Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Alternator czy tak ma być??
Autor Wiadomość
Owiec 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r. A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 30
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-12-2010, 19:35   [Cari 1.8] Alternator czy tak ma być??

Witam,
mam pytanie, a mianowicie ogólnie wszystko jest ok cokolwiek bym nie powłączał, ładowanie nie spada poniżej 13.9V ale w momencie gdy wrzucam bieg (automat) i trzymam hamulec to następują spadki mocy i ładowanie spada do 13V ale zostaje szybko podbite i zaczyna się falowanie (500-800 obrotów) i przygasanie świateł i wszelkich podświetleń. Wydaje mi się, że pierwszy jest spadek mocy a później dopiero obrotów. Jakieś pomysły co może być przyczyną?? Alternator, skrzynia biegów?
Cari 1.8 GDI 2000r. (po lifcie)
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 13-12-2010, 21:54   

regulator napięcia się kończy?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Owiec 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r. A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 30
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-12-2010, 22:13   

Nie wykluczam regulatora, ale zastanawia mnie czy może to być coś jeszcze skoro jest to tylko przy wbitym biegu:/

[ Dodano: 14-12-2010, 09:53 ]
A może to tylko kwestia by komputer nauczył się porządnie obrotów? Bo to przygasanie i spadek mocy zdarza się co jakiś czas, głównie kiedy dłużej stoję na biegu z wciśniętym hamulcem.

[ Dodano: 16-12-2010, 08:42 ]
Ok, po tym jak doszło jeszcze przygasanie na biegu jałowym postanowiłem wymienić alternator. Kupiłem używany za 100zł + 30zł wymiana i teraz wszystko działa. A na tym starym altku będę się uczył jak samemu w przyszłości sobie z tym poradzić:D
Temat do zamknięcia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.