[E54A 2.0 V6] ZAPOWIETRZANIE SIE SPRZEGLA |
Autor |
Wiadomość |
slm8
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 GLS TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: zamosc
|
Wysłany: 13-11-2010, 15:28 [E54A 2.0 V6] ZAPOWIETRZANIE SIE SPRZEGLA
|
|
|
Witam mam mały problem ze sprzęgłem ciągle się zapowietrza.Po odpowietrzeniu wystarcza go na przejechanie ok. 50km, a potem sprzęgło ciągnie aż nie można w ogóle jechać.Zastanowiłam się wymianą pompki sprzęgła i wysprzęglika. Może ktoś już spotkał się z tym problemem i wie co może być przyczyną i jakie są dostępne dobre zamienniki. Z góry dziękuje i pozdrawiam!!! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-11-2010, 15:59
|
|
|
Zakup reperaturki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 19-11-2010, 10:40
|
|
|
siemka mam podobny problem od 3 lat, tylko u mnie to wygląda w ten sposób że pierwsze większe mrozy i płyn po nocy znika a nie widać żadnych wycieków. 2 lata temu dolewałem przez 2 miechy prawie co dzień po pół zbiorniczka a zeszłą zime tylko 2 razy. na warsztacie nie znaleźli wycieku. ja wymieniłem uszczelkę na krućcu ssącym pompy ale czy podziałało to nie wiem czekam na mrozy.
pozdrawiam |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-11-2010, 22:54
|
|
|
a ja właśnie mam ten sam problem:( dzisiaj ruszyłem z miejsca i poczułem że nie mam prawie sprzągła, przejechałem kawałek, zatrzymałem się i patrze że nie mam już wogle płynu;/ Gdzie on się podział? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-11-2010, 08:57
|
|
|
Sprawdź wysprzęglik i pompke sprzęgła, oraz przewód pomiedzy nimi, byc może przewód przekorodował gdzieś na połaczeniu, być może poszlo uszczelnienie w wysprzegliku i cały płyn spłynął po skrzyni (trzeba zajrzec pod gumke harmonijke czy nie ma tam mokrego), oraz zajrzec w kabinie, czy plyn nie wylała sie do srodka przez popychacz sprzęgła. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 25-11-2010, 10:23
|
|
|
ale dlaczego dzieje sie tak tylko po zakończonej jeździe podczas mrozów?? |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
lookas2die4
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 4G93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-12-2010, 14:49
|
|
|
Ja mam podobny problem. Pojawił się rok temu w zimę. Wymieniłem wysprzęglik i zastosowałem reperaturki pompy ale niestety nic to nie dało. Podczas dłuższych postojów w korkach dochodzi do tego, że pedał sprzęgła "twardnieje" i wysprzęgla bardzo wysoko, czesto zaczyna się też ślizgać sprzęgło. Jak próbuję regulować skok pedału sprzęgła (skracając go) to z kolei robi się "miękki" i nie można wysprzęglić. Z moich obserwacji wynika, że mocno zależy to od temp. otoczenia, po zeszłej zimie po kilku regulacjach skoku udało się ustawić tak, że przejeżdziłem bez problemu do pierwszych przymrozków
Teraz znowu się z tym męcze |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-12-2010, 15:23
|
|
|
no to moze przewod nieszczelny ? tak sie dzieje tez jak sie zle odpowietrzy ( ja za pierwszym razem jak sam odpowietrzylem to cos spartolilem albo zassalo sie ze zbiorniczka albo nie wiem, i mialem to samo ale powtorzylem operajce odpowietrzania na takiej samej zasadzie jak odpoweitrzanie hamulcow pompujesz pompujesz trzymasz w podlodze druga osoba odkreca wylatuje zakreca puszczac sprzeglo pilnujac zeby nie zassalo powietrza przez zbiorniczek ), moze tez byc tak ze pompka jest tak uszkodzona ze reperaturka nie pomogla ... koszt nowej to jakies 250 zl gdzies kiedys widzialem ale mozna uzywana u mnie po wymianie wysprzeglika chodzi wzorowo, a objawy byly takie ze pedal w podloge i kiszka ... no i potem zobaczylem plyn pod "harmonijka " 90 zł nowy wysprzeglik i jazda |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
|