Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BigTomala
12-12-2010, 12:01
Galant 2,0td podczas jazdy zgasł i niechce odpalic pomocy
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-12-2010, 22:19   

Wydaję mi się, że jest zapowietrzony, po pierwsze. Po drugie: ile masz paliwa w zbiorniku?

[ Dodano: 16-12-2010, 22:24 ]
Wiesz jak się na wtryskach odpowietrza?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 16-12-2010, 22:30   

wiem i tak robiłem nic mam takie pytanie czy to autko jest wybredne co do paliwa moze złej jakości paliwo
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-12-2010, 22:35   

marcin116a napisał/a:
witam próbowałem wyczyściłem elektrozawór podpiąłem go na krótko i tak samo ze świecami i nic odkręciłem przewód od wtrysku i pompowałem pompką nic zero oznaki paliwa


Paliwo nie popłynie gdy pompujesz pompką. Zakręć silnikiem jak już, a najlepiej oddaj auto do mechanika... Nie wszystko można zrobić samemu, a jakieś podstawy się przydają...
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 16-12-2010, 22:40   

kręciłem i nic
ojciec mechanik i tez nie wie co jest grane na mechanice cokolwiek sie tez znam i nie wiem co jest grane wiec nie wie czy jest sens oddawać do mechanika
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-12-2010, 22:53   

Nie widzę innego rozwiązania jak problem z pompą wtryskową nic innego nie masz po drodze sprawdź ja, wyjmij przebadaj na spokojnie w domu (tak wiem ile to roboty ale tu raczej nie ma nic lepszego do wymyślenia) w baku nic nie ma prócz sitka potem jest filtr a potem pompa wtryskowa dalej wtryski
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 16-12-2010, 22:56   

dokładnie i elektrozawór co odcina paliwo ale na 100%jest sprawny
jutro jeszcze pojade na stacje kupie z 5 ropy i prosto z banki podepnę pod pompe zobacze czy wogóle zasysa
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-12-2010, 23:01   

No dobry pomysł bo to ewidentnie nie wygląda na problem związany z warunkami zewnętrznymi, jeżeli będzie zasysać paliwo to pozostaje jeszcze opcja że zasysa ale nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 16-12-2010, 23:06   

więc jutro tak zrobię i dam znać
wiec zdrowia i do jutra
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-12-2010, 08:56   

Owczar, ma racje, ręczna pompką nie przeciśniesz pompy wtryskowej, najskuteczniejszy sposób na odpowietrzenie diesla, to zapodać mu paliwo pod ciśnieniem do pompy wtryskowej, jeżeli sa odpowietrzniki na pompie wtryskowej, to najpierw odpowietrzyć pompe na nich, potem odpowietrzac na wtryskach, kiedy juz samochod odpali , nalezy go zgasić i spiśc właściwie układ paliwowy oczywiście napełniając go paliwem.

Pamietaj jedna rzecz, ze jezeli po stronie ssącej będzie nieszczelnośc, to Twoje odpowietrzanie nie przyniesie skutku, choćbyś to robił tygodniami, po stronie ssącej paliwo nie będzie wyciekało, tylko powietrze będzie się wkradało w układ, może juz Ci ktoś o tym wczesniej pisał, ale powtórzyć nie zawadzi ;-)

Jeżeli odpali Ci na obcym żródle paliwa, to juz coś wiesz, podczas odpalania zawsze możesz go delikatnie wspomagac samostartem - będzie mu lżej, ale nie przesadzaj. Jezeli po zmontowaniu własciwego układu paliwowego zas przestanie gamzać, to szukaj nieszczelności - w tym wypadku radze przejrzeć gumowe wężyki (pęknięcia, deformacje, etc.) jeżeli nic nie znajdziesz, wywal całkowicie odstoinik filtra paliwa, wstaw ręczną gruche z filtrem paliwa od malucha, pomontuj to wszystko na wężyki sciskane opaskami slimakowymi, jeżeli zacznie palic (a przy sprawnej pompie powinien) już wiesz co było problemem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 12:55   

ok przyczyna znaleziona moze byc to smieszne i z mojej strony głupie ze nie sprawdziłem ale niestety najgorsze co mogło sie chyba stać urwał sie pasek rozrządu
i teraz takie pytanie czy ten silnik jest kolizyjny
czy lepiej kupic uzywany czy po prostu rozebrac i naprawic

[ Dodano: 17-12-2010, 12:59 ]
jeszcze jedno gdzie szukać oznaczeń silnika bo nie wiem dokładnie jaki mam mam motor w nim czy 2.0td czy 1,8 td z starszej wersji
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-12-2010, 13:03   

silnik jest kolizyjny z tego co wiem pozostaje zrobić sekcje zwłok jak nie rozkręcisz to się nie dowiesz a potem przeliczyć koszta czy silnik czy głowica z osprzętem cała czy tylko kilka elementów do wymiany nie ma co gdybać trzeba sprawdzić
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 13:11   

poruszałem się maksymalnie 30 na 2 biegu czyli mówisz ze nie ma co zakładać paska tylko rozebrac
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 13:19   

marcin116a kolego zdejmij pokrywę zaworów, zobacz czy dźwigienki całe, załóż pasek i odpal. Ja bym narazie głowicy nie ściągał tylko zobaczył jak będzie chodził. Przed odpalaniem przekręć ręcznie kilka razy wałem, czy nic nie blokuje i wtedy odpal. Może tak się ułożyło, że wszystko jest nie uszkodzone. Zrób najpierw tak jak piszę- najtańszy sposób sprawdzenia...
marcin116a napisał/a:
jeszcze jedno gdzie szukać oznaczeń silnika bo nie wiem dokładnie jaki mam mam motor w nim czy 2.0td czy 1,8 td z starszej wersji
Zrób zdjęcie i wrzuć go to Ci powiemy co to za silnik.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 15:57   

dzwigienka ostała się tylko jedna reszta urwana wiec nie ma sensu sprawdzać czy odpali z górki na biegu leci jak by nie było biegu wiec do roboty 100% głowica a reszta sie zobaczy po ściągnięciu
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 17:47   

marcin116a to raczej głowica pękła. Więc teraz ściągajcie głowicę, dajcie do sprawdzenia-odezwij się na PW to podam Ci warsztat fachowy zajmujący się spawaniem głowic, bo z tego co wiem, to w Łańcucie nieźle sobie za to wołają :) . Później złożyć, nowe dźwigienki i jeździć. Policz ile Cie może mniej więcej kosztować naprawa, może znajdziesz gdzieś drugą głowicę w dobrym stanie...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.