Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] niebiesko z rury
Autor Wiadomość
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 24-11-2010, 18:56   [E33A 2.0] niebiesko z rury

Witam mam taki problem dziś po pracy podjechałem do garażu zajrzeć do mojego miśka stał tydzień nie odpalany, odpaliłem go wszystko ladnie pięknie zaczeło mi coś klekotać pod maską jakby zawory pochodził może z 3minuty i zaczął dymić na niebiesko jaka mnie znowu czeka awaria?? prosze o rady co zrobic co sprawdzić bo to chyba oznaki uszczelki pod glowicą
_________________
三菱ギャラン
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-11-2010, 22:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2010, 22:14   

Raczej zużytych uszczelniaczy zaworowych lub pierścieni...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-11-2010, 09:39   

Raczej uszczelniacze zaworowe. Co do klekotania to regulacja zaworów. Kiedy był wymieniany olej w silniku?
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 25-11-2010, 09:43   

no olej był wymieniany w tamtym roku w grudniu
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-11-2010, 12:31   

Zawory są hydrauliczne, więc regulacja nie wchodzi w grę. Ja bym na Twoim miejscu go nagrzał dobrze i obserwował co się dzieje. Możliwe, że któryś popychacz się przywiesił i dlatego stuka. Z tym dymieniem to tak jak mówi Maretzky85 i Hugo stawiał bym na uszczelniacze. Jak pochodzi powinno się wyjaśnić...
Olej szykuje się do wymiany (raz na 10 tys. km lub rok czasu)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-11-2010, 14:15   

mitsu_pl napisał/a:
Zawory są hydrauliczne, więc regulacja nie wchodzi w grę
O kurcze nie pomyślałbym.
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 25-11-2010, 22:31   

tak tak olej bedzie wymieniany bo i tak na nim przejechałem 8700km. A jutro po pracy zamierzam jechac do mojego miśka odpale go i pogrzeje zobacze co sie bedzie działo jak osiagnie roboczą temperature pozatym zamowilem nową kopułke bo stara juz sie przepaliła tak wiec jutro wieczorem zdam relacje co do dymienia na niebiesko

[ Dodano: 26-11-2010, 10:11 ]
no i założyłem kopułke widać ze auto chodzi lepiej i nawet nie zadymiło na niebiesko no moze przy odpaleniu poszła chmurka a potem normalnie tak wiec mysle ze przez to ze nie byl odpalany tyle czasu, tak wiec dzis przyjechalem miskiem do pracy wiec mozna mnie zobaczyc na ulicach katowic w okolicach chorzowskiej a sokolskiej :D
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.