 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8] Alternator czy tak ma być?? |
Autor |
Wiadomość |
Owiec
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r. A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 30 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13-12-2010, 19:35 [Cari 1.8] Alternator czy tak ma być??
|
|
|
Witam,
mam pytanie, a mianowicie ogólnie wszystko jest ok cokolwiek bym nie powłączał, ładowanie nie spada poniżej 13.9V ale w momencie gdy wrzucam bieg (automat) i trzymam hamulec to następują spadki mocy i ładowanie spada do 13V ale zostaje szybko podbite i zaczyna się falowanie (500-800 obrotów) i przygasanie świateł i wszelkich podświetleń. Wydaje mi się, że pierwszy jest spadek mocy a później dopiero obrotów. Jakieś pomysły co może być przyczyną?? Alternator, skrzynia biegów?
Cari 1.8 GDI 2000r. (po lifcie) |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 13-12-2010, 21:54
|
|
|
regulator napięcia się kończy? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Owiec
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r. A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 30 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13-12-2010, 22:13
|
|
|
Nie wykluczam regulatora, ale zastanawia mnie czy może to być coś jeszcze skoro jest to tylko przy wbitym biegu:/
[ Dodano: 14-12-2010, 09:53 ]
A może to tylko kwestia by komputer nauczył się porządnie obrotów? Bo to przygasanie i spadek mocy zdarza się co jakiś czas, głównie kiedy dłużej stoję na biegu z wciśniętym hamulcem.
[ Dodano: 16-12-2010, 08:42 ]
Ok, po tym jak doszło jeszcze przygasanie na biegu jałowym postanowiłem wymienić alternator. Kupiłem używany za 100zł + 30zł wymiana i teraz wszystko działa. A na tym starym altku będę się uczył jak samemu w przyszłości sobie z tym poradzić:D
Temat do zamknięcia. |
|
|
|
 |
|
|