Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] problem z rozruchem
Autor Wiadomość
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-12-2010, 11:58   [CB4 1.6] problem z rozruchem

Witajcie.
Przed chwilą zaobserwowałem w miśku problem z rozruchem. Odpalam jak zwykle normalnie, wydawalo sie ze silnik zaksoczyl, ale cos go jakby bardzo mocno przydusilo i po sekundzie zgasł (na dobre sie nawet nie odpalił a juz zdazyl zgasnac).
Podobno, jak twierdzi moja dizewczyna ktora stala za autem, w tym momencie czarne kopcenie z rury wydechowej wystapilo, niczym w dieslu.

Katalizator? Bać się?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-12-2010, 12:23   

Jak na czarno to nie spala paliwa.
Katalizator możesz w ten sposób szybko wykończyć.
Świece i kable do sprawdzenia na początek.
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-12-2010, 12:32   

swiecie nowiutkie denso. Kable maja niecaly rok - seiwa (przebieg moze z 12 tysiecy max)
Jak nie spala paliwa to co to znaczy? W sensie jakie moga byc przycyzny i co z tym fantem zrobic? Za druga proba odpalil normalnie. i pojechalem gdzie chcialem.
Akumulator, slabe ladowanie?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-12-2010, 12:34   

acha jak za drugim razem było OK to sie nie przejmuj.

[ Dodano: 12-12-2010, 12:36 ]
j-rules napisał/a:
Jak nie spala paliwa to co to znaczy?
\
ze spalil olej
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
LanciGD 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer GLI 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-12-2010, 13:08   

A tak z ciekawości, gdy już zapalił to nadal kopcił na czarno? chociaż trochę ? Mi zawsze mówiono że jak kopci na czarno to coś nie tak z wtryskiwaczami a jak na niebiesko to pije olej
_________________
Czy w życiu zawsze musi być coś za coś?

Kontakt - 515969195
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-12-2010, 13:26   

Kable sprawdź dla pewności. Mnie Seiwa padła przy niewielkim przebiegu. Sprawdź w nocy - jak padają to iskrzą na całej długości.
Ogólnie doczytałem, że założyłeś gaz więc ciężko go będzie jednoznacznie zdiagnozować.

LanciGD napisał/a:
że jak kopci na czarno to coś nie tak z wtryskiwaczami

Ja wolę ogólniej. Jak świece rąbnięte też będzie "kopcił" na czarno, przy przestawionym zapłonie także, więc bezpieczniej nazwać to "ogólnie" :wink:
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-12-2010, 13:27   

nie - jak juz zalapał to z tego co widzialem nie kopcilo nic na czarno.
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-12-2010, 20:49   

A jaka była temperatura na zewnątrz ? Misiek jeżdżony codziennie ? Jakie dystanse ?
 
 
jkruk90 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLi 1.3, 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-12-2010, 22:08   

Hornet napisał/a:
A jaka była temperatura na zewnątrz ? Misiek jeżdżony codziennie ? Jakie dystanse ?


a jak sie mają dystanse do tego problemu? jesli robi sie malo km dziennie to moze wystepowac taki problem?
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-12-2010, 23:07   

misiek jedozny codziennie na krociutkich dystansach (kilka razy po kilka km) no i jak stoi w garazu to jest troche lepiej. Problemy byly gdy stal na zimnie. Dolalem wody do aku bo byl suchutki. W sobote polece w trasie to sie podladuje mysle troche.
A no i pasek altka często sie slizga przy uruchamianiu. Ale piszczy tylko 2-3 sekundy max. Napiąć go mocniej..? Czy wymienic?
Cytat:
jesli robi sie malo km dziennie to moze wystepowac taki problem?

Chodzi chyba o oslabianie akumulatora, ktory na krotkich dystansach sie nie ma jak naladowac za bardzo. Zreszta jak wam pokaze jak ten aku wyglada to padniecie ;)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-12-2010, 18:53   

Najpierw napnij pasek, a jak nie pomoże to wymień.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-12-2010, 21:41   

j-rules napisał/a:
Chodzi chyba o oslabianie akumulatora, ktory na krotkich dystansach sie nie ma jak naladowac za bardzo

Dokładnie. Tym bardziej w zimie, gdzie nie dość, że spada wydajność akumulatorów, to jeszcze gro prądu zamiast ładować aku idzie na dmuchawę i ogrzewanie tylnej szyby.

j-rules napisał/a:
Dolalem wody do aku bo byl suchutki. W sobote polece w trasie to sie podladuje mysle troche.

Mój poprzedni był przez jakiś czas suchy, niestety jemu dolanie wody już nie pomogło...
Oby u Ciebie nie było za późno.

j-rules napisał/a:
A no i pasek altka często sie slizga przy uruchamianiu.

Mój też piszczy na zimno i to od dłuższego czasu. Akurat u mnie to nie ma wpływu.
Jak już będziesz się zabierał za ten pasek, to zrób po rozgrzaniu silnika. A jak zdecydujesz się na wymianę to pomyśl od razu o pasku od wspomagania, bo i tak go będziesz musiał ściągnąć.
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-12-2010, 02:52   

rok temu manewry z wodą odniosły skutek i teraz chyba tez sie udalo - wyraznie lepiej odpala.
A co do paskow osprzetu to akurat groszowy wydatek - wiec nie problem kupic oba.

Dzsi rano go przegonie na trasie i mysle ze wroce juz naladowany :)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.