[E52A 1.8] centralny sam zamyka, gasnie deska, auto |
Autor |
Wiadomość |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2010, 14:38 [E52A 1.8] centralny sam zamyka, gasnie deska, auto
|
|
|
Witam ostatnio przy większych mrozach zaczęły się dziać dziwne rzeczy z moim galem a mianowicie np dziś rano wsiadam do auta, odpalam, auto pracuje, nagle zamyka się centralny, gaśnie auto i wszystko na desce rozdz. Przycisk centralnego nie reaguje. Przekręcam kluczyk na start kontrolki się nie świecą, przekręcam dalej na rozruch auto odpala i zaświecają się kontrolki. Teraz żeby otworzyć auto centralnym muszę go zgasić. Tak samo dzieje się jak np jadę i włączam sprzęgło żeby zredukować bieg np przed zakrętem gaśnie centralny się zamyka gasną kontrolki, pomaga ponowne odpalenie auta lub czasem odpalenie na biegu choć raz to z biegu nie chciał odpalić tylko po ponownym przekręceniu kluczyka na rozruch wraca do normy ale żeby wyłączyć załączony centralny z mrugającą diodą muszę go gasić.
Coś jest padnięte czy ten typ tak ma przy mrozach większych np powyżej 5? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:09
|
|
|
Markus6, jeśli masz alarm,to pewnie on steruje centralnym zamkiem.Tam bym najpierw sprawdził |
_________________
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:17
|
|
|
nie ma alarmu, sam centralny na pilota |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:51
|
|
|
Mi to właśnie wygląda na jakiś alarm wraz z odcięciem zapłonu. Skąd wiesz, że to sam sterownik centralnego, sam montowałeś czy kupiłes tym ustrojstwem?
Po tym jak już silnik zgaśnie wraz z kontrolkami próbowałeś zadziałać coś pilotem? Była jakaś reakcja?
Montowałem kilka alarmów, które bardzo podobnie działały i zazwyczaj do wyłączenia tego potrzebny był ukryty przycisk. Napisz coś więcej, w jakich okolicznościach to sie dzieje bo mi to wyglada na zwykły antynapad. |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2010, 17:29
|
|
|
Nie montowałem było już jak kupiłem. Pilot wygląda tak: Zamknięcie centralnym nie odcina zapłonu bo auto można odpalić na zamkniętym i mrugającej diodzie (chyba atrapa alarmu). Dzieje się to od czasu do czasu tak jak pisałem przy większym mrozie poniżej -5 stopni. Słyszałem od dwóch znajomych że tak się dzieje przy większych mrozach że czasem wariuje. |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 11-12-2010, 19:09
|
|
|
Pierwsze widze takiego pilota
Przyznam się, że nie bardzo mam pojęcie skąd się biorą Twoje problemy. Może ktoś mądrzejszy coś podpowie. |
|
|
|
 |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2010, 19:13
|
|
|
Ja bym się uczepił masy. Kontrolki nie powinny mieć nic wspólnego z alarmem i/lub sterownikiem zamka centralnego. Mi też wariuje zamek jak są mrozy, ale jak nagrzeję w samochodzie wraca do normy wszystko. Przyjedź jutro na spota to zajrzę tam. |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2010, 19:53
|
|
|
Soner napisał/a: | Ja bym się uczepił masy. Kontrolki nie powinny mieć nic wspólnego z alarmem i/lub sterownikiem zamka centralnego. Mi też wariuje zamek jak są mrozy, ale jak nagrzeję w samochodzie wraca do normy wszystko. Przyjedź jutro na spota to zajrzę tam. |
Będę na spocie zerkniemy ale tak jak piszesz też jestem zdania że kontrolki nic nie powinny mieć wspólnego z centralnym i potem jak jeździłem było ok tylko rano tak się działo jak auto było zimne |
|
|
|
 |
|