 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
świece |
Autor |
Wiadomość |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 18-11-2010, 14:59 świece
|
|
|
W moim miśku założyłem świeczki NGK BKR6E-11 ( przewidziane dosilnika 1.6) zamiast NGK BPR5ES-11, kóre producent przewidział dla mojego slinika 4g13 ( czyli 1.3 12V montowany w Lancerniku z 1992r.)
Zdaje mi się, że jest trochę bardziej zamulony, ale może to być też skutek ustawiania zaworów na być może.. hmmm... nie dość ciepłym silniku.
Pytanie brzmi : jak to wpłynie na pracę silnika i osprzętu ?
I tak właściwie jakie są między tymi świecami różnice w użytkowaniu ? |
|
|
|
 |
remix
Mitsumaniak
Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-11-2010, 12:54
|
|
|
widzę, że zachowałeś szczelinę miedzy elektrodami, ale dałeś świecę o innej oporności termicznej.
Jeśli oporność termiczna świec będzie zbyt mała to na świecach będzie się zbierał nagar, będą przyczyną niedopalania mieszanki (cześci w komorze spalania będzie za chłodna)
Jeśli będzie zbyt duża to będzie się nadmiernie nagrzewać - może to być przyczyną samozapłonów mieszanki , itp.
Odkręć świecę zrób jej zdjęcie i powiedz ile km tak przejechałeś?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|