[E33A 2.0] niebiesko z rury |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 24-11-2010, 18:56 [E33A 2.0] niebiesko z rury
|
|
|
Witam mam taki problem dziś po pracy podjechałem do garażu zajrzeć do mojego miśka stał tydzień nie odpalany, odpaliłem go wszystko ladnie pięknie zaczeło mi coś klekotać pod maską jakby zawory pochodził może z 3minuty i zaczął dymić na niebiesko jaka mnie znowu czeka awaria?? prosze o rady co zrobic co sprawdzić bo to chyba oznaki uszczelki pod glowicą |
_________________ 三菱ギャラン |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-11-2010, 22:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-11-2010, 22:14
|
|
|
Raczej zużytych uszczelniaczy zaworowych lub pierścieni... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-11-2010, 09:39
|
|
|
Raczej uszczelniacze zaworowe. Co do klekotania to regulacja zaworów. Kiedy był wymieniany olej w silniku? |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 25-11-2010, 09:43
|
|
|
no olej był wymieniany w tamtym roku w grudniu |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 25-11-2010, 12:31
|
|
|
Zawory są hydrauliczne, więc regulacja nie wchodzi w grę. Ja bym na Twoim miejscu go nagrzał dobrze i obserwował co się dzieje. Możliwe, że któryś popychacz się przywiesił i dlatego stuka. Z tym dymieniem to tak jak mówi Maretzky85 i Hugo stawiał bym na uszczelniacze. Jak pochodzi powinno się wyjaśnić...
Olej szykuje się do wymiany (raz na 10 tys. km lub rok czasu) |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-11-2010, 14:15
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Zawory są hydrauliczne, więc regulacja nie wchodzi w grę | O kurcze nie pomyślałbym. |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 25-11-2010, 22:31
|
|
|
tak tak olej bedzie wymieniany bo i tak na nim przejechałem 8700km. A jutro po pracy zamierzam jechac do mojego miśka odpale go i pogrzeje zobacze co sie bedzie działo jak osiagnie roboczą temperature pozatym zamowilem nową kopułke bo stara juz sie przepaliła tak wiec jutro wieczorem zdam relacje co do dymienia na niebiesko
[ Dodano: 26-11-2010, 10:11 ]
no i założyłem kopułke widać ze auto chodzi lepiej i nawet nie zadymiło na niebiesko no moze przy odpaleniu poszła chmurka a potem normalnie tak wiec mysle ze przez to ze nie byl odpalany tyle czasu, tak wiec dzis przyjechalem miskiem do pracy wiec mozna mnie zobaczyc na ulicach katowic w okolicach chorzowskiej a sokolskiej |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
|