Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Problem z hamulcem
Autor Wiadomość
Drapichrust 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 177
Skąd: Jasło
Wysłany: 30-11-2010, 10:49   [Cari 1.9DI-D] Problem z hamulcem

Ostatnio zmieniałem opony w aucie na zimówki (mam na felgach więc wiadomo garaż, dom) zauważyłem, że mam duże opory podczas kręcenia kołem tylnym. Wcześniej wymieniałem klocki z tyłu bo były w kiepskim stanie, mechanik ponoć usterkę usunął. Więc nie zastanawiając się wymontowałem cały hamulec, wyciągnąłem tłok. Myślałem, że jest zapieczony. Wszystko przeczyściłem, złożyłem i niby glanc. Sprawdziłem czy tłok odbija i tak właśnie się zachowuje. Tzn z tego co doszedłem sam (wcześniej się tym nie zajmowałem) to tłok odbija w momencie gdy ma opór lecz gdy oporu nie ma to się wykręca, spowodowane to jest pewno tym iż okładziny się ścierają a tłok musi je w ten sposób sam dociskać. Sprawdziłem też te dwa tłoczki które utrzymują okładziny, przeczyściłem i nasmarowałem. Lecz po zamontowaniu wszystkiego nadal są duże opory na kole. Poluzowałem linkę od ręcznego i to trochę pomogło. Koło jakby się lżej kręciło. A dziś rano po przyjeździe do pracy zauważyłem, że koło które tak wczoraj długo naprawiałem jest dosyć ciepłe. Reszta kół zimna (do pracy nie mam daleko). W tej chwili nie mam już pomysłu co może być przyczyną. Może ktoś z Was ma jakieś pomysły?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-11-2010, 14:04   

Być może zacina się ramię na docisku sterujące recznym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Drapichrust 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 177
Skąd: Jasło
Wysłany: 01-12-2010, 14:43   

No właśnie że nie. Dlatego też poluzowałem linkę a ramie odbija. Koło się grzeje bardziej niż inne.
Słyszałem też że może być przyczyna w lince doprowadzającej płyn do hamulca. Otóż jest ona wyścielona jakąś powłoką która może zrobić takiego psikusa, że jakoś się odczepi od linki i gdy naciskam hamulec płyn ma dobry przepływ natomiast w czasie zwalniania pedału płyn zostaje w układzie gdyż blokowany jest odpływ co powoduje hamowanie i grzanie się koła.
Jeżeli jestem w błędzie to proszę o informacje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.