Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej w MO 3.0
Autor Wiadomość
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 03-12-2010, 19:04   

poprzednie moje auto to Vectra c tam przegląd a właściwie wymiana oleju była co 30 000 lub co 12miesiecy czemu tu w 3.0 V6 jest 6500mil ??
parametry olejów są identyczne

czy jest może książka / sam naprawiam/ program ze schematami i budową MO II ?
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 03-12-2010, 19:45   

andrzejGb napisał/a:
poprzednie moje auto to Vectra c tam przegląd a właściwie wymiana oleju była co 30 000 lub co 12miesiecy czemu tu w 3.0 V6 jest 6500mil ??
parametry olejów są identyczne

czy jest może książka / sam naprawiam/ program ze schematami i budową MO II ?

Instrukcja jest w dziale Download.
Co do przeglądów, co 6500mil to pewnie wynika to z tego, że w specyfikacji wymieniony jest olej o dość niskich parametrach. Myślę, że jak zalejesz dobrym syntetykiem to spoko 15-20kkm bez wymiany jeźdź.
 
 
wysmok 
Forumowicz


Auto: OII 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-12-2010, 20:05   

pablo_escobar napisał/a:
ja zalewam jedynym wskazanym przez amerykański manual, czyli syntetyk 5W20 Quaker State.

U mnie w manualu nie ma podanej konkretnej marki oleju, tylko, że ma mieć znak zgodności i zalecenie, że poniżej 38 st. C 5W-20:


pablo_escobar napisał/a:
Filtr oleju K&N HP-1008.

Gdzie znalazłeś tą informację? Z katalogu Intercars wychodzi, że K&N, ale 1010.
_________________
Pozdrawiam,
wysmok
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 03-12-2010, 22:35   

Ja znalazłem informacje ze w naszej strefie klimatycznej powinno stosować oleje syntetyczne 5W30 , 5W40
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-12-2010, 22:42   

Lejcie dobry 5w30 i ta fałka wam podziękuje za lepsze traktowanie niż kitowy 5w20, którego chyba w Polsce nie da się kupić.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 03-12-2010, 22:45   

Ja znalazłem informacje ze w naszej strefie klimatycznej powinno stosować oleje syntetyczne 5W30 , 5W40
i jeszcze
Druga liczba...po liczbie „W"
np 30, 40, 50 lub 60 podaje płynność oleju przy wysokiej temperaturze.
Także tu obowiązuje zasada - czym niższa liczba w oznaczeniu, tym lżej pracuje silnik, jednak także - czym wyższa ta liczba - tym bardziej może być obciążony silnik. Jest to warstwa chroniąca silnik przed zatarciem (film olejowy)
 
 
pablo_escobar 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 3.0l 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2010, 03:20   

Hp 1008 dla roku produkcji silnika 2007, Hp 1010 dla 2008-2010

A Quaker State, bo jest dostępny... i mój Misiek też jest z Kaliforni :)
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 04-12-2010, 11:51   

słuchajcie czy jest to mozliwe zeby nie było podgrzewanych lusterek bocznych a tylna szyba była podgrzewana?
nie działający / nie swieci po nacisnięciu / nawiew wewnetrzny/zewnętrzny 1 pokrętło z lewej
radio - tryb ustawien funkcji powinny być AF-CT-REG-TP-jezyk SCV-PHONE
jest tylko SCV i PHONE ?????
 
 
pablo_escobar 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 3.0l 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2010, 12:04   

tak, szyba tylna podgrz, lusterka nie, ale można zamontowac i podłączyć. to samo składane lub wersja z migaczem.
tryb wewn/zewn działa przy AC lub skrajnych ust.


Czy ktoś z użytkowników ma własny interface MUT III i bawił się tym?
 
 
wysmok 
Forumowicz


Auto: OII 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-12-2010, 22:43   

pablo_escobar napisał/a:
Hp 1008 dla roku produkcji silnika 2007, Hp 1010 dla 2008-2010

Mój to rocznik 2007. Są jakieś istotne różnice między 1008 i 1010?
_________________
Pozdrawiam,
wysmok
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 07-12-2010, 17:35   

w jaki sposób sprawdza sie poziom oleju w skrzyni automatycznej , wiem ze jest bagnet na nim 2 kreski poziomu , 1- GOOD , 2- HOT
czy mozna sprawdzić poziom oleju w skrzyni na zimno i dokąd powinien sięgać na bagnecie
Podobno poziom sprawdza sie na nagrzanym silniku zmienia sie biegi w róznym położeniu na koniec skrzynie ustawiona na P , silnik pracuje na luzie .
poziom powinien być między kreskami, nie przekraczać poziomu - HOT
czy tak??
Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 07-12-2010, 17:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-12-2010, 17:46   

Kolega sam sprawdza poziom oleju w skrzynce - no,no... (gratuluję odwagi).
Z tego co wiem, musi być pracujący silnik i dokładnie określona temperatura oleju - instrukcja serwisowa do Outlandera powinna to precyzować. W innych warunkach niż zdefiniowane pomiar poziomu oleju nie da dobrego wyniku.
bonito
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 07-12-2010, 17:50   

tak informacja jest w instrukcji / j. angielski / i mam wątpliwości .
w inst. jest foto z miejscem położenia bagnetu . wygląda prosto jak sprawdzenie poziomu oleju w silniku
 
 
wysmok 
Forumowicz


Auto: OII 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-12-2010, 12:48   

Ostatecznie zalałem Motulem 8100 X-CLEAN 5W30. Na razie dopiero 2 tygodnie minęło, ale nie zauważyłem nic niepokojącego. Przy temperaturze -10 st. odpala bez najmniejszych problemów, żadnych niepokojących dźwięków.
Do tej pory w poprzednich autach byłem zadowolony z olejów Motula, więc mam nadzieję, że i w Outku sprawi się tak samo dobrze.
_________________
Pozdrawiam,
wysmok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.