Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spadek mocy
Autor Wiadomość
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-11-2010, 23:02   

serKlakier, nie trzeba wyciągać wału z silnika aby wymienić panewki korbowodowe
aby wymienić panewki główne tak trzeba wyciągnąć wał - silnik
przy demontażu wału trzeba wymienić simeringi zdemontować koło zamachowe
w obydwu przypadkach radzę jednak ściągnąć głowice - to jedynie rada wynikająca z ostatniej wpadki z silnikiem 4g15 w którym na pierwszym cylindrze doszło do zniszczenia gładzi przez pęknięte pierścienie tłokowe a objawy przypominały nadmierny luz na panewkach i nie wydolność pompy oleju - zrobiłem kompletny dół silnika wszystkie panewki pompę oleju wymieniłem na nową - a wszystko przez to że 5 miesięcy wcześniej zrobiłem głowice - uszczelniacze, nowe zawory docieranie planowanie i wymiana pierścieni tłokowych i panewki korbowodowe --- okazało się jednak że był b. duży przedmuch z pierwszego cylindra i on przegrzewał dół silnika dając objawy braku smarowania silnika olej był zbyt rzadki dużo opiłków i luzy na panewkach aby zaoszczędzić na czasie wyciągnąłem silnik i zrobiłem cały dół -- ale gdy się okazało że silnik nadal pracuje źle ściągnąłem głowice i jak zobaczyłem gładzie na pierwszym cylindrze - " to ręce opadły" :P ----- zdarza się w najlepszej rodzinie :p
w tej chwili walczę z 4 G63 /8 zaworów/ by wszedł do lancerka C12V /90r./
omenek, - lepiej wyciągnąć cały silnik a następnie zdemontować dół silnika, łatwiej i szybciej bo żeby wyciągnąć wał trzeba wyciągnąć pierw skrzynię by mieć dostęp do koła zamachowego -- oczywiście da się zrobić bez wyciągania silnika ale to dość męczące /w kanale nawet/ bo po odjęciu belki spod silnika i skrzyni trzeba silnik podwiesić ponieważ opadając na poduszce gł silnika będzie blokować koło wału korbowego.
Od dołu można bez problemu zweryfikować i wymienić panewki korbowodowe zmierzyć mikrometrem sprawdzić czy nie ma czasem jaja- owalu -- można zweryfikować panewki główne czy wał nie ma czasem luzu /po demontażu korbowodowych/ jak ma to lepiej silnik wyciągnąć
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 17-11-2010, 00:58   

wojmi1 może i mi pomożesz lancerek na 5 stopniach ustawionych ze zmasowanym zł. zapłonu jest słaby i więcej pali ale wystarczy przekręcić aparat o 0.5 cm (bez zmasowanego zł. zapłonu) i nabiera siły. Czy mogę tak jeździć czy dalej dochodzić przyczyny ? dodam że rozrząd dobrze ustawiony, ciśnienie po 11 atm. luz zaworów ustawiony.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-11-2010, 18:23   

szikuna, jeżeli po przestawieniu zapłonu o te 0.5 cm - obroty jałowe trzymają sie dobrze silnik zwiększa obroty po wciśnięciu gazu nie dławi sie - to jest ok.
Przyczyna - najprawdopodobniej przestawiony o dwa zęby na pasku - czyli nie kombinować jeździć.
Trzeba jedynie pamietać że regulacje wykonujemy na gorącym silniku.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 23-11-2010, 21:56   

pasek rozrządu ustawiony na znaki na 100 % sam ustawiałem. Może to katalizator ?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-11-2010, 23:48   

może i katalizator - ale jeżeli po dokonaniu przesunięcia zapłonu - jest ok - to katalizator mało ma do tego - szybciej nieszczelność po stronie podciśnienia - ale to trudno tak z postów wywnioskować.
Warto sprawdzić układ podciśnienia czy nie ma jakiś nieszczelności albo tzw. lewego powietrza
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 24-11-2010, 16:07   

wojmi1 Wielkie dzięki za zainteresowanie na pewno sprawdzę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.