Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] problem z elektryką
Autor Wiadomość
tattoo 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: jaworzno
Wysłany: 29-11-2010, 19:33   [C62A 1.5] problem z elektryką

Witam
Mam problem ze swoim lancerem,mianowicie w czasie jazdy na światłach akumulator się rozładowuje powoli gasną wszystkie kontrolki i zegar,bez świateł ładowanie w normie12,6.Próbowałem odłączać wszystkie żarówki ale przy załączaniu postoju a następnie świateł przygasa zegar (czy to normalne w tym modelu?),za to światła długie świecą normalnie i nie rozładowują akumulatora.Najprawdopodobniej jest to zwarcie ale gdzie???
Byłem u elektryka który rozłożył ręce po 6 godzinach sprawdzania,może ktoś miał podobnie bo przeczytałem wszystkie 12 stron z tego forum i dalej nic

dokonane przeze mnie naprawy eliminują -

-alternator po renowacji-wskazuje 12.6 v przy pomiarze na akumulatorze
-akumulator nówka 5 dni temu zakupiony
-wymiana gniazd i żarówek z przodu bo nie wyglądały ciekawie (były skorodowane)
-bezpieczniki sprawdzone
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 29-11-2010, 19:49   

Widzę że w dwóch tematach piszesz;)
tattoo napisał/a:
bez świateł ładowanie w normie12,6

To nie jest norma, norma to 14,3V. Dla samego akumulatora (wyłączony silnik) takie napięcie to prawie, że rozładowany AKU.
tattoo napisał/a:
alternator po renowacji-wskazuje 12.6 v przy pomiarze na akumulatorze

Patrz wyżej-nieudolna naprawa, lub złe podłączenie alternatora - on w ogóle nie ładuje...
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
tattoo 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: jaworzno
Wysłany: 29-11-2010, 19:55   

Oj przepraszam błąd w pisowni jest 14,4-14,6 sprawdziłem przed chwilą
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 29-11-2010, 20:27   

No to w takim razie ładowanie masz w porządku.
Podłącz więc amperomierz szeregowo z kablem plusowym do akumulatora na zgaszonym silniku i sprawdź prąd upływu. Wtedy będziesz wiedział czy gdzieś masz zwarcie.
Jak nie wiesz jak podłączyć to podpowiadam:
plus amperomierza do plusa aku, minus amperomierza do kabla plusowego (odłączonego od aku!).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 29-11-2010, 22:59   

co do tego zegara to jest normalne że przygasa jak zapalasz światła
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.