-11-2010, 21:13   

rezon napisał/a:
na dotarciu to tak bez czerwonego pola, raczej poniżej 3tys. obr., dużo poniżej 2tys. to męczenie silnika - turbinę zaczynasz czuć od ok. 2tys., najlepiej bez długiej jazdy ze stałą prędkością. A po dotarciu, to jak chcesz - ale od czasu do czasu warto dać popracować turbinie dla profilaktyki zapiekania sterowania geometrią.

Teraz jak wracałem ze Szwecji z przyczepą 1500kg to na piątym biegu 85-90km/h pyrkał mi na 1900-2000 obr/min w trasie. Spalanie w przedziale 10-11 l/100km.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-11-2010, 21:21   

mitsu00, ty masz już dotarty :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-11-2010, 21:54   

rezon napisał/a:
mitsu00, ty masz już dotarty :)

No fakt, nie zauważyłem..... 4 LESZKI za dużo :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-11-2010, 22:16   

Ja jeżdziłem przez pierwsze 2000km do 3tyś obrotów, po 2000km wymieniłem olej i śmigałem już normalnie. Pierwsze 1000km zrobiłem w trasie - w większości na tempomacie, więc go nie męczyłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.