 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Uderzenie bokiem w krawężnik |
Autor |
Wiadomość |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 10-12-2010, 23:34 Uderzenie bokiem w krawężnik
|
|
|
Ten piątek jest dla mnie fatalny. Nie będę pisał o wielu problemach jakie dzisiaj mnie dopadły, a jedynie o tym ostatnim, który mnie właściwie dobił. Wracając z pracy niestety na własne życzenie wpadłem w poślizg i uderzyłem bokiem lewym tylnym kołem w krawężnik. Niby nie było mocno, ale teraz słychać w czasie jazdy wycie z tego koła, nasilające się wraz z prędkością. Domyślam się, że to pewnie łożysko, ale zapytam naszą wiarę co o tym myślą więc proszę o poradę co kupić i czy dam radę sam to naprawić. Pozdr |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 11-12-2010, 11:37
|
|
|
Witam,
Za cym przystąpisz do brudnej roboty i może zbędnego wydatku polecam sprawdzić stan opony i felgi. Najprościej jezeli nie można stwierdzić uszkodzenia wizualnie to zamiana na koło zapasowe.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 11-12-2010, 12:09
|
|
|
Spróbuję to zrobić. Dzięki za sugestie.
[ Dodano: 11-12-2010, 15:04 ]
Założyłem zapasówkę i objawy te same - buczenie w miarę narastania prędkości. Chyba piasta do wymiany. Przyszła mi jeszcze do głowy skrzywiona półośka. Co o tym sądzicie, ktoś pracował nad tym? Może jakaś instrukcja. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
djandrew [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:35
|
|
|
Jak miałeś auto w górze próbowałeś ruszać kołem na boki w każdej płaszczyźnie (szczególnie góra - dól / prawo -lewo)? |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 11-12-2010, 16:18
|
|
|
Niestety tego nie spróbowałem, ale już idę, dźwignę go i spróbuję poruszać.
[ Dodano: 11-12-2010, 16:26 ]
Wróciłem, podniosłem miśka, poruszałem i brak wyczuwalnych luzów w pinie i poziomie.
[ Dodano: 18-12-2010, 08:17 ]
Do późnej nocy w zimnym garażu wymieniałem piastę i dołożyłem przy okazji sprężyny wzmacniające. Wszystko poszło bez problemów, przestało buczeć w kole, ale pojawił się problem w postaci świecącej kontrolki ABS-u oraz trakcji. Gdzie mogłem popełnić błąd i co zrobić?
[ Dodano: 19-12-2010, 08:32 ]
Problem z systemami rozwiązałem. Straciłem całą sobotę, ale okazało się, że ABS u naszych miśków z tyłu działa na zasadzie jakiegoś pola magnetycznego i piasta, którą otrzymałem miała delikatnie uszkodzony pierścień magnetyczny, który przełożyłem ze swojej uszkodzonej piasty. Na [img] Uploaded with ImageShack.us[/img] fotce widać zasadę działania. Myślę, że do tematu moderator powinien jeszcze dodać " i wymiana piasty". Służę pomocą przy wymianie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
|
|