Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Po dłuższym postoju długoooo... odpala.
Autor Wiadomość
szparag86 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 97r., 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 02-12-2010, 22:23   [Cari 1.8 GDI] Po dłuższym postoju długoooo... odpala.

Witam! Właśnie zakupiłem moją trzecią Carismę w karierze (wcześniej 2x 1.6 16V i 1x1.8 16V). teraz 1.8 GDI z 97 roku niby z przebiegiem 250000 na pełnej opcji. Jest z autem mały problem. Mianowice po postoju np przez noc auto ciężko zapala rozrusznik kręci dobrze, ale auto nie zapala. Kręcę np 6 razy po kilka sekund np 10 i co jakiś czas próbuje się odezwać ale ostatecznie zapala i np za piątym razem śmierdzi już benzyną i wtedy zapala i chodzi juz. Pochodzi kilka minut i gdy zgaszę to zapala już bez problemu na tzw dotyk. Zczym to jest związane> Proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
_________________
Bez młota to ch.., a nie robota.;)
Były Cari 95 1,6 16V x 2 i 97 1,8 16V x1
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 02-12-2010, 22:50   

pompa paliwa pod siedzeniem OK?
filtr paliwa wymieniałeś?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
szparag86 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 97r., 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 03-12-2010, 13:46   

Witam. Carisme w zasadzie dopiero wczoraj zakupiłem i nie zdążyłem nic sprawdzić. Jak sprawdzić pompe pod siedzeniem i pod którym?? Filtra nie wymianiałem. Zauważyłem że np dziś ją rano zapalałem i jak już się odezwała po kilku próbach to chodziła chwile na 3 gary i tak jak pisałem wcześniej smierdzi paliwo, czyli poprzez długie kręcenie zalewała się. Zimny silnik trochę przebierał ciepły juz nie. Jak się rozgrzała to czasami po gwałtownym odjęciu gazu obroty spadały za bardzo i gasła. Prosze o rady co po kolei sprawdzać i robić. Jestem dobrym praktykiem i jeśli wiem jak wszystko przy aucie robie sam. Wcześniejsze carismy nie robiły problemów więc tylko wymiany eksploatacyjne robiłemm. Pozdrawiam
_________________
Bez młota to ch.., a nie robota.;)
Były Cari 95 1,6 16V x 2 i 97 1,8 16V x1
 
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-12-2010, 20:32   

szparag86, Pompa paliwa jest pod tylnym siedzenie, jak je podniesiesz i zdejmiesz wykładzinę to zobaczysz taki czarny, kwadratowy plastik przykręcony 4 śrubami gwiazdkowymi, jak go odkręcisz masz pompę na wierzchu
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 03-12-2010, 20:40   

później tylko musisz odkręcić taki duży czarny pierścień i pompa wychodzi z baku :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
szparag86 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 97r., 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 13-12-2010, 19:45   

Jutro zabieram się za carismę. min mam zamiar wyjąć i wyczyścić przepustnicę, sprawdzić świece i wymienić filtr paliwa oraz sprawdzić sprzęgło z którym coś jest chyba nie tak (problem opisuje w innym temacie). A jak sprawdzić pompę paliwa nie mając manometru ani nic podobnego?? Mam ją tylko wizualnie wyczyścić itp?? Ogólnie zauważyłem, że najgorzej jest gdy na dworze jest zimno. Po nocy trzeba z 5-6 razy kręcić po kilkanaście sekund i za 4 tym razem już zaczyna silnik brać ale jeszcze nie zapala. Proszę o wszelkie pomysły i podpowiedzi co jeszcze sprawdzić. Kontrolka check engine gaśnie i w czasie pracy silnika nie pali się więc wszystko jest chyba ok.
Aha dziś natknąłem się przeglądając forum na temat i fajkocewkach, czy one mogą być przyczyną moich problemów z odpalaniem po dłuższym postoju?? Jak je samemu sprawdzić, która jest do wymiany??
_________________
Bez młota to ch.., a nie robota.;)
Były Cari 95 1,6 16V x 2 i 97 1,8 16V x1
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-12-2010, 23:04   

szparag86 napisał/a:
przeglądając forum na temat i fajkocewkach, czy one mogą być przyczyną moich problemów z odpalaniem po dłuższym postoju??
Też mogą być.
 
 
szparag86 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 97r., 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 19-12-2010, 18:43   

Po analizie wszystkich podobnych przypadków na forum obstawiam że na 99% sypie mi się już pompa wc
_________________
Bez młota to ch.., a nie robota.;)
Były Cari 95 1,6 16V x 2 i 97 1,8 16V x1
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.