Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Brak sprzęgła na zimnym silniku
Autor Wiadomość
sebap
[Usunięty]

  Wysłany: 06-04-2008, 10:20   

u mnie odpowietrzanie sprzęgła i regulacja na pedale pomogła na 3 miesiące..... wymiana pompy sprzęgła na nową pomogła na dwa dni.... znów odpalam, biegu nie mogę wbić a przy wbijaniu auto już lekko zaczyna się toczyć.... najgorsze jest to ze nawet jak sie rozgrzeje (wtedy wchodzą dobrze biegi) ale jadąc dłużej na trasie bez zmiany biegów, w momencie redukcji tez jest problem - nie wchodzi tak jak powinien....
jestem już tym załamany....
... sprzęgło tez robione niedawno.. na jesieni.... będzie około 20 tys na nim zrobione
 
 
Cezar2 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-10-2009, 19:21   

Panowie bardzo ważny jest luz jałowy gdy go nie ma sprzęgło po jakimś czasie samo się zapowietrza,w galu jest układ samo odpowietrzający,u mnie jest to luz w granicy 5,7 mm. I jest ok.Kiedy kupiłem auto pedał brał przy podłodze a biegi wchodziły z lekkim oporem.Wyregulowałem branie śróbą od popki przy pedale wykręciłem ją o 2,5 obrotu i odpowietrzyłem sprzęgło.I gitara bierze na środku w połowie biegi wchodzą bez oporu.Odpalam rano auto a tu niespodzianka sprzęgło bierze przy podłodze po przejechaniu paru km wszystko wróciło do normy.Mówię tak nie może być,po zapoznaniu się z manualem zrozumiałem że luz jałowy jest za mały,podniosłem pedał do góry przez wykręcenie czunika sprzęgła o 1cm.(tego na który opiera się pedał kiedy jest puszczony,tak zwana regulacja wysokości pedału) i wszystko jest w najlepszym porządku pedał bierze na środku nie zależnie od temperatury czy innych czynników. Polecam dobrze wyregulować pedał zanim zaczniecie wymieniać różne element typu pompka,wysprzęglik.

[ Dodano: 27-10-2009, 19:25 ]
jeszcze raz luz jałowy to ten który jest po puszczeniu sprzęgła gdy je wciskam w pierwszej fazie musi być wyczuwalny wolny skok pedału na granicy 5-do 10mm wtedy sprzęgło się nie zapowietrzy i tyle pozdro.
 
 
packman13 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 71
Skąd: Chynów
Wysłany: 27-10-2009, 22:35   

Koledzy miałem dokładnie to samo tyle że mam mechanika który wiedział co robić. Wymieńcie wysprzęglik który u Japaneze kosztuje 50zł potem odpowietrzyć i wszystkie problemy jak ręką odjął. W moim przypadku zadziałało i wszystko chodzi super.
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 27-10-2009, 22:52   

packman13 napisał/a:
Koledzy miałem dokładnie to samo tyle że mam mechanika który wiedział co robić. Wymieńcie wysprzęglik który u Japaneze kosztuje 50zł potem odpowietrzyć i wszystkie problemy jak ręką odjął. W moim przypadku zadziałało i wszystko chodzi super.


Oczywiście to pomoże ale po co wydawać 50 zł jak reperaturka kosztuje koło10.
Pół roku temu przerabiałem ten temat i winny był własnie wysprzeglik.
Cała naprawa zajęła mi koło godzinki.Naprawa jest banalnie prosta i chyba kazdy kto potrafi zmienić koło da sobie z tym radę ;)
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 05-12-2010, 22:27   

No i mnie dopadła ta sytuacja...na zimnym silniku prawie brak sprzęgła, dopiero po 20-30 razach podpompowania da się wbić jedynkę lub wsteka.
Czyli tak:
najpierw wymiana płynu:
http://allegro.pl/motul-b...1342472717.html
(tylko ile go potrzeba?)
czy od razu wymiana wysprzęglika?
ps. mam 2,0 gls nie TD ale chyba o to samo chodzi w dizlu co i w benzynie...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.