 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Auto z napędem na 4 koła |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-12-2010, 23:23
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Moje priorytety:
- kombi
- klimatyzacja
- napęd na 4 koła | Impreza Kombi albo Forester - co Wam się bardziej podoba. Reszta propozycji która padła to jakieś quasi 4x4, które nie wiadomo jak działają albo "potwory" w stylu Pajero - a nie o to chyba Wam chodzi Krzyzak napisał/a: | druga zima, gdzie śnieg na mojej drodze ma ponad 50 cm | Szczególnie to skłaniać powinno do Forestera - ludzie wszędzie piszą, że idzie jak wściekły w śniegu i ani myśli stanąć. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-12-2010, 09:40
|
|
|
Zmodyfikowany Outback ta przestrzeń bagażowa to nadaje sie do wywożenia śniegu i łajna, w kazdym razie jest bezużyteczna jeżeli jest potrzeba przewieźć coś pod przykryciem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
secki
Forumowicz

Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 127 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 15-12-2010, 10:28
|
|
|
Forester jest ciekawą opcją, sam zastanawiam się na zmianą samochodu i brałem go pod uwagę ale troszkę boję się kosztów utrzymania (zarówno ewentualnych napraw jak i samego apetytu na benzynę).
A w temacie to jest jeszcze Suzuki Ignis 4x4 (małe semi kombi) ale nie wiem jak się napęd zachowuje. Subaru w kwestii napędu będzie chyba jednak najlepszy. |
_________________ http://www.wolfdog.org/dr.../subcat/1/8034/ |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-12-2010, 10:50
|
|
|
deenbe napisał/a: | secki napisał/a: | Nie jestem pewien jak by było z napędem na 4 ale jeżdżąc takim lancetnikiem z "tradycyjnym" napędem stwierdzam, że zimą często nie sam napęd jest problemem
a to, ze auto ma mały prześwit. |
z 4x4 ma wiekszy przeswit. |
Potwierdzam. Jak moj CB poszedl na zyletki i szukalem auta to wlasnie w Glogowie byl taki automat 4x4. Fajnie sie tym jezdzilo. Nie wzialem tylko dlatego ze blacharka byla w fatalnym stanie. Chyba kazdy element w innym odcieniu i zle zrobiony.
Utrzymacie takiego Lancera na pewno do drogich nie nalezy porownujac do innych w/w aut. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2010, 11:13
|
|
|
Lancer pewnie nie miał klimatyzacji a to podstawowa wada
Legnum odpada ze względu korozję - mam zwykłego Galanta EA5 i pozwolę mu zgnić, bo nie chce mi się z tym walczyć; no i podaż tych aut w ilości kilku sztuk
a przerobione kosztują tyle co 2 Forestery z tego samego rocznika...
a co do preferencji, to napisałem o tych 4 metrach, żeby było wiadomo, że ma być w miarę krótki - wiadomo, że kombi z 4x4 się w nich nie zmieści, ale nie ma to być gigant w stylu Pajero (też rozważałem), Patrol itp.
max. długość kombiaka to 4.6 m - bo taki mam podjazd, gdzie będzie parkował - inaczej nie wyjadę bordowym Galantem z garażu
na placu boju chyba został Forester 2 generacji - największa wada to chyba niechęć właścicieli do odsprzedaży |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 15-12-2010, 11:56
|
|
|
Krzyzak, a Outek 1 ?
...wiem wiem, trochę nowszy jest. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2010, 12:42
|
|
|
Vitara, terano - krotki, rav 4. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2010, 12:56
|
|
|
Fragu napisał/a: | a Outek 1 ? | brzydki jest
od 2002 r., poza w miarę możliwym Lancerem CY, to Mitsubishi nie wyprodukowało ładnego auta - ale nie rozważałem go jeszcze - muszę zerknąć na ceny |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 15-12-2010, 14:23
|
|
|
Krzyzak, Pajero Pinin ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Paweł_BB
Mitsumaniak 01657/KMM

Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 709 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-12-2010, 15:23
|
|
|
Jakaś Vitara? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2010, 16:03
|
|
|
to wszystko typowe "terenówki" = wyższe od normalnego kombi...
to ma być kombi z napędem na 4 koła i klimą - to jest podstawowy warunek |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2010, 17:40
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Legnum odpada ze względu korozję - mam zwykłego Galanta EA5 i pozwolę mu zgnić, bo nie chce mi się z tym walczyć; no i podaż tych aut w ilości kilku sztuk
a przerobione kosztują tyle co 2 Forestery z tego samego rocznika... |
Bartek pisał o 2,5 4x4 Non Turbo, takie w Japonii były i nazywały się chyba galantami VRG, z późniejszą sprzedażą też mniejszy problem bo to zwykłe 2,5, więc spalanie też podobne no + te 2 literki na uciągnięcie tylnej ośki myślę że cenowo wyszło by dużo mniej niż taki foresterek... a korozja ? jak przypłynie z Japonii to zabezpieczysz od razu co trzeba i nie będziesz wiedział co to korozja w galancie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2010, 17:51
|
|
|
Derpin napisał/a: | jak przypłynie z Japonii | to będzie miał kierownicę u pasażera a mi już się nie chce w to grzebać - dodatkowe koszty w postaci dawcy grodzi i innych elementów skutecznie mnie odstraszają
chyba taniej byłoby kupić E39 i przerobić na kombi
ja nie wiem, czy modele na rynek japoński były robione lepiej niż pozostałe rekiny, więc zwyczajnie: wady fabryczne rekina stawiają go daleko w tyle...
za 20-kilka tysięcy jest forester z 2002 r
a VR4 Rochu chciał sprzedać za 50 000...
[ Dodano: 15-12-2010, 18:00 ]
Morfi
nr 1 - bardzo fajne i ładne legacy - bardzo mi się podoba (szkoda, że ma hak = najczęściej zmęczony silnik itd.)
nr 2 - impreza hmmm - miało być ładne impreza jest paskudna
nr 3 - walone przodem, malowane wzmocnienie czołowe
nr 4 - kierownica u pasażera, bardzo zmęczone siedzenia... chyba ma kosmiczny przebieg
nr 5 - bardzo fajny, tylko to "drewno" w środku...
nr 6 - gaz = odpada
narazie nr 1 wychodzi na prowadzenie... ciekawe czy hak (a raczej ciągnięte rzeczy) nie zmęczyły tego auta...
no i nr 5 jeszcze - jest zwykła skrzynia a nr 1 ma automat
zwrócę jeszcze uwagę na Legacy, bo też są bardzo ładne - zgrabniejsze od Forestera |
|
|
|
 |
|
|